Przed wychodzącym Daybreak Pack twórcy State of Decay 2 postanowili wprowadzić aktualizację 4.0, która poprawi nasze doświadczenie z rozgrywki.
Ogólne poprawki
- Naprawiono exploit dotyczący kupowania i sprzedawania wielu tych samych przedmiotów z kupcami pozwalający zdobyć bardzo sporą ilość wpływu
- Usunięto pozorną blokadę powodowaną śmiercią przywódcy
- Usunięto część blokad i crashy połączonych z pojawiającymi się okienkami
- Naprawiono garść budynków, które były niedostępne z powodu kolizji
- Naprawiono szereg błędów tłumaczeń
Postaci i Społeczności
- Losowe wydarzenie „utrata zasobów” teraz są zależne od morali i cech. Jeśli rekrutujesz ostrożnie i każdy jest szczęśliwy, to losowa utrata zasobów nie powinna się przytrafiać
- Postacie, które przyczyniają się do wydarzeń utraty zasobów z powodu niskich morali, teraz otrzymają tymczasowy zysk morali za zrobienie tego. Np. ukradli dużo jedzenia, ale przynajmniej będą czuli się lepiej
- Wytrenowane postacie będą czasami dostarczać społeczności nowe, darmowe przedmioty w miejscu wydarzeń „utraty zasobów”
- Uchodźcy powinni teraz zawsze liczyć się do osiągnieć związanych z wygnaniem
- Postacie z innych enklaw nie będą już otrzymywać dużego bannera śmierci, jeśli zginą
Bazy i Udogodnienia
- Naprawiono problem, w którym udogodnienia czasami zatrzymywały budowanie, gdy menu główne było otwarte
- Naprawiono problem, w którym bronie mogły zostać naprawione za darmo
- Naprawiono kolizję Wieży Snajperskiej, aby umożliwić skalowanie
- Naprawiono przypadek, w którym bazy starych Punktów Zbiórek mogły zostać przejęte
Misje
- Naprawiono problem, w którym misje czasami mogły dostarczać zbyt sporą ilość zasobów
- Naprawiono wiele przypadków, w których istotne NPC mogły nie pojawiać się w misjach (lub w jednym przypadku, mógł zaatakować cię bez powodu)
- Naprawiono problem z misją Warlord: The Informant, która nie naliczała zabójstw pojazdem
- Naprawiono problem z misją Builder: The Call Is Answered, w którym niektóre enklawy mogły uciekać do bazy gracza
Rozgrywka
- Opancerzone zombie nie są już zabijane przez ogień. Zamiast, podpalają się i są bardziej przerażające
- Zabójstwa zombie przez pojazd powinny prawidłowo naliczać osiągnięcia związane z zabijaniem zombie
- Naprawiono kilka przypadków, w których zombie pojawiały się uwięzione pod podłożem
- Naprawiono exploit, który pozwalał niektórym klientom na łatwe wysadzenie pojazdów hosta
- Naprawiono przypadek z nieskończonymi ładunkami C4 pozostawianiami przez martwe postacie