State of Decay 2 – Aktualizacja 4.0

przez DeVel
0 komentarzy

Przed wychodzącym Daybreak Pack twórcy State of Decay 2 postanowili wprowadzić aktualizację 4.0, która poprawi nasze doświadczenie z rozgrywki.

Ogólne poprawki

  • Naprawiono exploit dotyczący kupowania i sprzedawania wielu tych samych przedmiotów z kupcami pozwalający zdobyć bardzo sporą ilość wpływu
  • Usunięto pozorną blokadę powodowaną śmiercią przywódcy
  • Usunięto część blokad i crashy połączonych z pojawiającymi się okienkami
  • Naprawiono garść budynków, które były niedostępne z powodu kolizji
  • Naprawiono szereg błędów tłumaczeń

Postaci i Społeczności

  • Losowe wydarzenie „utrata zasobów” teraz są zależne od morali i cech. Jeśli rekrutujesz ostrożnie i każdy jest szczęśliwy, to losowa utrata zasobów nie powinna się przytrafiać
  • Postacie, które przyczyniają się do wydarzeń utraty zasobów z powodu niskich morali, teraz otrzymają tymczasowy zysk morali za zrobienie tego. Np. ukradli dużo jedzenia, ale przynajmniej będą czuli się lepiej
  • Wytrenowane postacie będą czasami dostarczać społeczności nowe, darmowe przedmioty w miejscu wydarzeń „utraty zasobów”
  • Uchodźcy powinni teraz zawsze liczyć się do osiągnieć związanych z wygnaniem
  • Postacie z innych enklaw nie będą już otrzymywać dużego bannera śmierci, jeśli zginą

Bazy i Udogodnienia

  • Naprawiono problem, w którym udogodnienia czasami zatrzymywały budowanie, gdy menu główne było otwarte
  • Naprawiono problem, w którym bronie mogły zostać naprawione za darmo
  • Naprawiono kolizję Wieży Snajperskiej, aby umożliwić skalowanie
  • Naprawiono przypadek, w którym bazy starych Punktów Zbiórek mogły zostać przejęte

Misje

  • Naprawiono problem, w którym misje czasami mogły dostarczać zbyt sporą ilość zasobów
  • Naprawiono wiele przypadków, w których istotne NPC mogły nie pojawiać się w misjach (lub w jednym przypadku, mógł zaatakować cię bez powodu)
  • Naprawiono problem z misją Warlord: The Informant, która nie naliczała zabójstw pojazdem
  • Naprawiono problem z misją Builder: The Call Is Answered, w którym niektóre enklawy mogły uciekać do bazy gracza

Rozgrywka

  • Opancerzone zombie nie są już zabijane przez ogień. Zamiast, podpalają się i są bardziej przerażające
  • Zabójstwa zombie przez pojazd powinny prawidłowo naliczać osiągnięcia związane z zabijaniem zombie
  • Naprawiono kilka przypadków, w których zombie pojawiały się uwięzione pod podłożem
  • Naprawiono exploit, który pozwalał niektórym klientom na łatwe wysadzenie pojazdów hosta
  • Naprawiono przypadek z nieskończonymi ładunkami C4 pozostawianiami przez martwe postacie

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz