Twórcy State of Decay 2 wydają pierwsze poprawki do nowego dodatku Daybreak i nie tylko w aktualizacji 4.1.
Kluczowe Zmiany
- Mniejszy błąd skryptowania powodował naszemu nowemu i poprawionemu wydarzeniu utraty zasobów, że zachowywał się jak stary, co nie było poprawą. Teraz zachowują się jak powinny z utratą zasobów w zależności od tego jak niskie są Morale oraz negatywne Cechy.
- Dokonano kilku zmian, aby naprawić błąd, który powodował wybuch dźwięku i utratę go.
Poprawki Daybreak
- Czerwony Talon teraz oferuje wyjaśnienie, gdy nie można wysłać dostawcy do pełnej społeczności, zamiast zostawiając cię.
- Udogodnienia Czerwonego Talonu teraz informują cię, gdy otrzymasz zwrot rzadkich przedmiotów, które były potrzebne do zbudowania ich, gdy są rozbierane.
- Naprawino exploit pozwalający klientom Daybreak zostawać na ekranie nagród i otrzymywać je bez grania.
- Menu Wyboru Początkowego Wyposażenia w Daybreak nie powinno już pokazywać niewłaściwych opisów przedmiotów, gdy nawigacja była poza menu.
- Dzicy nie powinni już być zdolni do wyłączania ścian, jeśli zostali zabici wspinając się.
- Czołgające się zombie nie będzie już próbować naśladować helikopterów przez kręcenie nogami w powietrzu.
Inne Zauważalne Poprawki
- Przycisk zakupu dla Pakietu Niepodległości znika, gdy zakupisz pakiet zamiast czekać na twoją reakcję.
- Banner Pakietu Niepodległości nie powinien już wyskakiwać w nieodpowiednich momentach po filmikach.
- Podstawowe postacie z bonusem bohatera nie powinny już crashować gry,
- Wsparcie Ogniowe CLEO nie jest już blokowane, gdy celujesz z broni.
- Postacie z pełną Wytrzymałością nie będą już marnować przekąsek.
- Wyrzucanie zbyt wielu klientów w szybkim tempie nie powinno już powodować zamrażania się gry.
- Tryb Ankiety nie powinien już podążać za toba do gry znajomego i dziwnie wisieć.
- Wrodzy ludzie nie powinni już przymykać oka, gdy zostaną uderzeni samochodem. Zbyt szybko poddawali się.
- Prestiż jest teraz poprawnie naliczany w kierunku osiągnięcia “Zwrot”.