State of Decay 2 – Aktualizacja 1.2

przez DeVel
0 komentarzy

W czasie gdy gracze od premiery gry zabili ponad 600 milionów zombie, całe studio State of Decay 2 pracowało nad poprawkami błędów, rozgrywki oraz zmianami. Aktualizacja 1.2 waży 20GB, aktualizacja nie wpłynie na zapisaną rozgrywkę. Cześć z najważniejszych zmian w aktualizacji dotyczy stabilności, wydajności i poprawek multiplayera.

Główne zmiany aktualizacji 1.2

Rozgrywka

• Granaty już nie blokują się i wybuchają przed twarzą klienta lub za ich głowy w czasie rzucania
• Naprawiono przypadki klientów zadających obrażenia dla członków społeczności hosta wybuchami
• Światło latarki nie rzuca już cieni modelu postaci gracza (co powodowało migotanie cieni)
• Postaci nie rzucają już „swoich cieni” przy użyciu latarki w multiplayer
• Naprawiono problem z drzwiami, które wyglądają zupełnie odwrotnie niż stan, w którym się znajdują
• Rozwiązano sytuację w której, po wejściu do pojazdów kamera mogła się odłączyć od postaci gracza
• Naprawiono problem w którym, klienci przełączając bronie w pojazdach nie zostawały zmienione po wyjściu z pojazdu
• Naprawiono rzadki błąd, który mógł zapobiec ukończeniu dziedzictwa Wojskowego
• Naprawiono rzadki błąd, który mógł zablokować ukończenie dziedzictwa Szeryfa
• Naprawiono problem w którym loot gracza stawał się czasami niewidzialny do czasu odłożenia plecaka do Kabiny z Zaopatrzeniem

Sieć i Multiplayer

• Liczne ulepszenia do połączenia sieci i CPU
• Gra wychodzi teraz do głównego menu szybciej, gdy klient utraci swoje połączenie internetowe, więc gracze nie będą już wisieć po pojawieniu się okienka
• Poprawiono interakcję pojazdów w sieci w multiplayerze, aby zapobiec dziwnym problemom z fizyką (zaliczając wylatujące auta do nieba).
• Funkcje hosta nie są już niewidoczne dla klientów w czasie gry multiplayer

Zachowanie Postaci oraz Zombie

• Zombie nie jest już odporne na Atak Kopnięciem
• Zmniejszenie wysokości kroku w celu uniknięcia pojawiania się ocaleńców nad przedmiotami w czasie poruszania

HUD

• Naprawiono problem ze znikającym HUD’em gracza po uśmierceniu NPC przez zombie
• Lista porad społeczności nie pojawia się już pod winietą na mapie

Otoczenia i Kolizje

• Naprawiono liczne miejsca kolizji wzdłuż wszystkich 3 map w których gracze lub pojazdy blokowały się
• Naprawiono liczne miejsca kolizji wzdłuż wszystkich 3 map w których gracze blokowali się w niekończącej się animacji spadania
• Usunięto pojawiające się białe linie w czasie jazdy w nocy
• Naprawiono różne miejsca na świecie na które gracz nie mógł się wspiąć, gdzie powinien móc to zrobić
• Dodatkowe wygładzenie i zmniejszenie wyskakujących poziomów szczegółów
• Dodatkowe zmiany z oświetleniem powodujące zmniejszenie świecących przedmiotów

Inne Poprawki

• Naprawiono wiele różnych błędów skutkujących crashem
• Zaktualizowano sporą liczbę ciągów, które poprzednio były zakodowane po angielsku
• Optymalizacja miksera dźwięku

Wiadomość od Jeff Strain, Głowy Undead Leabs

Witajcie ci którzy przeżyli, chciałem osobiście podziękować w imieniu zespołu za wsparcie State of Decay 2. Patch jest zaledwie początkiem – mamy spore plany, jesteśmy pokorni i wdzięczni wam za możliwość realizacji tych wielkich planów. Grajcie, przetrwajcie (lub też nie jak się czasami zdarza) i wyczekujcie więcej ciekawych nowości! – Jeff

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz