SCUM – Roadmap na najbliższe 3 miesiące

przez DeVel
0 komentarzy

Ilość graczy SCUM’a spadła znacznie od „czasowego hype” tuż po premierze gry. Na szczęście, gra nadal jest rozwijana i twórcy aktywnie pracują nad nową zawartością. Nie każdy mógł być fanem tej produkcji, bo miała i wciąż ma wiele braków, ale chyba każdy doceni to, że nieporzucono prac po wzbogaceniu się twórców na sprzedaży.

Wszystkie poniższe rzeczy w SCUM Roadmapmają zostać wprowadzone w przeciągu 3 miesięcy.

Na początek samochody. Nowy model pojazdu można było zobaczyć w zapowiedziach. To, czego nikt nie mógł wiedzieć to to, że prace obejmują także nową i ulepszoną fizykę pojazdów. Póki co, mechanika pojazdu w grze jest bardzo podstawowa i ma się to zmienić dążąc do realizmu. Przykładowo, środek ciężkości pojazdu będzie zależał od ilości osób w samochodzie. System zniszczeń także ulegnie zmianie, obrażenia pojazdu będą odzwierciedlone w zależności od zniszczenia opony lub silnika. Bez obaw, zawsze będzie można to naprawić. W SCUM pojawi się także umiejętność prowadzenia. Gracz będzie miał możliwość przejęcia samochodu, zamknięcia, włamania się i uruchomienia silnika bez kluczyków. Pojawi się także możliwość tankowania.



Kolejne zmiany zostaną wprowadzone do ekwipunku. Aktualnie jest mało intuicyjny. Planem jest zmiana go. Prace trwają nad całkowitą zmianą zarówno ekwipunku jak i interfejsu. Nie wiadomo jak będzie wyglądała finalna wersja.

Ekwipunek być może będzie wyglądał jak to. Nic nie jest pewnego.

Niedługo będzie możliwe budowanie bazy. Pierwsza wersja będzie bardzo podstawowa – pojawi się możliwość stworzenia domu korzystając z receptury, tak jak buduje się szałas. Zespół pracuje już nad modelami, ale nie tylko nad nimi. Dodane zostanie – kamieniołom, kopalnia, szpital psychiatryczny, stary zamek, kopalnia soli, obserwatorium i zupełnie nowe miasto.



Oprócz umiejętności prowadzenia, zmieniana jest umiejętność gotowania od podstaw co wiąże się z przebudową metabolizmu. Pojawi się także umiejętność rozbiórki, które nie tylko będzie dotyczyła bomb – otrzymasz także wszystkie rodzaje pułapek. Pojawią się nowe rodzaje łuków i nowe rodzaje strzał do nich. Niektórych nie będzie można używać, jeśli umiejętność łucznictwa będzie za mała. Pojawi się także tłumik do łuku – tak są prawdziwe. Animacje z pierwszej osoby broni także otrzymają zmiany, jeśli wszystko się uda to SCUM będzie dużo bardziej realistyczny. Dodawanie jest także wsparcie dla RPG oraz pierwszego rewolweru!


Kolejną nowością są pierwsze misje i cele misji! Mają się one pojawić już niedługo. Pojawi się także tutorial objaśniający grę.


W ciągu następnych 3 miesięcy wprowadzone zostaną osiągnięcia!


Niestety smutną wiadomością jest to, że modele kobiety zostają odłożone. Problemem jest to, że nie można modelu postaci traktować jak mężczyzny. Każdy element ubrania musi być dopasowany do ciała kobiety, również metabolizm musi ulec zmianie. To nie znaczy, że zaprzestano prac nad modelami kobiety – ale zostają one odłożone w czasie.


Następnie, nowe animacje oraz emocje także się pojawią. Prace trwają nad włosami – mężczyzny, kobiety, brodami, zarostem twarzy i ciała, wszystkimi włosami… Będzie możliwość ogolenia się.


Na koniec – sezony! Każdy polubił śnieg z zimową aktualizacją i trochę go jeszcze zostało na północy. Niedługo pojawią się prawdziwe sezony i wprowadzą wszystko co powinny.

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz