Poprawki exploitów i nowi Naukowcy

przez Bagasia
0 komentarzy

Kolejny produktywny tydzień w rozwoju Rusta, z postępem prac nad nowymi monumentami i postaciami NPC, plus optymalizacje i poprawki exploitów.

Dla zainteresowanych – o 21:00 czasu polskiego startuje stream z podglądu aktualizacji na oficjalnym kanale Twitch.


Naprawa exploitu

Od czasu ostatniej aktualizacji pojawiły się pewne paskudne exploity. Na szczęście w ciągu ostatnich kilku dni deweloperzy wydali kilka aktualizacji dotyczących klientów i serwerów, aby rozwiązać te problemy.


Ciężcy naukowcy

Nowy, mocny NPC jest już w drodze. Branża Heavy Scientist zaczęła w tym tygodniu od majsterkowania ze skórkami, materiałami i tym podobnymi. Na ten moment brak wizualizacji lub dodatkowych informacji na ten temat, po prostu wiemy, że będą one potężniejszą wersją Postaci w Niebieskim od tej, którą mamy obecnie.


Platforma Wiertnicza

Kontynuowane są prace nad monumentem o nazwie Platforma Wiertnicza (Oil Rig). Mimo, że te odległe od lądu monumenty (jeden duży, jeden mały) nie zostały jeszcze w pełni scalone, oczekujemy, że w niedalekiej przyszłości trafią one do serwerów pośredniczących. Kiedy to zrobią, zamieścimy stosowne szczegóły, takie jak rozwiązania dotyczące zagadek, informacje o łupach, naukowcy itp.


Gigantyczna Pogłębiarka

Kolejny monument jest w drodze! Ukończono białą skrzynkę (model bez tekstury)
Giant Excavator’a, a w przyszłym tygodniu powinniśmy mieć kilka wizualizacji . W międzyczasie, wyciągnęłam powyższą grafikę z koncepcji Trello (nie jestem pewna, czy tak to będzie wyglądać).


Ulepszenia budowania

Kontynuowane są prace nad poprawą szybkości budowania plików wykonywalnych serwera i klienta. Optymalizacje tej kompilacji umożliwiają programistom szybsze testowanie zmian i zmniejszają szanse opóźnień.


Wydajność wzrasta

Pojawiają się optymalizacje dla postępów w grze, gdyż kontynuowane są prace nad strumieniowaniem tekstur. Ten nowy system zarządzania pamięcią tekstur oznacza uwolnienie znacznej ilości mocy obliczeniowej procesora graficznego, co może oznaczać dla graczy uzyskanie większej ilości jakże cennych klatek na sekundę.


Inne rzeczy

  • Wykonano więcej pracy nad projektem „Woda 4” (po więcej szczegółów zajrzyj tutaj)

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz