Terraria – zapowiedź aktualizacji 1.3.6

przez TheOV3R2
1 komentarzy

Pozdrowienia Terrarianie!

Szczęśliwego Nowego Roku! Witamy na pierwszym poście społeczności Terraria w 2019 roku. Poniżej przedstawiamy kilka interesujących szczegółów, więc sprawdź je!

PS4 i XBOX ONE

Obecnie zespół pracuje nad kolejną wersją poprawki, która skupia się na poprawkach kilku problemów graficznych, o które zwrócono się do naszych partnerów w Re-Logic. Dotyczy to również poprawek dotyczących kilku problemów z konwersją powstałych po aktualizacji SDK. Widzieliśmy raporty od społeczności i chcieliśmy potwierdzić, że zostanie to rozwiązane.

Wielu fanów pytało nas, kiedy nadejdzie kolejna aktualizacja treści. Cieszymy się, że udało nam się udostępnić prace nad integracją wersji 1.3.1 z platformami konsolowymi. Oczekuj dodatkowych szczegółów na temat naszych planów dotyczących treści, które posuwają się naprzód po wydaniu kolejnych łat. To powiedziawszy, zespół PS4 / XB1 chciałby zostawić Wam mały zwiastun Radial Hotbar działającego na konsolecie:

SWITCH

Zespół z Pipeworks z przyjemnością ogłasza, że „osiągnęliśmy kamień milowy w rozwoju Switch. Nasza kompilacja alfa została zgłoszona do recenzji, co oznacza, że „główne systemy rozgrywki są w grze i są gotowe na Re-Logic, by je sprawdzić. Pipeworks skupi się teraz na naszym etapie testowania wersji beta, co oznacza poprawki błędów, polską wersję i adresowanie innych informacji zwrotnych z gier 505 Games i Re-Logic.

Oczekuj, że transmisje na żywo, prezentacje i inne formy treści zaczną się pojawiać w twoich kanałach, gdy zbliżymy się do wersji beta.

Zespół jest zachwycony stanem naszej budowy alfa i nie możemy się doczekać, aby pokazać całą pracę, która toczy się za kulisami! Warto poczekać.

MOBILE

Każdego dnia robimy doskonały postęp w kierunku osiągnięcia globalnej wersji 1.3 na urządzeniach mobilnych. Czytamy 1.3 komentarze z internetu i doceniamy cierpliwość.

Podczas naszych prac programistycznych staramy się podzielić grę na pewne obszary, aby skupić się na niej i udoskonalić ją – zanim rozpoczniesz pracę nad podstawą. Na przykład w ciągu ostatniego miesiąca skupialiśmy się na wytwarzaniu, inwentaryzacji i wyposażeniu.

Zespół deweloperski DR Studios (wszyscy są wielkimi fanami gry) jest podekscytowany tym, jak gra zaczyna się czuć i grać. Ich celem było sprawienie, aby każda dziedzina gry była wygodna i naturalna, jeśli chodzi o interfejs i elementy sterujące.

Jesteśmy przekonani, że społeczność Terraria będzie zachwycona, gdy ostatecznie zobaczą usprawnienia wprowadzone w wersji 1.3, i czekamy z niecierpliwością na pokazanie niektórych z nich w najbliższej przyszłości

PC

Zbliżając się do Terraria 1.3.6 na PC, chcieliśmy poświęcić chwilę, aby podzielić się kolejną małą zapowiedzią, aby ugasić pragnienie informacji. Jak wspomnieliśmy wcześniej, jednym z głównych celów dla 1.3.6 jest ponowne spojrzenie na wszystko w grze od góry do dołu. Zespół uznał, że Pustynia to jeden biom, który wymaga dużo miłości …

Przedstawiamy bombę Scarab! Wyjątkowy dla pustynnego biomu i pochodzący od starożytnych chrząszczy legendy, te poręczne pomocnice sprawiają, że kopanie długich tuneli lub szybów to pestka!

Oczywiście jest to tylko jedna z kilku poprawek i nowych aspektów, które dodaliśmy do pustyni – wśród wielu innych w całej grze. Z niecierpliwością czekamy na kolejne postępy w nadchodzących tygodniach i wydanie 1.3.6 gdy tylko będzie gotowe :)

Może ci się także spodobać

1 komentarzy

Jakub Ślusarczyk 30 kwietnia 2019 - 16:05

A zróbcie 1.3 na xbox360 proszę was! Zróbcie ta ostatnia aktualizację żeby dodany został moon lord ponieważ gra stanie się ciekawsza Strasznie się zawiodłem na waszej produkcji kiedy dowiedziałem się że nie będzie 1.3 ma xbox360 Mam nadzieje że zrobicie tą aktualizację

Pozdrawiam

Odpowiedz

Zostaw Komentarz