REKRUTACJA
REKRUTACJA

Aktualizacja do Sons of The Forest oznaczona numerkiem 07 dodaje nową walkę z bossem wraz z nową sceną przerywnikową na koniec gry, wraz z możliwością jeżdzenia wózkiem golfowym, karabin do odnalezienia w jednej z jaskiń, żaby, które przesiadują przy stawach, możliwość odrąbywania głów martwych zwierząt i używania ich jako dekoracji, szereg poprawek do budowania z kamienia i wiele więcej.
Poradnik tworzenia dedykowanego serwera: Społeczność Steam :: Poradnik :: Dedicated Server Configuration Guide (steamcommunity.com)

Nowe funkcje:

  • Nowa bitwa z końcowym bossem i sekwencja przerywnikowa
  • Dedykowane serwery
  • Możliwość prowadzenia wózków golfowych
  • Karabin
  • Dekoracyjne żaby
  • Trofea z głów zwierząt
  • Możliwość oddzielnego umieszczania kamiennych drzwi, podpór, okien i filarów
  • Nowa struktura na przechowywanie kamieni
  • Okiennice
  • Ulepszona część wschodnia mapy, zawierająca więcej strumieni, wodospadów, jezior, stawów, wiosek kanibali, mostów linowych i innych elementów
  • Dodano kilka nowych notatek fabularnych
  • Dodano system czystej/brudnej wody

Ulepszenia:

  • Teraz kamienie zadają obrażenia, gdy są rzucone
  • Możesz teraz przyczepiać kamienie lub dowolne odcinki kłód do lin zjazdowych, a nie tylko pełne kłody
  • Przenoszona struktura jest teraz rzucona, gdy gracz otwiera inwentarz
  • Dodano nową wizualizację karmy dla kotów
  • Półki na ścianach mogą teraz przechowywać garnki do gotowania
  • Kelvin może teraz dokończyć budowę kamiennych kominków
  • Poprawiono wygląd palących się patyków
  • Poprawiono wygląd wrzącej wody
  • Poprawiono wydajność drzew zimą
  • Poprawiono lokalizację tekstu dotyczącego kamieni/skał
  • Zimowe ubrania kanibali teraz płoną, gdy ich ciała są palone
  • Tekst „Zebrano” i „Dodano do plecaka” podczas podnoszenia przedmiotów jest teraz zlokalizowany
  • Dodano obsługę LOD, dzięki czemu przedmioty w pojemnikach do przechowywania są wyłączane, gdy są daleko
  • Naprawiono problem z kosztownymi koliderami elementów zbroi na półkach
  • Skorygowano niektóre miejsca lądowania kaczek na wodzie, które były na lądzie
  • Naprawiono, że naprawianie podłóg nie przestawia już desek w inny porządek
  • Demontaż własnoręcznie zrobionej efigii teraz zabiera kończynę, na którą jesteś skierowany, zamiast ostatniej dodanej
  • Teraz powinno być łatwiej umieszczać meble w zatłoczonych obszarach
  • Poprawiono wizualizację gracza w ogniu
  • Dodano wariant spoczynkowy dla kaczek i zwiększono tempo picia i jedzenia, gdy są na jeziorach
  • Dodano nowe samouczki budowania z kamienia do księgi
  • Dodano kilka małych obozowisk kanibali do jaskini D
  • Żarówki można teraz używać z torby z narzędziami i można je dodawać do półek
  • Gracz nie może już wykonywać interakcji, gdy celuje bronią
  • Gracz nie może już otworzyć inwentarza w tym samym czasie, gdy aktywuje interakcję z klapą lub drzwiami zabezpieczającymi
  • Ryby na włóczniach teraz spadają, gdy włócznia zostanie schowana lub rzucona
  • Stojaki na zbroje są teraz przeznaczone tylko dla jednego użytkownika naraz
  • Dodano kilka gorących źródeł w niektórych górskich obszarach
  • Zoptymalizowano efekty krwi przy rozczłonkowywaniu
  • Poprawiono wizualne naprawy wejść do jaskiń: migoczącą gęstość, widzenie przez wejście z daleka
  • Poprawiono wizualizację uderzenia lawy
  • Skonfigurowano elementy kamiennej belki i filaru elektrycznego przewodu
  • Teraz możliwe jest umieszczenie odłączonych filarów w dowolnej kombinacji ćwiartek kłód lub kamieni

Balans

  • Picie brudnej wody teraz powoduje niewielkie uszkodzenie zdrowia. Woda musi być przegotowana lub zebrana w zbiorniku deszczowym, aby była czysta.
  • Dodano niestandardowe ustawienie gry, pozwalające graczom przełączać pauzowanie symulacji świata podczas przebywania w ekwipunku.
  • Domyślne ustawienie pauzowania w ekwipunku w trybie trudnego survivalu to teraz false.
  • Zmniejszono zdrowie i obrażenia zadawane przez demona. Niektóre ataki mają dłuższy czas odnowienia, a obrażenia zadawane strukturom zostały zwiększone.
  • Dodano dodatkowe paczki amunicji i apteczki przed salą z złotem.
  • Dodano szansę na pojawienie się amunicji do karabinu w skrzynkach z amunicją.
  • Podwojono wytrzymałość kamiennych struktur.
  • Złota zbroja teraz redukuje przychodzące obrażenia nienazwane o 30%.

Poprawki

  • Naprawiono znikanie rycerza V i lotni w niektórych zapisanych grach.
  • Poprawiono większość przypadków występowania artefaktów spowodowanych posiadaniem zbyt wielu zbudowanych źródeł światła.
  • Ulepszono zasłanianie pogodowe i dodano opcję jakości, która może być zwiększona, jeśli jest to konieczne, aby naprawić problemy z wizualnym zasłanianiem.
  • Naprawiono skalowanie bossa demona na mapie podczas niektórych animacji ataków.
  • Naprawiono dźwiękowy błąd męskiego kanibala będącego w stanie bezczynności, który był słyszalny z daleka.
  • Usunięto przestarzałą opcję umieszczania przewodu na stojącym kiju.
  • Naprawiono przesuwanie filarów umieszczonych w rogu dwóch połączonych belek kamiennych, jeśli kamień zostanie usunięty z jednej z tych belek.
  • Naprawiono niedokończone belki kamienne, które pozwalały na usunięcie połączonych belek podtrzymujących filar.
  • Naprawiono brak czyszczenia powiązań ze wspieranymi strukturami podczas rozbiórki pierwszego kamienia z pełnej belki kamiennej, dopóki nie zostanie usunięty ostatni kamień.
  • Naprawiono pozostawanie fałszywych kamieni filarów po rozłożeniu zakotwiczonej belki kamiennej w określonej kolejności.
  • Naprawiono możliwość dodawania kamieni do filarów z ćwiartki bali.
  • Naprawiono sytuację, w której naprawianie drugorzędowej belki pochyłej na drugiej belce powodowało, że ta belka wchodziła w kolizję z filarem w określonym kontekście.
  • Dopasowano wizualizację belki kamiennej, aby żarówka pasowała pod nią.
  • Naprawiono zawalenie plandeki po umieszczeniu belki pod nią.
  • Naprawiono rozbiórkę i ponowne umieszczenie rampy powodujące zerwanie zasłaniania pogody dla tych płytek, dopóki gra nie została ponownie załadowana.
  • Ulepszono zasłanianie pogody wewnątrz osiłków plażowych.
  • Naprawiono możliwość usunięcia filara podtrzymującego belkę ze strzemionami, jeśli na drugim końcu znajduje się połączona belka ze strzemionami.
  • Naprawiono obliczenia dotyczące cięcia filara, czasami uniemożliwiające przekształcenie filara o wysokości półbala na filar o wysokości ćwierćbala.
  • Naprawiono problem z nieprawidłowym łączeniem podczas dodawania filara pod belkę, która łączy filar ze ścianą.
  • Naprawiono różne drobne problemy z budowaniem belkami i strzemionami.
  • Naprawiono możliwość cięcia filarów podtrzymujących meble.
  • Wypielęgnowane zwierzęta mają teraz odciętą głowę.
  • Naprawiono czasami utknięcie gracza na ziemi w stanie przewrócenia.
  • Naprawiono błąd polegający na próbie wyposażenia poprzedniego przedmiotu przed otwarciem torby.
  • Naprawiono filtry klienta multiplayer, które spowodowały wystąpienie błędu za każdym razem, gdy wyzwalacz dotykał podniesionego kłódki.
  • Naprawiono umieszczanie drzwi tak, aby wewnętrzna część była skierowana do gracza.
  • Naprawiono kamienne struktury, które nie były wizualnie dotknięte przez śnieg i wilgotność.
  • Naprawiono uchwyty bramy muru obronnego zmieniające orientację podczas naprawy.
  • Naprawiono garnki nie zawsze zawierające poprawny gulasz po wczytaniu zapisu.
  • Naprawiono utrudnione dodawanie pierwszego przedmiotu do pojemnika na przedmioty w niektórych przypadkach.
  • Naprawiono problemy z garnkiem, który tracił przepis w określonych sytuacjach.
  • Naprawiono problem w trybie wieloosobowym, w którym aktualny poziom płynu w garnku na ognisku nie był aktualizowany, gdy inny gracz zabierał z niego płyn.
  • Naprawiono sytuację, w której garnki z gulaszem zamieniały się w wodę, gdy przenoszono je z jednego ogniska na inne.
  • Naprawiono błąd, który występował przy próbie podniesienia dowolnego przedmiotu, który jest pojemnikiem objętościowym, ale nie ma przepisu.
  • Naprawiono zniszczenie pustych garnków kuchennych, gdy ognisko całkowicie się wypaliło.
  • Naprawiono problem, w którym wylewanie zawartości fiolki lub garnka powodowało również wylewanie zawartości drugiego pojemnika, jeśli drugi został wyposażony przed wejściem do ekwipunku.
  • Naprawiono problem z półkami, w którym niektóre miejsca na półkach nie były poprawnie zapisywane.
  • Poprawiono pozycjonowanie interakcji z ogniskiem stojącym zbyt wysoko.
  • Naprawiono wpadnięcie w zły stan, jeśli gracz próbuje otworzyć przewodnik podczas przebywania w ekwipunku.
  • Naprawiono problem z klientami wieloosobowymi, którzy nie mogli wysyłać obiektów po linach w obu kierunkach.
  • Naprawiono możliwość zdobycia przedmiotów zbyt odległych dla Kelvina.
  • Naprawiono przerywanie kaczek podczas kierowania się do jeziora.
  • Naprawiono niektóre niezgodności z aktywacją i odległością renderowania wrogów i zwierząt.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał obdzieranie zwierząt lub stworzeń przez kolizję.
  • W trybie pokojowym wsie nie będą już miały szansy być pokryte obleśną śliną.
  • Krzesło wewnątrz schronu nie będzie już wyświetlać się w widoku ekwipunku.
  • Naprawiono aktualizację interfejsu użytkownika związanej z liną zjazdową, gdy gracz spogląda na nią.
  • Napełnienie trzymanego garnka gulaszem, który jest na ognisku, teraz będzie wyglądać jak poprawny gulasz.
  • Naprawiono otwieranie ekwipunku, gdy aktywna była interakcja oczekiwania na sen, wprowadzając gracza w złe stany.
  • Naprawiono możliwość jedzenia z garnka i zapalenia ognia jednocześnie przy wczytywaniu gry, w której garnek był gotowany na nieoświetlonym ognisku.
  • Ilość pozostałego gulaszu w garnku na ognisku jest teraz zsynchronizowana między klientami multiplayer.
  • Ilość pozostałego gulaszu w garnku na ognisku jest teraz synchronizowana między klientami multiplayer.
  • Naprawiono sytuację, w której czasami wpadano w zły stan podczas trzymania przedmiotów, jednocześnie wyposażając wcześniej trzymany przedmiot i wykonując inną akcję, jak jedzenie.
  • Naprawiono sytuację, w której linie zjazdowe nie były niszczone, gdy były przymocowane do drzew, które nie były w wersji LOD 0 lub innych obiektów świata podlegających zniszczeniu, które nie były drzewami.
  • Naprawiono brakujące efekty wizualne dla jednego ze zbiorów grzybów.
  • Naprawiono problem, w którym dźwięk gotowania nadal odtwarzany był po zniszczeniu ogniska, na którym stał aktywny garnek do gotowania.
  • Naprawiono sytuację, w której gotowanie nie zawsze wybierało zaspokojony przepis, który zawierał najwięcej składników.
  • Naprawiono sporadyczne kolizje na laptopach po ich zniszczeniu.

Dźwięk:

  • Dodano wszystkie brakujące zdarzenia „mouseover” i „pickup” (kamera akcji, nasiona, głowy żarówek).
  • Zaktualizowano odległości tłumienia dźwięku flary i dostosowano poziomy.
  • Efekty dźwiękowe uderzeń są teraz również wywoływane, gdy uderzają w inne przedmioty, co powoduje, że sterta przedmiotów wydaje dźwięk.
0 komentarzy 0 FacebookTwitter
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarze
Inline Feedbacks
View all comments

Ta strona korzysta z ciasteczek w celu poprawienia jakości przeglądania strony. Możesz zawsze z nich zrezygnować Akceptuj Czytaj więcej

Wykryto Ad-Blocka

Uprzejmie prosimy o wyłączenie ad-blocka lub dodania naszej strony do wyjątków. Szanujemy naszych czytelników i nie jest to wymagane :)