The Long Dark – Aktualizacja v1.64 [57505]

przez Sztywny
0 komentarz

Aktualizacja 1.64 [57505] do The Long Dark dodaje wiele urozmaiceń w trybie Sandbox oraz naprawia błędy w trybie Wintermute by umilić graczom rozgrywkę

Dodano:

  • Dodano nowy region: Bleak Inlet
  • Dodano nowe wyzwanie: Dead Sleep
  • Dodano nowe wyczyny: Blizzard Walker, Expert Trapper, oraz Straight to the Heart
  • Dodano nowy system rozgrywki: Stół do wytwarzania amunicji
  • Dodano nowy system rozgrywki: Rusznikarstwo
  • Dodano nowy system rozgrywki: Frezarka
  • Dodano nowy surowiec: Ołów
  • Dodano nowy surowiec: Pył siarkowy
  • Dodano nowy przedmiot do wytworzenia: Proch strzelniczy
  • Dodano nowy przedmiot do wytworzenia: Pocisk
  • Dodano nowy przedmiot do wytworzenia: Amunicja
  • Dodano nowe ustawienie trybu niestandardowego, aby wyłączyć wytwarzanie herbaty z kory brzozy

Naprawione ogólne efekty wizualne:

  • Naprawiono liczne obszary, w których gracz mógł utknąć
  • Naprawiono liczne lokalizacje, w których gracz mógł wyjść poza zamierzony obszar gry
  • Naprawiono liczne obiekty lewitujące
  • Zwiększono widoczną odległość świateł podczas zorzy polarnej
  • Naprawiono obszar w Wąwozie, w którym gracze mogli uciec z mapy
  • Naprawiono brakujący dach w bunkrze
  • Dostosowano światła, które były zbyt jasne w ciągu dnia
  • Naprawiono przenikanie płomieni przez beczki i piece

Naprawione ustawienia interfejsu użytkownika:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że rewolwer wyświetlał niepoprawną wagę podczas oglądania w plecaku
  • Naprawiono problem, który powodował zbyt szybkie wyświetlanie niektórych komunikatów interfejsu gotowania
  • Naprawiono wymagania dotyczące schematu, są teraz wyświetlane poprawnie podczas pierwszego otworzenia menu tworzenia
  • Menu kołowe nie może już pojawiać się nad innymi menu, takimi jak Plecak
  • Naprawiono wyświetlanie stanu rewolweru i pistoletu sygnałowego jako wartości z poprzednio oglądanego przedmiotu

Poprawki trybu Wintermute

  • Wokalizacja męska nie jest już odtwarzana, gdy Astrid zostaje zaatakowany przez szare wilki
  • Wilki szare reagują teraz prawidłowo na flary morskie
  • Skorygowano szybkość, z jaką Stary Niedźwiedź porusza się w jaskini

Poprawka w trybie wyzwania

  • Pistolet sygnałowy nie może już pojawiać się poza miejscem katastrofy na Wilczej Górze

Poprawki w trybie Sandbox

  • Czarny ekran nie pojawia się już po zadeptaniu przez łosia
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi interakcję z pamięcią buforową podczas zorzy polarnej na wzgórzu z wieżą sygnałową

Ogólna naprawa w wszystkich trybach gry

  • Ogólne ulepszenia wydajności w całej grze
  • Poprawiona animacja, gdy wilk przechodzi w stan sztucznej inteligencji
  • Efekty zorzy nie są już wyłączone podczas celowania
  • Zaktualizowano zakres rozmieszczania przedmiotów, aby lepiej pasował do odległości interakcji
  • Skorygowana głębokość tuszy dzikich zwierząt mogących zapaść się w śnieg
  • Ogniska nie kolidują już z otoczeniem w trybie umieszczani
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wilki nie zjadały niektórych zdobyczy
0

Może ci się także spodobać