1,K
Kolejna i być może ostatnia aktualizacja do Sons of The Forest właśnie zadebiutowała. Zmiany wprowadzone w finalnej aktualizacji 1.0 są naprawdę spore i bardzo skutecznie skłaniają nas do ponownego zagrania w tą jakże udaną grę survival-horror.
Nowości, zmiany oraz poprawki. Zalecane jest rozpoczęcie gry na nowym zapisie.
Lista zmian w aktualizacji 1.0 Sons of The Forest:
Nowości
- Nowa scena tytułowa i szczegóły napisów końcowych, wizualizacje i muzyka
- Dodano nowy wybór alternatywnego zakończenia
- Dodano 5 nowych scen przerywnikowych
- Przeprojektowano i dodano nowe dialogi i szczegóły do scenek wprowadzających w jadalni, sypialni ze złotem, upadku syna i wprowadzenia Jianyu
- Dodano nowe dialogi do materiałów znalezionych w poufnych nagraniach z Sahary
- Dodano czat głosowy z filtrowaniem w zależności od odległości dla jaskiń i pod wodą, oraz dodatkowe filtrowanie dla radia łączącego
- Dodano tryb kreatywny, ze zmienionym zestawem przedmiotów oraz możliwością pominięcia animacji budowy (odblokowuje się po ukończeniu historii gry)
- Dodano szopy na mapie oraz umożliwiono wspinanie się wiewiórkom i szopom na drzewa
- Dodano 2 nowe mutacje: Nogi i Dziura
- Dodano nową, silniejszą wersję puchatego potwora „Plamisty”
- Dodano wyższy poziom zbroi złotej dla kanibali
- Dodano nowy system chorób związanych z picie brudnej wody lub spożywanie złego jedzenia. Picie czystej wody lub przyjmowanie leków wyleczy chorobę
- Dodano wiele nowych przedmiotów fabularnych do zebrania i większość istniejących została przeprojektowana, wraz z nowymi dekoracyjnymi notatkami i magazynami w świecie gry
- Zmieniono nazwę lotni na Składaną lotnię, która teraz może być przypisana do klawiszy akcji i schowana do ekwipunku
- Karty golfowe są teraz wyposażone w radiowe deki oraz ekran GPS
- Dodano nowe szczegóły świata, więcej ścieżek, częściowo wykopane tunele przez koparki, nowe obozy Jianyu, 14 nowych mini jaskiń i piwnic oraz wiele innych zmian i aktualizacji środowiska
- Przeprojektowano otwieranie drzwi do piekła, teraz wymaga dodatkowych kroków
- Dodano postać NPC Tima do piekła
- Dodano 2 ostatnie fragmenty artefaktu i teraz można go skonstruować
- Możesz teraz (Spoiler) lub stworzyć (Spoiler) z połączonego artefaktu
- Śmigłowce Jianyu teraz startują i odlatują z baz rozmieszczonych na mapie, czasami przelatując nad strukturami gracza, aby je sprawdzić
- Dodano umierających żołnierzy z czerwonymi racami, które można zobaczyć z daleka, aby pomóc graczom w kierowaniu się do miejsc
- Dodano nowe, możliwe do znalezienia martwe taktyczne i robotnicze postacie z lokalizatorami GPS, które pojawiają się w pobliżu, pomagając graczom w kierowaniu się ku ciekawym miejscom
- Dodano dym z ognisk w wioskach kanibali, który widać z daleka i zgaśnie, jeśli nie ma tam kanibali do ich pilnowania
- Dodano różne szczegóły do gór pokrytych śniegiem; obszary Solafite na zewnątrz przyciągające pioruny, wersje motosanków karty, i małe anteny radarowe
- Dodano nową jaskinię (odblokowuje się po sekwencji zakończenia gry)
- Dodano nową strukturę na przechowywanie strzał i nową strukturę na przechowywanie materiałów wybuchowych
- Dodano nowy fajny fotel i kanapę, które można zbudować w grze
- Dodano 2 nowe prefabrykowane struktury platformy i możliwość przypinania ich do istniejących struktur
- Dodano nowy automatyczny system fundacji dla niektórych prefabrykowanych struktur (w tym małą chatkę, leśniczówkę i wieżę obserwacyjną, oraz platformy)
- Dodano 3 nowe struktury pułapki
- Dodano opcję rozszerzenia ogniska z kłód drewna, aby zamienić je w ognisko
- Dodano zasięg i wskaźnik poprawnego celu do linowej broni
- Dodano 4 nowe struktury, które można znaleźć na mapie, w tym wyrzutnię dla lotni oraz 3 tajemnicze struktury
- Dodano możliwość wyświetlania zaznaczenia w oknie wiadomości dla poradników lub liczby składników, które zostały ukończone
- Dodano dodatkowe osiągnięcia
- Dodano przedmioty do sadzenia Twinberries i Snowberries oraz nowy przepis na dżem
- Dodano nowe tekstury dla zgniłego mięsa, ostryg i ryb
- Dodano ustawienie obrażeń PVP oraz możliwość dostępu do niego w menu administratora gry wieloosobowej
- Dodano wsparcie dla technologii AMD Fidelity FX™ Super Resolution 3 (FSR3)
- Dodano nowy system zasłaniania budynków przed pogodą, aby zapewnić znacznie dokładniejszą wizualizację pogody i przeprojektowano system ciepła wewnątrz budynków, aby był bardziej dokładny
Poprawki
- Gracz może teraz nosić aż do 4 kamieni naraz i może umieścić je jednocześnie, tyle ile aktualnie trzyma
- Przeprojektowano mur z kamieni, tak że górne rzędy wymagają tylko 4 kamieni zamiast 5
- Jaskinia piekielna – poprawiono i ulepszono lawę, oświetlenie, efekty, detale i dźwięk
- Po przebudzeniu gracza Kelvin zostanie znaleziony również śpiący gdzieś w pobliżu
- Virginia & Kelvin teraz będą nosić stroje, które im nadałeś, w scenach przerywnikowych
- Ekran GPS teraz dokładniej odzwierciedla świat, pokazując klify, ścieżki i polany
- Przeniesiono wiele przedmiotów i zbiorów do lepszych lokalizacji
- Dodano wsparcie dla ukrywania przed pogodą plandek na strukturach
- Dodano nowy system, aby zapewnić, że wieloosobowi klienci widzą zbudowane struktury płynnie przechodzące w wersję zbudowaną, niezależnie od warunków sieciowych
- Lekko zwiększono rozmiar obszaru uśpienia pod plandeką, aby spanie było łatwiejsze dla wszystkich graczy
- Podpory z belkami na ziemi usuwają teraz śnieg wokół nich
- Krzyż i lampa na nogach teraz mają stały punkt mocowania przewodu
- Umieszczanie nowego kamiennej podłogi teraz orientuje ją tak, aby została umieszczona przed miejscem, na które gracz celuje, zamiast domyślnej pozycji obliczonej, która może znajdować się poza widokiem ekranu
- Poprawiono niektóre elementy interfejsu użytkownika dotyczące miejsca, aby lepiej odzwierciedlały położenie punktu mocowania
- Umieszczanie belki kamiennych na ziemi teraz wyświetla dokładniej, gdzie zostanie umieszczona kamień
- Dodano usuwanie śniegu do pługa na motosanki
- Dodano efekt dźwiękowy podczas przemieszczania struktur
- Pułapki do odstraszania much i robienia kości mogą teraz być przesuwane po umieszczeniu
- Meble podparte innymi meblami są teraz powiązane, uniemożliwiając rozmontowanie wspierającego, a zniszczenie dotyczy również wspieranych mebli
- Gracze mogą teraz handlować kośćmi
- Przebudowano wejście do luksusowej kryjówki i ulepszono jej dekorację
- Wszystkie kryjówki oświetlono na nowo, a w niektórych z nich dodano dodatkowe detale
- Belki i podłogi kamienne teraz używają subtelniejszej animacji umieszczania
- Grzyby, Twinberries i Snowberries mogą teraz rosnąć w doniczkach
- Duże żeńskie kanibale mają teraz nowe gesty i krótkie animacje krzyku na całe ciało
- Dodano buty do piżam gracza
- Ulepszono układ ostryg
- Poprawiono niektóre obszary w jaskini D, gdzie gracze utykali
- Dodano wiadomość tutorialu dotyczącą przybliżania śledzącego.
- Ulepszono umieszczanie struktur drzewnych
- Dodano więcej wózków golfowych na pole golfowe
- Wózki golfowe i lotnie widoczne są teraz na ekranie GPS, gdy są w pobliżu
- Orły teraz czasami lądują na pniach i martwych drzewach
- Dodano dodatkowe strefy dla zwierząt na mapie
- Poprawiono wykrywanie upadku, aby uniknąć uruchomienia animacji upadku podczas przechodzenia po małych występach
- Usunięto efekt chruśniaka ze wszystkich tekstur mniejszych niż 1024, aby poprawić wydajność
- Miejsca wzywania Virginii teraz się zapisują i dodano wiele dodatkowych lokalizacji, do których może cię zabrać
- Teraz dowolny przedmiot zużywalny, w tym picie brudnej wody prosto z ciała wody, będzie odtwarzał dźwięk związany z jedzeniem zepsutego jedzenia
- Dodano wskazówki na ekranie ładowania dotyczące choroby i przełączania trybu kreatywnego
- Włączono odczyty liczników dla wszystkich przedmiotów na półkach, które nie są wizualnie 1 do 1
- Poprawiono sytuację, w której muddies biegły do wody lub jedzenia, a następnie z powrotem do drzew, zanim zakończyli jedzenie lub picie
- Latarka i strzelba nie respawnowane są już po załadowaniu, jeśli już je masz w ekwipunku
- Panele słoneczne nie mogą być już umieszczone w obszarach zakrytych (podziemne piwnice)
- Zmniejszono liczbę wariantów shaderów i dodano ich wczytywanie podczas ładowania, aby usunąć szarpnięcia przy pierwszym kompilowaniu shaderów
- Śledzenie GPS teraz zapamiętuje bieżący poziom przybliżenia po ponownym wyposażeniu go
- Przenoszone struktury blueprint zachowują teraz swoją poprzednią orientację
- Zaktualizowano wskazówkę siły na ekranie ładowania, aby zawierała obrażenia
- Po rozmontowaniu struktury może teraz wytworzyć się paczka przedmiotów
- Zmieniono tak, aby ostatnie karty na książce blueprintów pozostawały otwarte dłużej, jeśli mysz jest przesunięta z nich
- Dodano LOD-y do stojaków na zbroje i zbroi na półkach
- Poprawiono system debugowania kamery, który teraz używa głównej kamery, więc aktywa wokół niej ładują się poprawnie, i teraz działa z kontrolerem gry (‘Freecamera on’ przez menu debugowania)
- Wszystkie trzymane przedmioty teraz odtwarzają dźwięk odkładania, gdy są zdejmowane.
- Wszystkie trzymane przedmioty teraz odtwarzają swój dźwięk najeżdżania myszą, gdy przedmiot jest założony.
- Zoptymalizowano wszystkie kolizje w inwentarzu i przyspieszono czas pojawiania się przedmiotów po otwarciu inwentarza
- Dodano światło obszarowe do ekranu trzymanego śledzacza GPS, aby nadać mu trochę blasku
- Materiał w inwentarzu ma teraz stos o wysokości pięciu, który się zapełni
- Podwojono prędkość animacji poruszania się kursora w inwentarzu
- Przedmioty mogą teraz być dodawane i usuwane partiami na materiale w inwentarzu poprzez przytrzymanie przycisku
- Zmniejszono dźwięk zadyszki, gdy gracz osiągnął minimum witalności, gdy wszystkie ich statystyki są obniżone
- Usprawniono interakcję i animację rzucania przedmiotów z torby na ramię
- Przycisk może teraz być przytrzymywany, aby kontynuować rzucanie przedmiotów z torby na ramię
- Teraz można przytrzymać przycisk, aby kontynuować jedzenie jagód w inwentarzu
- Dodano stos zegarków na stolik rzemieślniczy
- Usunięto małe kamienie z brzegu jeziora, aby zmniejszyć przecięcia zasobów
- Usprawniono siatkę nawigacyjną dla jaskini piekielnej
- Umieszczanie ścian pod opartymi belkami na ziemi jest teraz możliwe, jeśli są one poziome
- Zaktualizowano szkic namiotu, używając ścian zamiast wierzchołków dla otaczających elementów oraz dodano jednostronne wierzchołki, aby wypełnić luki po bokach
- Zmniejszono zużycie procesora przez dużą liczbę nieczynnych struktur
- Teraz tylko struktura, którą aktywnie umieszcza się, staje się czerwona, gdy umiejscowienie jest nieprawidłowe
- Deska z pni i jej warianty teraz zostaną rzucone z taką samą orientacją, jak pnie
- Usprawniono wygląd solafitu
- Dodano rysunki Tima i notatki Jianyu jako detale świata
- Przeprojektowano i ulepszono wiele tymczasowych zasobów graficznych
- Dodano animację rzucania kamienia podczas dodawania kamienia do struktur
- Dodano dodatkową saneczkę, aby pomóc skierować graczy z miejsca katastrofy na pierwszą lodową jaskinię
- Usunięto dodatkowy wskaźnik na GPS dla jaskini F
- Ulepszono wygląd skóry creepy Virginii i Armsy
- Naprawiono niektóre obiekty na świecie, które były dynamiczne, gdy powinny być statyczne
- Zwiększono jasność reflektorów na wózkach golfowych
- Dodano ustawienia „częstotliwości poszukiwań” i „oporu budynku” do menu niestandardowej gry
- Dodano ikonę menu pauzy nad graczami w trybie wieloosobowym (pojawia się jako koło zębate nad ich nazwą)
- Usprawniono ruchomego ragdolla creepy Virginii
- Stada nietoperzy przy wejściu do jaskini mogą teraz występować o dowolnej porze dnia
- Ulepszono interakcje sztucznej inteligencji wokół obiektów wioski
- Dodano dźwięk i światło palącego się aktora
- Interfejs użytkownika z wymaganymi składnikami nie pokaże już dostępnej ilości wyższej niż wymagana
- Dodano samouczek dla gracza, gdy zostanie zabity i musi odebrać swoją torbę
- Karta dla aktualnie aktywnej strony pozostaje teraz aktywna, a nie tylko wtedy, gdy jest na niej najechany kursor
- Obie trzymane książki mają teraz dolny przycisk zamknięcia
- Zaktualizowano tekst interfejsu użytkownika i dodano lokalizację, gdy bateria lub butla z powietrzem jest używana do naładowania wyposażonego przedmiotu
- Niektóre przedmioty mogą teraz być dodawane do schowka w większej ilości
- Usunięto numery stron z góry strony w książce z szkicami, ponieważ karty teraz pozostają otwarte dla bieżącej strony
- Dodano migającą wykrzyknik i jasne czerwone światło na komputerach przenośnych do odkrywania
- Dodano wskazówkę na ekranie ładowania dla stojaków suszących umieszczonych przez ogień, aby przyspieszyć suszenie
- Złota zbroja zmieniona nazwę na Zbroja starożytna
- Dodano opcję Pij i Wylej dla flaszki i garnka do gotowania
- Strzały zapalające i pochodnie teraz podpalą ciała, gdy strzała uderzy lub pochodnia wykonuje swój atak ku dołowi
- Zaktualizowano powiadomienia interfejsu użytkownika o bufecie gotowania, aby zawierały ikonę garnka do gotowania
- Linie zjazdowe będą teraz miały wizualne uprzęże podczas przypinania kamieni lub pni do linii zjazdowej
- Dodano stojak na garnek do gotowania, gdy garnek jest umieszczony na ogniu, aby uniknąć wizualnego zawisu
- Interfejs użytkownika dla wymaganych przedmiotów struktur jest teraz ukryty, gdy gracz znajduje się w jaskiniach lub bunkrach
- Dodano migający wskaźnik świetlny do upuszczonej torby na ekwipunek, aby ułatwić jej znalezienie w ciemności
- Dodano interfejs zamknięcia, gdy trzymasz przedmiot strony fabularnej
- Jeziora teraz będą widocznie zamarzać, gdy gracze są w pobliżu
- Różne optymalizacje pamięci i procesora
- Dodano nowe pozy martwych Puffies do świata
- Nazwy innych graczy są teraz ukrywane podczas jazdy w wózku golfowym
- Zwiększono opóźnienie na brak odpowiedzi gospodarza z 5 do 6,5 sekundy
- Budżet strumieniowania tekstur teraz zostanie zaktualizowany przy zmianie opcji rozdzielczości tekstur
- Optymalizacje systemu strumieniowania, aby poprawić poruszanie się po świecie i usunąć ryzyko pozostawienia aktywnych rzeczy podczas szybkiego przemieszczania się
- Zmieniono nazwę rozkazu „weź przedmiot” na „weź ubranie”
- Przeprojektowano kod zapisywania gry, aby był bardziej odporny w przypadku błędu podczas procesu serializacji
- Wszystkie przedmioty zbiorów blueprint są teraz nazywane „szkic”, a nie nazwą receptury, aby uniknąć spoilerów
- Dodano powiadomienie dźwiękowe o zapisanej grze
- Zaktualizowano domyślne przypisanie klawiszy dla wózka golfowego, teraz używa RT i LT domyślnie
- Gdy gracz daje przedmioty innym graczom, używając torby na ramię, interfejs na przedmiocie teraz będzie mówił DAJ, zamiast UŻYJ
- Widok mini-mapy jest teraz trochę oddalony
- Ulepszono latarkę na wiszącym taktyku
- Zaktualizowano wizualizacje inwentarza dla Zbroi Starożytnej
- Cele fabularne są teraz wyświetlane na czerwono
- Dodano samouczek dotyczący budowy schowka, gdy gracz po raz pierwszy nie może podnieść przedmiotu z powodu pełnego ekwipunku
- Usprawniono zużycie pamięci tekstury billboardów
- Kamery akcji teraz nie są już fałszywie upuszczane. Jeśli gracz zbiera kamerę i już posiada klip wideo, zostanie poinformowany powiadomieniem interfejsu użytkownika
- Dodano powiadomienie interfejsu użytkownika, aby wyświetlić, ile osób czeka na sen w trybie wieloosobowym, aby inni wiedzieli, że nadszedł czas na sen
- Dodano interfejs użytkownika, aby poinformować gracza, jak zmienić ikonę trzymanego lokalizatora GPS
- Dodano kości i czaszki do niektórych glinianych donic po ich rozbiciu się
- Wszystkie struktury blueprint powinny teraz prawidłowo czyścić trawę i krzaki
- Ogniska i stojaki na ognisko teraz używają nowych dźwięków palącego się ognia
- Jeśli łuk nie ma załadowanej strzały, ale gracz ma dostępną daną typu strzały w inwentarzu, zostanie ona automatycznie załadowana do łuku
- Schowek teraz upuszcza pewne przedmioty w paczkach, gdy struktura zostanie zniszczona
- Tylko jedna osoba może teraz korzystać z ogniska jednocześnie
- Demontaż struktury teraz jest X zamiast C, aby zapobiec kolizjom z dodawaniem przedmiotów do schowka
- Można teraz pić wodę trzymając włócznię
- Można teraz dodać jagody Twin i Snow na półki
- Usprawniono niektóre ustawienia w środkach w jaskiniach
- Dodano powiadomienie interfejsu użytkownika, gdy gracz zostaje przerwany podczas snu przez wrogów w pobliżu
- Martwi żołnierze taktyczni noszą teraz kominiarki i mają zakrwawioną odzież
- Ulepszono układ mgły górskiej
- Ulepszono ścieżki dymu pochodni
- Dodano ustawienie graficzne anizotropii terenu
- Gracz teraz ma animacje spoczynku i ruchu podczas trzymania fragmentów artefaktu
- Gracz teraz może spojrzeć niżej, zanim włócznia zmieni chwyt
- Element w menu ekwipunku, tlenowiec, jest teraz przesuwany poza ekran, gdy gracz wychodzi z wody
- Jedzenie jagód w inwentarzu jest teraz znacznie szybsze
- Ciężkie kanibale mogą teraz nosić zimowe ubrania
- Błyszczące Puffies mają teraz bardziej unikalny wygląd materiałów
- Naprawiono problemy z deformacjami twarzy kanibali, które nie pasują do noszonych ciał i nie ciemnieją, gdy są spalone
- Dodano więcej wariantów do wydarzeń poszukiwawczych wrogów
- Usprawniono szybkość ładowania tekstur przedmiotów w inwentarzu
- Dodano logo Holosprings na ekranach w bunkrach
- Ulepszono wygląd walkie talkie
- Przeprojektowano ikony bunkrów na GPS, aby były odrębne
- Mniejsze ikony jaskiń na GPS
- Dodano interfejs użytkownika, aby pokazać bieżący poziom siły gracza
- Sztuczna inteligencja teraz lepiej porusza się wokół mebli zbudowanych przez gracza i małych struktur
- Usprawniono nawigację SI w bazach gracza
- Dodano ścieżki SI do mostów linowych
- Ulepszono krwawe i mokre efekty creepy Virginii oraz dzieci
- Usprawniono fizykę krzaków podczas ich cięcia
- Martwe kikuty lepiej reagują na cięcie
- Więcej nasyconych wizualizacji monet, aby lepiej było je widzieć w inwentarzu
- Kelvin może teraz przechodzić przez pnie (naprawia również ich wciskanie przez teren)
- Ekwipunek teraz otrzymuje prawidłowy fałszywy grunt za każdym razem, gdy jest otwierany
- Wszystkie przedmioty w inwentarzu mają teraz animacje najechania
- Ustawiono LODS dla elementów przedstawienia tkaniny
- Zoptymalizowano bazę danych konstrukcji, aby zmniejszyć zużycie procesora i ilość danych wysyłanych przez sieć w grach wieloosobowych
- Ustawiono łączny system LOD i dodano 4. LOD w celu zoptymalizowania kosztów renderowania podłóg kamiennych
- Ulepszono wygląd LODów ścian obronnych
- Rysowanie interfejsu konstrukcyjnego jest teraz bardziej spójne wizualnie
- Podzielono tekstury na zamarzniętych jeziorach
- Dodano mokrość brzegu klifów
- Tęcze będą teraz pokazywane po deszczu
Balans
- Dzieci są teraz zabijane jednym trafieniem z dowolnej broni w trybie normalnym
- Jeśli gracz śpi w niechronionym miejscu, czasami może zostać przerwany przez grupę poszukiwawczą wroga
- Opcja „Pojemniki nie uzupełniają się po załadowaniu” ustawiona na wartość True domyślnie w grach Normal. Można ustawić ją w niestandardowej grze.
- Maksymalny poziom siły gracza został zwiększony z 50 do 100
- Każdy poziom siły teraz zwiększa obrażenia od uderzeń i rąbania drzew o 1%
- Zmieniono siłę nośną lotni paralotniowej, gdy jest skierowana do góry, aby ułatwić uzyskanie wysokości
- Domyślnie w drukarkach nie ma żywicy, zamiast tego musisz ją znaleźć i dodać
- Etykieta nazwy gracza będzie teraz ukrywana podczas kucania w grach wieloosobowych
- Bieg większych kanibali teraz zużywa więcej energii
- Żółwie morskie teraz odrodzą się w tempie 1 na dzień (4 razy szybciej)
- Dodano 10 więcej stref żółwi morskich
- Eksplozje teraz powodują uszkodzenia złamań wszystkich trafionych elementów pancerza
- Dodano więcej wózków golfowych na pole golfowe i po mapie oraz utworzono więcej połączonych ścieżek do jazdy nimi
- Zmieniono stawki zmiany temperatury skóry gracza i szybkość, z jaką gracz zmoknie i wysycha
- Gracz teraz będzie moknąć od śniegu znacznie wolniej niż podczas deszczu
- Temperatura w pomieszczeniach jest teraz ograniczona w zakresie, aby temperatura wewnątrz nie była zawsze taka sama jak na zewnątrz
- Źródła ognia są teraz gorętsze, więc gracz szybciej wysycha
- Dostosowano ilość odpoczynku, jaką gracz otrzymuje w pomieszczeniach i na zewnątrz oraz jak komfort go modyfikuje
- Pełność paska energii zwiększona z 15 do 30
- Niektóre ilości przedmiotów w inwentarzu zostały zmniejszone, aby dopasować się do ich wizualizacji w inwentarzu i zachęcić do korzystania ze schowków
- Karma dla kota i ostrygi teraz mogą zgnić
- Zwiększono surową pełność niektórych produktów podatnych na zepsucie
- Dostosowano logikę generowania kanibali w wioskach, aby silniejsze typy nie generowały się w wioskach blisko punktów początkowych gracza na początku gry. Mniej generacji Elise oraz dodano kilka Franksów w wioskach
- Igor, Henry i Elise nie mogą już pojawić się w wczesnych grupach poszukiwawczych
- Igor, Henry i Elise mogą teraz pojawić się w rodzinach koczowniczych od dnia 8
- Zgniłe przedmioty nie mogą już być używane do gotowania
- Suszone produkty podatne na zepsucie nie zgniją już
- Gotowane jedzenie teraz trwa dwa razy dłużej, zanim się zepsuje w porównaniu do surowego
- Zbiorniki powietrza teraz opróżniają się o 25% szybciej
- Składowanie kamieni i sanek teraz przenosi 28 kamieni zamiast 27
- Zaktualizowano przepis na eggnog, aby używać 4 jajek
- Pałka paralizująca ma teraz tylko 3 ładunki na baterię
- Czas przewrócenia gracza przed ponownym pojawieniem się został znacznie skrócony. Dodatkowo przyspieszono animację czaszki, aby nadać większego poczucia nagłej potrzeby
- Liczba śrutów zmniejszona z 15 do 8, a rozproszenie kątowe zmniejszone z 25 do 20
- Amunicja na kulkę teraz powoduje reakcje strzałów z shotguna na wrogów nawet jeśli są opancerzeni
- Drut elektryczny ogrodzenia teraz ulega uszkodzeniu podczas porażenia czegoś prądem (może wystrzelić 6 razy, zanim zostanie zniszczony)
- Możesz teraz nosić 20 sztuk Solafitu
- Zdrowie tłustego kanibala zwiększone z 140 do 170
- Ciężkie kanibale mogą teraz nosić zbroję
- Zwiększono szansę na generowanie elementów zbroi głowy i tułowia na wrogach
- Dostosowano wszystkie wartości pancerza wroga
- Mnożnik obrażeń głowy kanibala od ostrych broni zmniejszony z 2x do 1,5x
- Atak demona zwiększono o 25% i zwiększono zdrowie w grze wieloosobowej do 30%
- Dostosowano generację wrogów w niektórych jaskiniach i bunkrach
- Zwykli męscy kanibale biegną i chodzą teraz o 20% szybciej i są średnio więksi o 5%
- Ataki Puffy mają teraz zwiększoną prędkość
- Atak creepy płytki zmieniony z 1 na 2 fale (każda fala nieco mniejsza). Teraz obejmuje również nowe typy mutantów creepy
- Zrównoważono uszkodzenia struktury wroga i naprawiono niektóre placki, demony i duże żeńskie kanibale niezdolne do uszkodzenia struktur
- Struktury drutu kolczastego i elektrycznego teraz są bardziej delikatne.
Dźwięk
- Poprawiono dźwięk w otwartych obszarach, takich jak pola i na górach
- Zwiększono głośność nietoperzy
- Dodano zaktualizowaną muzykę do wprowadzenia Jianyu
- Dodano muzykę do sceny dotarcia do helikoptera
- Dodano nowe dźwięki piekła w jaskini i ujęcie reverb
- Zaktualizowano i dostrojono muzykę w scenach otwarcia katastrofy
- Dodano dźwięk podnoszenia kamienia i dźwięk najechania myszką, gdy znajduje się w inwentarzu
- Usunięto zagłuszanie muzyki w menu ustawień
- Dodano dźwięki lekkiego chorowania gracza
- Dostrojono dźwięk otwartej przestrzeni i domyślną atmosferę
- Zwiększono głośność kroków mutantów w jaskiniach, zwiększono głośność wiatru w jaskiniach
- Dostrojono odległości kroków żywicy mutanta
- Dostrojono wydarzenia głosowe bossa demona na odległość
- Naprawiono stare trafienia broni trwające jako zdarzenia dłużej niż ich dźwięk
- Dodano wydarzenia ogłoszeń bunkra do grupy podwodnej i dostrojono dźwięki rebreathera
- Dodano lepszy dźwięk wprowadzenia Big Bossa
- Uczyniono zdarzenie zasadzki 2D
- Dodano wydarzenia dla przemieszczających się struktur i zmieniono ujęcie reverb na obiektach w jaskiniach
- Zmniejszono syczenie pary
- Dostrojono dźwięk wózka golfowego
- Dostrojono odległości dźwięku kroków wiewiórek
Spis treści