Ring of Elysium – Aktualizacja 21.02.2019: Animacje strzelania, optymalizacja, poprawki

przez DeVel
0 komentarzy

Ostatnia aktualizacja w Ring of Elysium urealnia strzelanie z broni, wprowadza zmiany mające na celu poprawić wydajność gry oraz poprawki błędów.

Bronie

  • Nie można już zamontować zbliżenia 8X do karabinów
  • Przerobienie animacji strzelania z różnych broni, wizualnie jest bardziej realistycznie

Ustawienia

  • Dodano opcję do wyświetlania w grze opóźnienia. Możesz włączyć tą funkcję w Ustawieniach Systemu – zakładka Interfejs. Domyślnie jest wyłączona

Sklep

  • Wyprzedaż przedmiotów z okazji Walentynek zakończyła się
  • Następujące przedmioty z Walentynek zostają usunięte ze Sklepu:
    • Akcesoria: Różowy miś, Kochany miś, Ciasto makaranowe, Ciasto owocowe
    • Wygląd pojazdu: Sportowe samochody – Kochanie (Sweetheart)

Wydajność

  • Nieznacznie zoptymalizowano zużycie pamięci klienta
  • Optymalizacja zasobów tekstur trzecich Bradley’a, aby zwiększyć wydajność
  • Optymalizacja modlei BMXa i snowboarda, aby uniknąć problemu z błędnym wyświetlaniem tekstur

Poprawki błędów

  • Naprawiono crasha klienta spowodowanego tworzeniem tekstur
  • Naprawiono problem, w którym akcesoria przeciwnika Postaci z Karnetu były wyświetlanie niepoprawnie
  • Naprawiono problem, w którym schowane bronie lewitowały w powietrzu oglądając przeciwnika z Postacią z Karnetu
  • Naprawiono problem, w którym biały zarys na zbliżeniu/celowniku był pokazywany celując na dym tworzony przez granat dymny
  • Naprawiono problem, w którym zbliżenie/celownik były renderowane nieprawidłowo czołgając się na zboczu, przechodząc do ADS i spoglądając na dół
  • Naprawiono problem, w którym gracze mogli nie słyszeć trzecich wystrzałów broni
  • Naprawiono problem, w którym łuski nabojów nie były pokazywane strzelając z M200 i VKS z ADS
  • Naprawiono problem, w którym określone punkty helikopterów ewakuacyjnych, były częściowe blokowane przez domy i drzewa
  • Naprawiono kilka błędów kolizji modeli na mapie wyspy Europa
  • Naprawiono problem, w którym górna część struktury budynku nie była wyświetlania z dalekiego dystansu
  • Naprawiono problem, w którym ślady stóp i opon nie był wyświetlania poprawnie na niektórych powierzchniach
  • Naprawiono problem, w którym postać mogła zablokować się w rzadkich przypadkach wysiadając z pojazdu
  • Naprawiono problem, w którym pozycja postaci mogła zostać przesunięta stojąc na górze samochodu w wodzie
  • Naprawiono problem, w którym ciało postaci mogło nadal podróżować na krótki dystans po eliminacji używając BMXa i pedałując do tyłu
  • Naprawiono problem, w którym trzecie postacie mogły pozostać w powietrzu na krótki czas po eliminacji używając linki z hakiem
  • Naprawiono problem, w którym przycisk „Ready” nie zmieniał się na szary po pomyślnym rozpoczęciu wczytywania rozgrywki
  • Naprawiono problem, w którym gracze nie byli zdolni podnosić przedmioty ze zrzutów w niektórych przypadkach

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz