Rekrutacja
Rekrutacja

Kolejna i być może ostatnia aktualizacja do Sons of The Forest właśnie zadebiutowała. Zmiany wprowadzone w finalnej aktualizacji 1.0 są naprawdę spore i bardzo skutecznie skłaniają nas do ponownego zagrania w tą jakże udaną grę survival-horror.

Nowości, zmiany oraz poprawki. Zalecane jest rozpoczęcie gry na nowym zapisie.

Lista zmian w aktualizacji 1.0 Sons of The Forest:

Nowości

  • Nowa scena tytułowa i szczegóły napisów końcowych, wizualizacje i muzyka
  • Dodano nowy wybór alternatywnego zakończenia
  • Dodano 5 nowych scen przerywnikowych
  • Przeprojektowano i dodano nowe dialogi i szczegóły do scenek wprowadzających w jadalni, sypialni ze złotem, upadku syna i wprowadzenia Jianyu
  • Dodano nowe dialogi do materiałów znalezionych w poufnych nagraniach z Sahary
  • Dodano czat głosowy z filtrowaniem w zależności od odległości dla jaskiń i pod wodą, oraz dodatkowe filtrowanie dla radia łączącego
  • Dodano tryb kreatywny, ze zmienionym zestawem przedmiotów oraz możliwością pominięcia animacji budowy (odblokowuje się po ukończeniu historii gry)
  • Dodano szopy na mapie oraz umożliwiono wspinanie się wiewiórkom i szopom na drzewa
  • Dodano 2 nowe mutacje: Nogi i Dziura
  • Dodano nową, silniejszą wersję puchatego potwora „Plamisty”
  • Dodano wyższy poziom zbroi złotej dla kanibali
  • Dodano nowy system chorób związanych z picie brudnej wody lub spożywanie złego jedzenia. Picie czystej wody lub przyjmowanie leków wyleczy chorobę
  • Dodano wiele nowych przedmiotów fabularnych do zebrania i większość istniejących została przeprojektowana, wraz z nowymi dekoracyjnymi notatkami i magazynami w świecie gry
  • Zmieniono nazwę lotni na Składaną lotnię, która teraz może być przypisana do klawiszy akcji i schowana do ekwipunku
  • Karty golfowe są teraz wyposażone w radiowe deki oraz ekran GPS
  • Dodano nowe szczegóły świata, więcej ścieżek, częściowo wykopane tunele przez koparki, nowe obozy Jianyu, 14 nowych mini jaskiń i piwnic oraz wiele innych zmian i aktualizacji środowiska
  • Przeprojektowano otwieranie drzwi do piekła, teraz wymaga dodatkowych kroków
  • Dodano postać NPC Tima do piekła
  • Dodano 2 ostatnie fragmenty artefaktu i teraz można go skonstruować
  • Możesz teraz (Spoiler) lub stworzyć (Spoiler) z połączonego artefaktu
  • Śmigłowce Jianyu teraz startują i odlatują z baz rozmieszczonych na mapie, czasami przelatując nad strukturami gracza, aby je sprawdzić
  • Dodano umierających żołnierzy z czerwonymi racami, które można zobaczyć z daleka, aby pomóc graczom w kierowaniu się do miejsc
  • Dodano nowe, możliwe do znalezienia martwe taktyczne i robotnicze postacie z lokalizatorami GPS, które pojawiają się w pobliżu, pomagając graczom w kierowaniu się ku ciekawym miejscom
  • Dodano dym z ognisk w wioskach kanibali, który widać z daleka i zgaśnie, jeśli nie ma tam kanibali do ich pilnowania
  • Dodano różne szczegóły do gór pokrytych śniegiem; obszary Solafite na zewnątrz przyciągające pioruny, wersje motosanków karty, i małe anteny radarowe
  • Dodano nową jaskinię (odblokowuje się po sekwencji zakończenia gry)
  • Dodano nową strukturę na przechowywanie strzał i nową strukturę na przechowywanie materiałów wybuchowych
  • Dodano nowy fajny fotel i kanapę, które można zbudować w grze
  • Dodano 2 nowe prefabrykowane struktury platformy i możliwość przypinania ich do istniejących struktur
  • Dodano nowy automatyczny system fundacji dla niektórych prefabrykowanych struktur (w tym małą chatkę, leśniczówkę i wieżę obserwacyjną, oraz platformy)
  • Dodano 3 nowe struktury pułapki
  • Dodano opcję rozszerzenia ogniska z kłód drewna, aby zamienić je w ognisko
  • Dodano zasięg i wskaźnik poprawnego celu do linowej broni
  • Dodano 4 nowe struktury, które można znaleźć na mapie, w tym wyrzutnię dla lotni oraz 3 tajemnicze struktury
  • Dodano możliwość wyświetlania zaznaczenia w oknie wiadomości dla poradników lub liczby składników, które zostały ukończone
  • Dodano dodatkowe osiągnięcia
  • Dodano przedmioty do sadzenia Twinberries i Snowberries oraz nowy przepis na dżem
  • Dodano nowe tekstury dla zgniłego mięsa, ostryg i ryb
  • Dodano ustawienie obrażeń PVP oraz możliwość dostępu do niego w menu administratora gry wieloosobowej
  • Dodano wsparcie dla technologii AMD Fidelity FX™ Super Resolution 3 (FSR3)
  • Dodano nowy system zasłaniania budynków przed pogodą, aby zapewnić znacznie dokładniejszą wizualizację pogody i przeprojektowano system ciepła wewnątrz budynków, aby był bardziej dokładny

Poprawki

  • Gracz może teraz nosić aż do 4 kamieni naraz i może umieścić je jednocześnie, tyle ile aktualnie trzyma
  • Przeprojektowano mur z kamieni, tak że górne rzędy wymagają tylko 4 kamieni zamiast 5
  • Jaskinia piekielna – poprawiono i ulepszono lawę, oświetlenie, efekty, detale i dźwięk
  • Po przebudzeniu gracza Kelvin zostanie znaleziony również śpiący gdzieś w pobliżu
  • Virginia & Kelvin teraz będą nosić stroje, które im nadałeś, w scenach przerywnikowych
  • Ekran GPS teraz dokładniej odzwierciedla świat, pokazując klify, ścieżki i polany
  • Przeniesiono wiele przedmiotów i zbiorów do lepszych lokalizacji
  • Dodano wsparcie dla ukrywania przed pogodą plandek na strukturach
  • Dodano nowy system, aby zapewnić, że wieloosobowi klienci widzą zbudowane struktury płynnie przechodzące w wersję zbudowaną, niezależnie od warunków sieciowych
  • Lekko zwiększono rozmiar obszaru uśpienia pod plandeką, aby spanie było łatwiejsze dla wszystkich graczy
  • Podpory z belkami na ziemi usuwają teraz śnieg wokół nich
  • Krzyż i lampa na nogach teraz mają stały punkt mocowania przewodu
  • Umieszczanie nowego kamiennej podłogi teraz orientuje ją tak, aby została umieszczona przed miejscem, na które gracz celuje, zamiast domyślnej pozycji obliczonej, która może znajdować się poza widokiem ekranu
  • Poprawiono niektóre elementy interfejsu użytkownika dotyczące miejsca, aby lepiej odzwierciedlały położenie punktu mocowania
  • Umieszczanie belki kamiennych na ziemi teraz wyświetla dokładniej, gdzie zostanie umieszczona kamień
  • Dodano usuwanie śniegu do pługa na motosanki
  • Dodano efekt dźwiękowy podczas przemieszczania struktur
  • Pułapki do odstraszania much i robienia kości mogą teraz być przesuwane po umieszczeniu
  • Meble podparte innymi meblami są teraz powiązane, uniemożliwiając rozmontowanie wspierającego, a zniszczenie dotyczy również wspieranych mebli
  • Gracze mogą teraz handlować kośćmi
  • Przebudowano wejście do luksusowej kryjówki i ulepszono jej dekorację
  • Wszystkie kryjówki oświetlono na nowo, a w niektórych z nich dodano dodatkowe detale
  • Belki i podłogi kamienne teraz używają subtelniejszej animacji umieszczania
  • Grzyby, Twinberries i Snowberries mogą teraz rosnąć w doniczkach
  • Duże żeńskie kanibale mają teraz nowe gesty i krótkie animacje krzyku na całe ciało
  • Dodano buty do piżam gracza
  • Ulepszono układ ostryg
  • Poprawiono niektóre obszary w jaskini D, gdzie gracze utykali
  • Dodano wiadomość tutorialu dotyczącą przybliżania śledzącego.
  • Ulepszono umieszczanie struktur drzewnych
  • Dodano więcej wózków golfowych na pole golfowe
  • Wózki golfowe i lotnie widoczne są teraz na ekranie GPS, gdy są w pobliżu
  • Orły teraz czasami lądują na pniach i martwych drzewach
  • Dodano dodatkowe strefy dla zwierząt na mapie
  • Poprawiono wykrywanie upadku, aby uniknąć uruchomienia animacji upadku podczas przechodzenia po małych występach
  • Usunięto efekt chruśniaka ze wszystkich tekstur mniejszych niż 1024, aby poprawić wydajność
  • Miejsca wzywania Virginii teraz się zapisują i dodano wiele dodatkowych lokalizacji, do których może cię zabrać
  • Teraz dowolny przedmiot zużywalny, w tym picie brudnej wody prosto z ciała wody, będzie odtwarzał dźwięk związany z jedzeniem zepsutego jedzenia
  • Dodano wskazówki na ekranie ładowania dotyczące choroby i przełączania trybu kreatywnego
  • Włączono odczyty liczników dla wszystkich przedmiotów na półkach, które nie są wizualnie 1 do 1
  • Poprawiono sytuację, w której muddies biegły do wody lub jedzenia, a następnie z powrotem do drzew, zanim zakończyli jedzenie lub picie
  • Latarka i strzelba nie respawnowane są już po załadowaniu, jeśli już je masz w ekwipunku
  • Panele słoneczne nie mogą być już umieszczone w obszarach zakrytych (podziemne piwnice)
  • Zmniejszono liczbę wariantów shaderów i dodano ich wczytywanie podczas ładowania, aby usunąć szarpnięcia przy pierwszym kompilowaniu shaderów
  • Śledzenie GPS teraz zapamiętuje bieżący poziom przybliżenia po ponownym wyposażeniu go
  • Przenoszone struktury blueprint zachowują teraz swoją poprzednią orientację
  • Zaktualizowano wskazówkę siły na ekranie ładowania, aby zawierała obrażenia
  • Po rozmontowaniu struktury może teraz wytworzyć się paczka przedmiotów
  • Zmieniono tak, aby ostatnie karty na książce blueprintów pozostawały otwarte dłużej, jeśli mysz jest przesunięta z nich
  • Dodano LOD-y do stojaków na zbroje i zbroi na półkach
  • Poprawiono system debugowania kamery, który teraz używa głównej kamery, więc aktywa wokół niej ładują się poprawnie, i teraz działa z kontrolerem gry (‘Freecamera on’ przez menu debugowania)
  • Wszystkie trzymane przedmioty teraz odtwarzają dźwięk odkładania, gdy są zdejmowane.
  • Wszystkie trzymane przedmioty teraz odtwarzają swój dźwięk najeżdżania myszą, gdy przedmiot jest założony.
  • Zoptymalizowano wszystkie kolizje w inwentarzu i przyspieszono czas pojawiania się przedmiotów po otwarciu inwentarza
  • Dodano światło obszarowe do ekranu trzymanego śledzacza GPS, aby nadać mu trochę blasku
  • Materiał w inwentarzu ma teraz stos o wysokości pięciu, który się zapełni
  • Podwojono prędkość animacji poruszania się kursora w inwentarzu
  • Przedmioty mogą teraz być dodawane i usuwane partiami na materiale w inwentarzu poprzez przytrzymanie przycisku
  • Zmniejszono dźwięk zadyszki, gdy gracz osiągnął minimum witalności, gdy wszystkie ich statystyki są obniżone
  • Usprawniono interakcję i animację rzucania przedmiotów z torby na ramię
  • Przycisk może teraz być przytrzymywany, aby kontynuować rzucanie przedmiotów z torby na ramię
  • Teraz można przytrzymać przycisk, aby kontynuować jedzenie jagód w inwentarzu
  • Dodano stos zegarków na stolik rzemieślniczy
  • Usunięto małe kamienie z brzegu jeziora, aby zmniejszyć przecięcia zasobów
  • Usprawniono siatkę nawigacyjną dla jaskini piekielnej
  • Umieszczanie ścian pod opartymi belkami na ziemi jest teraz możliwe, jeśli są one poziome
  • Zaktualizowano szkic namiotu, używając ścian zamiast wierzchołków dla otaczających elementów oraz dodano jednostronne wierzchołki, aby wypełnić luki po bokach
  • Zmniejszono zużycie procesora przez dużą liczbę nieczynnych struktur
  • Teraz tylko struktura, którą aktywnie umieszcza się, staje się czerwona, gdy umiejscowienie jest nieprawidłowe
  • Deska z pni i jej warianty teraz zostaną rzucone z taką samą orientacją, jak pnie
  • Usprawniono wygląd solafitu
  • Dodano rysunki Tima i notatki Jianyu jako detale świata
  • Przeprojektowano i ulepszono wiele tymczasowych zasobów graficznych
  • Dodano animację rzucania kamienia podczas dodawania kamienia do struktur
  • Dodano dodatkową saneczkę, aby pomóc skierować graczy z miejsca katastrofy na pierwszą lodową jaskinię
  • Usunięto dodatkowy wskaźnik na GPS dla jaskini F
  • Ulepszono wygląd skóry creepy Virginii i Armsy
  • Naprawiono niektóre obiekty na świecie, które były dynamiczne, gdy powinny być statyczne
  • Zwiększono jasność reflektorów na wózkach golfowych
  • Dodano ustawienia „częstotliwości poszukiwań” i „oporu budynku” do menu niestandardowej gry
  • Dodano ikonę menu pauzy nad graczami w trybie wieloosobowym (pojawia się jako koło zębate nad ich nazwą)
  • Usprawniono ruchomego ragdolla creepy Virginii
  • Stada nietoperzy przy wejściu do jaskini mogą teraz występować o dowolnej porze dnia
  • Ulepszono interakcje sztucznej inteligencji wokół obiektów wioski
  • Dodano dźwięk i światło palącego się aktora
  • Interfejs użytkownika z wymaganymi składnikami nie pokaże już dostępnej ilości wyższej niż wymagana
  • Dodano samouczek dla gracza, gdy zostanie zabity i musi odebrać swoją torbę
  • Karta dla aktualnie aktywnej strony pozostaje teraz aktywna, a nie tylko wtedy, gdy jest na niej najechany kursor
  • Obie trzymane książki mają teraz dolny przycisk zamknięcia
  • Zaktualizowano tekst interfejsu użytkownika i dodano lokalizację, gdy bateria lub butla z powietrzem jest używana do naładowania wyposażonego przedmiotu
  • Niektóre przedmioty mogą teraz być dodawane do schowka w większej ilości
  • Usunięto numery stron z góry strony w książce z szkicami, ponieważ karty teraz pozostają otwarte dla bieżącej strony
  • Dodano migającą wykrzyknik i jasne czerwone światło na komputerach przenośnych do odkrywania
  • Dodano wskazówkę na ekranie ładowania dla stojaków suszących umieszczonych przez ogień, aby przyspieszyć suszenie
  • Złota zbroja zmieniona nazwę na Zbroja starożytna
  • Dodano opcję Pij i Wylej dla flaszki i garnka do gotowania
  • Strzały zapalające i pochodnie teraz podpalą ciała, gdy strzała uderzy lub pochodnia wykonuje swój atak ku dołowi
  • Zaktualizowano powiadomienia interfejsu użytkownika o bufecie gotowania, aby zawierały ikonę garnka do gotowania
  • Linie zjazdowe będą teraz miały wizualne uprzęże podczas przypinania kamieni lub pni do linii zjazdowej
  • Dodano stojak na garnek do gotowania, gdy garnek jest umieszczony na ogniu, aby uniknąć wizualnego zawisu
  • Interfejs użytkownika dla wymaganych przedmiotów struktur jest teraz ukryty, gdy gracz znajduje się w jaskiniach lub bunkrach
  • Dodano migający wskaźnik świetlny do upuszczonej torby na ekwipunek, aby ułatwić jej znalezienie w ciemności
  • Dodano interfejs zamknięcia, gdy trzymasz przedmiot strony fabularnej
  • Jeziora teraz będą widocznie zamarzać, gdy gracze są w pobliżu
  • Różne optymalizacje pamięci i procesora
  • Dodano nowe pozy martwych Puffies do świata
  • Nazwy innych graczy są teraz ukrywane podczas jazdy w wózku golfowym
  • Zwiększono opóźnienie na brak odpowiedzi gospodarza z 5 do 6,5 sekundy
  • Budżet strumieniowania tekstur teraz zostanie zaktualizowany przy zmianie opcji rozdzielczości tekstur
  • Optymalizacje systemu strumieniowania, aby poprawić poruszanie się po świecie i usunąć ryzyko pozostawienia aktywnych rzeczy podczas szybkiego przemieszczania się
  • Zmieniono nazwę rozkazu „weź przedmiot” na „weź ubranie”
  • Przeprojektowano kod zapisywania gry, aby był bardziej odporny w przypadku błędu podczas procesu serializacji
  • Wszystkie przedmioty zbiorów blueprint są teraz nazywane „szkic”, a nie nazwą receptury, aby uniknąć spoilerów
  • Dodano powiadomienie dźwiękowe o zapisanej grze
  • Zaktualizowano domyślne przypisanie klawiszy dla wózka golfowego, teraz używa RT i LT domyślnie
  • Gdy gracz daje przedmioty innym graczom, używając torby na ramię, interfejs na przedmiocie teraz będzie mówił DAJ, zamiast UŻYJ
  • Widok mini-mapy jest teraz trochę oddalony
  • Ulepszono latarkę na wiszącym taktyku
  • Zaktualizowano wizualizacje inwentarza dla Zbroi Starożytnej
  • Cele fabularne są teraz wyświetlane na czerwono
  • Dodano samouczek dotyczący budowy schowka, gdy gracz po raz pierwszy nie może podnieść przedmiotu z powodu pełnego ekwipunku
  • Usprawniono zużycie pamięci tekstury billboardów
  • Kamery akcji teraz nie są już fałszywie upuszczane. Jeśli gracz zbiera kamerę i już posiada klip wideo, zostanie poinformowany powiadomieniem interfejsu użytkownika
  • Dodano powiadomienie interfejsu użytkownika, aby wyświetlić, ile osób czeka na sen w trybie wieloosobowym, aby inni wiedzieli, że nadszedł czas na sen
  • Dodano interfejs użytkownika, aby poinformować gracza, jak zmienić ikonę trzymanego lokalizatora GPS
  • Dodano kości i czaszki do niektórych glinianych donic po ich rozbiciu się
  • Wszystkie struktury blueprint powinny teraz prawidłowo czyścić trawę i krzaki
  • Ogniska i stojaki na ognisko teraz używają nowych dźwięków palącego się ognia
  • Jeśli łuk nie ma załadowanej strzały, ale gracz ma dostępną daną typu strzały w inwentarzu, zostanie ona automatycznie załadowana do łuku
  • Schowek teraz upuszcza pewne przedmioty w paczkach, gdy struktura zostanie zniszczona
  • Tylko jedna osoba może teraz korzystać z ogniska jednocześnie
  • Demontaż struktury teraz jest X zamiast C, aby zapobiec kolizjom z dodawaniem przedmiotów do schowka
  • Można teraz pić wodę trzymając włócznię
  • Można teraz dodać jagody Twin i Snow na półki
  • Usprawniono niektóre ustawienia w środkach w jaskiniach
  • Dodano powiadomienie interfejsu użytkownika, gdy gracz zostaje przerwany podczas snu przez wrogów w pobliżu
  • Martwi żołnierze taktyczni noszą teraz kominiarki i mają zakrwawioną odzież
  • Ulepszono układ mgły górskiej
  • Ulepszono ścieżki dymu pochodni
  • Dodano ustawienie graficzne anizotropii terenu
  • Gracz teraz ma animacje spoczynku i ruchu podczas trzymania fragmentów artefaktu
  • Gracz teraz może spojrzeć niżej, zanim włócznia zmieni chwyt
  • Element w menu ekwipunku, tlenowiec, jest teraz przesuwany poza ekran, gdy gracz wychodzi z wody
  • Jedzenie jagód w inwentarzu jest teraz znacznie szybsze
  • Ciężkie kanibale mogą teraz nosić zimowe ubrania
  • Błyszczące Puffies mają teraz bardziej unikalny wygląd materiałów
  • Naprawiono problemy z deformacjami twarzy kanibali, które nie pasują do noszonych ciał i nie ciemnieją, gdy są spalone
  • Dodano więcej wariantów do wydarzeń poszukiwawczych wrogów
  • Usprawniono szybkość ładowania tekstur przedmiotów w inwentarzu
  • Dodano logo Holosprings na ekranach w bunkrach
  • Ulepszono wygląd walkie talkie
  • Przeprojektowano ikony bunkrów na GPS, aby były odrębne
  • Mniejsze ikony jaskiń na GPS
  • Dodano interfejs użytkownika, aby pokazać bieżący poziom siły gracza
  • Sztuczna inteligencja teraz lepiej porusza się wokół mebli zbudowanych przez gracza i małych struktur
  • Usprawniono nawigację SI w bazach gracza
  • Dodano ścieżki SI do mostów linowych
  • Ulepszono krwawe i mokre efekty creepy Virginii oraz dzieci
  • Usprawniono fizykę krzaków podczas ich cięcia
  • Martwe kikuty lepiej reagują na cięcie
  • Więcej nasyconych wizualizacji monet, aby lepiej było je widzieć w inwentarzu
  • Kelvin może teraz przechodzić przez pnie (naprawia również ich wciskanie przez teren)
  • Ekwipunek teraz otrzymuje prawidłowy fałszywy grunt za każdym razem, gdy jest otwierany
  • Wszystkie przedmioty w inwentarzu mają teraz animacje najechania
  • Ustawiono LODS dla elementów przedstawienia tkaniny
  • Zoptymalizowano bazę danych konstrukcji, aby zmniejszyć zużycie procesora i ilość danych wysyłanych przez sieć w grach wieloosobowych
  • Ustawiono łączny system LOD i dodano 4. LOD w celu zoptymalizowania kosztów renderowania podłóg kamiennych
  • Ulepszono wygląd LODów ścian obronnych
  • Rysowanie interfejsu konstrukcyjnego jest teraz bardziej spójne wizualnie
  • Podzielono tekstury na zamarzniętych jeziorach
  • Dodano mokrość brzegu klifów
  • Tęcze będą teraz pokazywane po deszczu

Balans

  • Dzieci są teraz zabijane jednym trafieniem z dowolnej broni w trybie normalnym
  • Jeśli gracz śpi w niechronionym miejscu, czasami może zostać przerwany przez grupę poszukiwawczą wroga
  • Opcja „Pojemniki nie uzupełniają się po załadowaniu” ustawiona na wartość True domyślnie w grach Normal. Można ustawić ją w niestandardowej grze.
  • Maksymalny poziom siły gracza został zwiększony z 50 do 100
  • Każdy poziom siły teraz zwiększa obrażenia od uderzeń i rąbania drzew o 1%
  • Zmieniono siłę nośną lotni paralotniowej, gdy jest skierowana do góry, aby ułatwić uzyskanie wysokości
  • Domyślnie w drukarkach nie ma żywicy, zamiast tego musisz ją znaleźć i dodać
  • Etykieta nazwy gracza będzie teraz ukrywana podczas kucania w grach wieloosobowych
  • Bieg większych kanibali teraz zużywa więcej energii
  • Żółwie morskie teraz odrodzą się w tempie 1 na dzień (4 razy szybciej)
  • Dodano 10 więcej stref żółwi morskich
  • Eksplozje teraz powodują uszkodzenia złamań wszystkich trafionych elementów pancerza
  • Dodano więcej wózków golfowych na pole golfowe i po mapie oraz utworzono więcej połączonych ścieżek do jazdy nimi
  • Zmieniono stawki zmiany temperatury skóry gracza i szybkość, z jaką gracz zmoknie i wysycha
  • Gracz teraz będzie moknąć od śniegu znacznie wolniej niż podczas deszczu
  • Temperatura w pomieszczeniach jest teraz ograniczona w zakresie, aby temperatura wewnątrz nie była zawsze taka sama jak na zewnątrz
  • Źródła ognia są teraz gorętsze, więc gracz szybciej wysycha
  • Dostosowano ilość odpoczynku, jaką gracz otrzymuje w pomieszczeniach i na zewnątrz oraz jak komfort go modyfikuje
  • Pełność paska energii zwiększona z 15 do 30
  • Niektóre ilości przedmiotów w inwentarzu zostały zmniejszone, aby dopasować się do ich wizualizacji w inwentarzu i zachęcić do korzystania ze schowków
  • Karma dla kota i ostrygi teraz mogą zgnić
  • Zwiększono surową pełność niektórych produktów podatnych na zepsucie
  • Dostosowano logikę generowania kanibali w wioskach, aby silniejsze typy nie generowały się w wioskach blisko punktów początkowych gracza na początku gry. Mniej generacji Elise oraz dodano kilka Franksów w wioskach
  • Igor, Henry i Elise nie mogą już pojawić się w wczesnych grupach poszukiwawczych
  • Igor, Henry i Elise mogą teraz pojawić się w rodzinach koczowniczych od dnia 8
  • Zgniłe przedmioty nie mogą już być używane do gotowania
  • Suszone produkty podatne na zepsucie nie zgniją już
  • Gotowane jedzenie teraz trwa dwa razy dłużej, zanim się zepsuje w porównaniu do surowego
  • Zbiorniki powietrza teraz opróżniają się o 25% szybciej
  • Składowanie kamieni i sanek teraz przenosi 28 kamieni zamiast 27
  • Zaktualizowano przepis na eggnog, aby używać 4 jajek
  • Pałka paralizująca ma teraz tylko 3 ładunki na baterię
  • Czas przewrócenia gracza przed ponownym pojawieniem się został znacznie skrócony. Dodatkowo przyspieszono animację czaszki, aby nadać większego poczucia nagłej potrzeby
  • Liczba śrutów zmniejszona z 15 do 8, a rozproszenie kątowe zmniejszone z 25 do 20
  • Amunicja na kulkę teraz powoduje reakcje strzałów z shotguna na wrogów nawet jeśli są opancerzeni
  • Drut elektryczny ogrodzenia teraz ulega uszkodzeniu podczas porażenia czegoś prądem (może wystrzelić 6 razy, zanim zostanie zniszczony)
  • Możesz teraz nosić 20 sztuk Solafitu
  • Zdrowie tłustego kanibala zwiększone z 140 do 170
  • Ciężkie kanibale mogą teraz nosić zbroję
  • Zwiększono szansę na generowanie elementów zbroi głowy i tułowia na wrogach
  • Dostosowano wszystkie wartości pancerza wroga
  • Mnożnik obrażeń głowy kanibala od ostrych broni zmniejszony z 2x do 1,5x
  • Atak demona zwiększono o 25% i zwiększono zdrowie w grze wieloosobowej do 30%
  • Dostosowano generację wrogów w niektórych jaskiniach i bunkrach
  • Zwykli męscy kanibale biegną i chodzą teraz o 20% szybciej i są średnio więksi o 5%
  • Ataki Puffy mają teraz zwiększoną prędkość
  • Atak creepy płytki zmieniony z 1 na 2 fale (każda fala nieco mniejsza). Teraz obejmuje również nowe typy mutantów creepy
  • Zrównoważono uszkodzenia struktury wroga i naprawiono niektóre placki, demony i duże żeńskie kanibale niezdolne do uszkodzenia struktur
  • Struktury drutu kolczastego i elektrycznego teraz są bardziej delikatne.

Dźwięk

  • Poprawiono dźwięk w otwartych obszarach, takich jak pola i na górach
  • Zwiększono głośność nietoperzy
  • Dodano zaktualizowaną muzykę do wprowadzenia Jianyu
  • Dodano muzykę do sceny dotarcia do helikoptera
  • Dodano nowe dźwięki piekła w jaskini i ujęcie reverb
  • Zaktualizowano i dostrojono muzykę w scenach otwarcia katastrofy
  • Dodano dźwięk podnoszenia kamienia i dźwięk najechania myszką, gdy znajduje się w inwentarzu
  • Usunięto zagłuszanie muzyki w menu ustawień
  • Dodano dźwięki lekkiego chorowania gracza
  • Dostrojono dźwięk otwartej przestrzeni i domyślną atmosferę
  • Zwiększono głośność kroków mutantów w jaskiniach, zwiększono głośność wiatru w jaskiniach
  • Dostrojono odległości kroków żywicy mutanta
  • Dostrojono wydarzenia głosowe bossa demona na odległość
  • Naprawiono stare trafienia broni trwające jako zdarzenia dłużej niż ich dźwięk
  • Dodano wydarzenia ogłoszeń bunkra do grupy podwodnej i dostrojono dźwięki rebreathera
  • Dodano lepszy dźwięk wprowadzenia Big Bossa
  • Uczyniono zdarzenie zasadzki 2D
  • Dodano wydarzenia dla przemieszczających się struktur i zmieniono ujęcie reverb na obiektach w jaskiniach
  • Zmniejszono syczenie pary
  • Dostrojono dźwięk wózka golfowego
  • Dostrojono odległości dźwięku kroków wiewiórek


0 komentarzy 0 FacebookTwitter
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarze
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 GamingUniverse.pl

0
Chętnie poznamy twoją opinię, zostaw komentarzx
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Wykryto Ad-Blocka

Uprzejmie prosimy o wyłączenie ad-blocka lub dodania naszej strony do wyjątków. Szanujemy naszych czytelników i nie jest to wymagane :)