Sons of The Forest – Aktualizacja 08 – Elektryczne ogrodzenie, nowa duża pułapka, zmiany balansu oraz więcejSons of The Forest

W aktualizacji 08 do Sons of The Forest zostały wprowadzone elektryczne słupy ogrodzeniowe, poprawiony wózek golfowy dodając lampy i możliwość jazdy do 4 graczy, nowa taśma do odnalezienia, dodano (powracającego) przeciwnika na koniec gry, nowa duża pułapka oraz więcej.

Poprawiono także optymalizację i zmniejszono zużycie pamięci, co powinno skutkować mniejszą ilością crashy gry.

Wreszcie, dodano zmiany balansu przeciwników, od teraz zabijanie sporej ilości wrogów zmniejszych ilość ich ataków.

Nowe funkcje:

  • Dodano nowe nagrania wideo do odnalezienia
  • Dodano pułapki „Hokey Pokey”
  • Dodano elektryczne ogrodzenia
  • Dodano możliwość swobodnego układania przewodów elektrycznych
  • Teraz można nosić i odtwarzać radia
  • Lokatory GPS mogą teraz być drukowane w 3D i tworzone w ekwipunku
  • Dodano oświetlenie do wózka golfowego
  • Wózek golfowy może teraz pomieścić do 4 graczy w trybie wieloosobowym
  • Dodano opcję zmniejszonego poziomu amunicji
  • Dodano powracającego przerażającego wroga, który pojawi się po zakończeniu gry
  • Dodano nowe ogłoszenia głosowe do niektórych bunkrów
  • Virginia i Kelvin teraz potrafią pływać, jeśli znajdą się w dostatecznie głębokiej wodzie

Balans

  • Teraz będzie mniej częstych ataków wroga w zależności od ilości zwykłych i przerażających wrogów, których zabiliście; ta ilość będzie rosła z dnia na dzień, chyba że zabijecie więcej wrogów
  • Mury obronne teraz wytrzymają 4 razy więcej uszkodzeń
  • Zmniejszono zdrowie specjalnych lśniących pufków

Ulepszenia

  • Głowy zwierząt mogą teraz być potrząsane, gdy są trzymane
  • Zdenerwowane łosie czasami kopią gracza w pobliżu
  • Naprawiono błędy, które powodowały zbyt wiele lub zbyt mało poszukiwań wrogów podczas ładowania lub ponownego uruchamiania gry
  • Naprawiono różne problemy z zapisem/wczytywaniem i synchronizacją scen i bitew z bossami na końcu gry
  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał aktorom AI zobaczenie gracza siedzącego w wózku golfowym
  • Poprawiono animacje wsiadania i wysiadania z wózka golfowego
  • Kelvin będzie teraz wizualnie odmawiał wykonania rozkazu, który wymaga drzew, jeśli nie ma ich w pobliżu
  • Teraz żółwie można porazić prądem
  • Naprawiono brak wylęgu jaj żółwi dla klientów w trybie wieloosobowym
  • Kroki królików teraz brzmią inaczej na śniegu
  • Poprawiono uderzenie piłki golfowej przez kij golfowy
  • Różne optymalizacje pamięci zasobów
  • Różne optymalizacje interfejsu użytkownika, podnoszenia przedmiotów i dźwięku
  • Jagody z krzaka borówki teraz odkształcają się wraz z krzakiem
  • Optymalizacja obszaru oceanu
  • Różne poprawki układu środowiska
  • Dodano bazaltowe skały do jaskiń z złączonymi kolizjami
  • Zoptymalizowano zakresy LOD dla mchu
  • Zoptymalizowano LOD2 dla klifów
  • Zoptymalizowano grupy LOD
  • Dodano LOD-y dla rozgwiazd i zmieniono przypisanie grupy
  • Zoptymalizowano zakresy LOD dla strumieni
  • Zoptymalizowano wejścia do bunkrów i jaskiń
  • Zoptymalizowano podnoszenie małych kamieni
  • Dodano brakujące LOD-y do niektórych starszych skał
  • Skonfigurowano LOD-y dla KnightV, lotni i wózka golfowego
  • Skonfigurowano LOD-y dla jezior
  • Zoptymalizowano dźwięk emitentów jeziora
  • Zoptymalizowano siatkę drzew świerkowych
  • Zoptymalizowano LOD2 suchego skupiska wodorostów
  • Zoptymalizowano modele jagód
  • Naprawiono niektóre cząsteczki wodospadu, które zawsze były aktywne
  • Zoptymalizowano kolizje światowe, zmniejszając liczbę aktywnych koliderów
  • Kamienie i skały teraz mają kolizję w saneczku na kłody
  • Dodano wizualizację do kamery akcji
  • Naprawiono efekt poświaty, który przemieszczał się po powierzchniach podczas obracania kamery
  • Poprawiono mapy maskujące dla śniegu i mokrości
  • Zoptymalizowano LOD-y spadłego kłódka
  • Zoptymalizowano liście lilii
  • Przeniesiono martwego tacti z kamerą akcji do rozrywki w bunkrze dla łatwiejszego zobaczenia pozycji
  • Martwe kikuty i billbordy skalne teraz rysują się dalej
  • Dodano LOD-y do magazynu patyków i belek, okien dla belek, płotów
  • Element „napój energetyczny” teraz używa mniejszego poziomu szczegółowości, gdy znajduje się na półkach lub jest podnoszony
  • Zoptymalizowano podnoszenie patyka na świecie
  • Wydłużono czas przed przerywnikiem z bossem
  • Dodano odliczanie czasu do tyłu w pokoju ze złotem
  • Skonfigurowano wersje strumieniowe jachtów na plaży, aby zoptymalizować użycie pamięci
  • Usunięto streamowanie tekstur na logo wózka golfowego
  • Otwieranie i zamykanie okiennych okiennic teraz animowane
  • Teraz można umieścić belkę na przednim końcu między dwoma podpartymi belkami

Poprawki

  • Naprawiono sytuację, w której gracz pił z garnka, gdy trzymał inny pojemnik do napełnienia
  • Naprawiono problem, który utrudniał wybieranie niektórych przedmiotów w torbie, ponieważ bloker promieni nakładał się na niektóre przedmioty
  • Głowę jelenia w torbie teraz nie jest wypukła, dzięki czemu nie zachodzi na kolizję z głową kaczki
  • Naprawiono możliwość dodawania przedmiotów do garnka gotującego czystą wodę, gdy już gotuje
  • Naprawiono problem z powodowaniem odlotu pokrywy garnka dla klientów za każdym razem, gdy ktoś pije lub uzupełnia wodę w garnku
  • Naprawiono problem z aktywowaniem LOD-ów przechowalni dopiero wtedy, gdy gracz jest w pobliżu i oddala się od nich
  • Jeśli próbuje się dodać lokalizator GPS, ale nie ma danych ikony, zainicjuj domyślne dane
  • Skorupy żółwi są teraz odpowiednio upuszczane po odkryciu, jeśli już znajdują się w ekwipunku gracza
  • Zapobieżono wyświetlaniu menu pauzy podczas przerywnika z bossem
  • Zapobieżono wcześniejszemu wyświetlaniu komunikatu o ucieczce podczas przerywnika z helikopterem
  • Naprawiono wyłączenie refleksji przestrzeni ekranu po ponownym włączeniu
  • Naprawiono animację reakcji uderzenia saneczka
  • Naprawiono błąd z przeładowaniem i spoczynkiem kuszy
  • Naprawiono kilka przypadków przedwczesnej śmierci kanibali podczas płonących, a teraz nie będą łapać ognia od zablokowanego uderzenia pochodni
  • Naprawiono wspinanie się gracza na wieżę obserwacyjną kanibala, które nie było wyrównane z liną na niektórych wieżach
  • Naprawiono powtarzające się wiszące szkielety na dużych zniszczonych chatkach, które pojawiały się w powietrzu
  • Naprawiono możliwość podnoszenia tego samego ciała jednocześnie przez kilku graczy, co mogło powodować różne problemy
  • Naprawiono niektóre problemy wizualne z Pufkami niesionymi przez innych graczy
  • Teraz ściana jest uwzględniana jako ważne podparcie przy liczeniu niepodparty bale, teraz zapewnia takie samo wsparcie, jak kolumny podpierające oba końce belki
  • Naprawiono przypadki, w których niszczenie strutsów nie przekazywało właściwie załamania się do wspieranej belki
  • Naprawiono wycinanie filara na kij obronny nie sprawdzało, czy wspiera on strukturę SCREW, co powodowało zniszczenie go po zastosowaniu
  • Naprawiono wybieranie zarysów dostosowujących teren, które psuło wyrównanie umieszczenia dla zarysów niedostosowujących wybranych później
  • Naprawiono brak punktu przyciągania, aby umieścić pełną belkę lub filary pod belkami na drugim piętrze
  • Brud mebli do sadzenia teraz nie jest wpływany przez śnieg i zakrywanie mokrości
  • Naprawiono kilka problemów z demontażem belek, które mogły powodować problemy
  • Podniesiono ostatnią linię notatki Barb, aby nie zachodziła na kciuk
  • Naprawiono problem, w którym serwer dedykowany nie mógł zostać dołączony po powrocie komputera z trybu uśpienia
  • Naprawiono alfabet na oparciach palisad demonów
  • Naprawiono renderowanie rozlanej floksy dwa razy

Dźwięk

  • Dodano efekty dźwiękowe przy układaniu przewodów elektrycznych i paneli słonecznych
  • Dodano dźwięk skoku żaby
  • Dostosowano długość dźwięku z karabinu
  • Dostosowano długość dźwięku z flary
  • Zmniejszono poziom dźwięku trafienia krzaka podczas prowadzenia wózka golfowego
  • Naprawiono zauważalny dźwięk klifów, gdy fale uderzają, które nagle się włączają i wyłączają
  • Wejście do jaskini ma teraz losowy czas rozpoczęcia, więc jest mało prawdopodobne, że się znikną
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarze
Najstarsze
Najnowsze Popularne
Inline Feedbacks
View all comments