Subnautica – Mała wielka aktualizacja

Do pierwszej części kultowej gry Subnautica, została wydana „Mała wielka aktualizacja” dla Steam, Epic i Discord. Skupia się ona na poprawkach oraz usprawieniniach rozgrywki.
W przyszłości pojawi się kolejna aktualizacja w celu aktualizacji silnika Unity.

Lista zmian:

  • Aktualizacja plików tłumaczeń
  • Poprawiono ikonę skanera znajdującą się poza strefami bezpieczeństwa interfejsu użytkownika.
  • Dostrojone ustawienia streaming/clipmapy
  • Aktualizacja silnika Unity do 2018.2 (przyszłe aktualizacje silnika)
  • Optymalizacja układu pamięci pod przykryciem (Under-the-hood memory layout optimizations)
  • Stały potencjalny wypadek podczas zabijania światła na wskaźniku hałasu dla cyklopów
  • Naprawiono przypadkowy problem niewidocznej gotowanej i peklowanej ryby
  • Optymalizacja serializatora Protobuf
  • Wzmocniony kombinezon nurkowy prawidłowo zorientowany w wytwórcy
  • Naprawia się, że skaner jest ciemny, gdy jest wytwarzany
  • Poprawiono możliwość pomijania obrazów w zakładce galerii podczas korzystania z kontrolera
  • Poprawiono nieprawidłową rotację kombinezonu radiolokacyjnego
  • Naprawiono błąd DeferredSpawner śmiertelnie łamiąc, gdy wyjątek jest rzucony w SpawnAndDestroy
  • Poprawiono nieprawidłowe wczytywanie danych świata
  • Poprawiono pliki do Seamoth nie jest w stanie otworzyć zatoki Sprzęsła Cyklopa podczas ładowania z zapisanej gry
  • Połączyć poprawkę, aby odtwarzacz nie teleportował się prawidłowo
  • Naprawy problemy z fizyką podczas pilotażu Seamoth
  • Naprawiono to, że umierasz w hardcore’u, podczas gdy gra sie zapisuje
  • Zapobiega robieniu zrzutu ekranu, gdy gra już go przetwarza
  • Zoptymalizowane korpusy sztywne z obiektów statycznych
  • Optymalizacje kończenia animacji
  • Przeniesienie pliku I/O LargeWorldStreamer do innego wątku i wygenerowanie coroutyny na głównym wątku, aby zapobiec zgaśnięciu
  • Zoptymalizowane systemy cząstek stosowane w CrashedShip i Lifepod
  • Optymalizacja usuwania wywołań do GetComponentInParent w celu określenia, czy gracz znajduje się w pojeździe, czy też nie
  • Wielokrotna wartość odniesienia NullReference Ustawienia wyjątkowe
  • Stały zwrot z powrotem w sposób ciągły Zapisz optymalizację danych
  • Mocowanie do pływaków, które nie są mocowane
  • Poprawić dla Cyklopów Właz w Zatoce Pojazdowej nie zawsze prawidłowo się zamykał
  • Naprawiono problem z zapisywaniem zrzutów ekranu po powrocie do menu głównego
  • Mocowanie roślin pływających w miejscu pochodzenia
  • Naprawia się, że utknęły pływające przedmioty podnoszone na brzegi
  • Naprawiono różne przedmioty klipujące się w terenie z powodu prędkości gracza
  • Naprawiono problemy związane z bramami Cyclops i Moonpool, które nie reagują na pojazdy nadające się do dokowania
  • Naprawiono problemy z włączeniem zasilania Cyklopa
  • Naprawia to, że gracz może nie wdycha nienapędzanego Seamoth
  • Zoptymalizowane wiele normalnych map
  • Zoptymalizowana geometria platformy więziennej
  • Asynchroniczne ładowanie pól odległościowych
  • Naprawiono problem „nadal się ładuje”, gdy nie można było załadować slotu z zapisaną grą
  • Naprawić dla pęcherzyka, który nie odbywa tarła przez otwory podmiotu po odblokowaniu przefiltrowanej wody
  • Poprawki do systemu odradzania dla stworzeń
  • Naprawiono problem z usuwaniem zapisanych gier, dzięki czemu są one kompatybilne zarówno z kontrolerem, jak i z klawiaturą i myszką
  • Stała akcja przycisku sprzężenia zwrotnego w menu głównym dla komputerów PC / Mac
  • Naprawiono problem z fizyką platformy rakietowej
  • Naprawiono „Interakcja menu po raz pierwszy wysyła użytkownika na górę strony w każdej zakładce”
  • Naprawiono „Edytowanie etykiet zostało przerwane podczas korzystania z gamepada + klawiatury na komputerze PC
  • Ostrzeżenia przed ponownym wyłączeniem tlenu w trybie hardcore’u
  • Naprawiono dokowanie sznura w Cyklopach w VR powodując problemy fizyczne
    UI + mocowanie głębokości od dołu do tyłu od dołu do zera
  • Optymalizacja wydajności w obszarze leśnym Kelp Forest
  • Optymalizacja strumieniowania świata
  • Ulepszone ładowanie tła podczas ładowania ekranu
  • Lepsza spójność różnych pasków postępu
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarze
Najstarsze
Najnowsze Popularne
Inline Feedbacks
View all comments