459
Aktualizacja do Sons of The Forest oznaczona numerkiem 07 dodaje nową walkę z bossem wraz z nową sceną przerywnikową na koniec gry, wraz z możliwością jeżdzenia wózkiem golfowym, karabin do odnalezienia w jednej z jaskiń, żaby, które przesiadują przy stawach, możliwość odrąbywania głów martwych zwierząt i używania ich jako dekoracji, szereg poprawek do budowania z kamienia i wiele więcej.
Poradnik tworzenia dedykowanego serwera: Społeczność Steam :: Poradnik :: Dedicated Server Configuration Guide (steamcommunity.com)
Nowe funkcje:
- Nowa bitwa z końcowym bossem i sekwencja przerywnikowa
- Dedykowane serwery
- Możliwość prowadzenia wózków golfowych
- Karabin
- Dekoracyjne żaby
- Trofea z głów zwierząt
- Możliwość oddzielnego umieszczania kamiennych drzwi, podpór, okien i filarów
- Nowa struktura na przechowywanie kamieni
- Okiennice
- Ulepszona część wschodnia mapy, zawierająca więcej strumieni, wodospadów, jezior, stawów, wiosek kanibali, mostów linowych i innych elementów
- Dodano kilka nowych notatek fabularnych
- Dodano system czystej/brudnej wody
Ulepszenia:
- Teraz kamienie zadają obrażenia, gdy są rzucone
- Możesz teraz przyczepiać kamienie lub dowolne odcinki kłód do lin zjazdowych, a nie tylko pełne kłody
- Przenoszona struktura jest teraz rzucona, gdy gracz otwiera inwentarz
- Dodano nową wizualizację karmy dla kotów
- Półki na ścianach mogą teraz przechowywać garnki do gotowania
- Kelvin może teraz dokończyć budowę kamiennych kominków
- Poprawiono wygląd palących się patyków
- Poprawiono wygląd wrzącej wody
- Poprawiono wydajność drzew zimą
- Poprawiono lokalizację tekstu dotyczącego kamieni/skał
- Zimowe ubrania kanibali teraz płoną, gdy ich ciała są palone
- Tekst „Zebrano” i „Dodano do plecaka” podczas podnoszenia przedmiotów jest teraz zlokalizowany
- Dodano obsługę LOD, dzięki czemu przedmioty w pojemnikach do przechowywania są wyłączane, gdy są daleko
- Naprawiono problem z kosztownymi koliderami elementów zbroi na półkach
- Skorygowano niektóre miejsca lądowania kaczek na wodzie, które były na lądzie
- Naprawiono, że naprawianie podłóg nie przestawia już desek w inny porządek
- Demontaż własnoręcznie zrobionej efigii teraz zabiera kończynę, na którą jesteś skierowany, zamiast ostatniej dodanej
- Teraz powinno być łatwiej umieszczać meble w zatłoczonych obszarach
- Poprawiono wizualizację gracza w ogniu
- Dodano wariant spoczynkowy dla kaczek i zwiększono tempo picia i jedzenia, gdy są na jeziorach
- Dodano nowe samouczki budowania z kamienia do księgi
- Dodano kilka małych obozowisk kanibali do jaskini D
- Żarówki można teraz używać z torby z narzędziami i można je dodawać do półek
- Gracz nie może już wykonywać interakcji, gdy celuje bronią
- Gracz nie może już otworzyć inwentarza w tym samym czasie, gdy aktywuje interakcję z klapą lub drzwiami zabezpieczającymi
- Ryby na włóczniach teraz spadają, gdy włócznia zostanie schowana lub rzucona
- Stojaki na zbroje są teraz przeznaczone tylko dla jednego użytkownika naraz
- Dodano kilka gorących źródeł w niektórych górskich obszarach
- Zoptymalizowano efekty krwi przy rozczłonkowywaniu
- Poprawiono wizualne naprawy wejść do jaskiń: migoczącą gęstość, widzenie przez wejście z daleka
- Poprawiono wizualizację uderzenia lawy
- Skonfigurowano elementy kamiennej belki i filaru elektrycznego przewodu
- Teraz możliwe jest umieszczenie odłączonych filarów w dowolnej kombinacji ćwiartek kłód lub kamieni
Balans
- Picie brudnej wody teraz powoduje niewielkie uszkodzenie zdrowia. Woda musi być przegotowana lub zebrana w zbiorniku deszczowym, aby była czysta.
- Dodano niestandardowe ustawienie gry, pozwalające graczom przełączać pauzowanie symulacji świata podczas przebywania w ekwipunku.
- Domyślne ustawienie pauzowania w ekwipunku w trybie trudnego survivalu to teraz false.
- Zmniejszono zdrowie i obrażenia zadawane przez demona. Niektóre ataki mają dłuższy czas odnowienia, a obrażenia zadawane strukturom zostały zwiększone.
- Dodano dodatkowe paczki amunicji i apteczki przed salą z złotem.
- Dodano szansę na pojawienie się amunicji do karabinu w skrzynkach z amunicją.
- Podwojono wytrzymałość kamiennych struktur.
- Złota zbroja teraz redukuje przychodzące obrażenia nienazwane o 30%.
Poprawki
- Naprawiono znikanie rycerza V i lotni w niektórych zapisanych grach.
- Poprawiono większość przypadków występowania artefaktów spowodowanych posiadaniem zbyt wielu zbudowanych źródeł światła.
- Ulepszono zasłanianie pogodowe i dodano opcję jakości, która może być zwiększona, jeśli jest to konieczne, aby naprawić problemy z wizualnym zasłanianiem.
- Naprawiono skalowanie bossa demona na mapie podczas niektórych animacji ataków.
- Naprawiono dźwiękowy błąd męskiego kanibala będącego w stanie bezczynności, który był słyszalny z daleka.
- Usunięto przestarzałą opcję umieszczania przewodu na stojącym kiju.
- Naprawiono przesuwanie filarów umieszczonych w rogu dwóch połączonych belek kamiennych, jeśli kamień zostanie usunięty z jednej z tych belek.
- Naprawiono niedokończone belki kamienne, które pozwalały na usunięcie połączonych belek podtrzymujących filar.
- Naprawiono brak czyszczenia powiązań ze wspieranymi strukturami podczas rozbiórki pierwszego kamienia z pełnej belki kamiennej, dopóki nie zostanie usunięty ostatni kamień.
- Naprawiono pozostawanie fałszywych kamieni filarów po rozłożeniu zakotwiczonej belki kamiennej w określonej kolejności.
- Naprawiono możliwość dodawania kamieni do filarów z ćwiartki bali.
- Naprawiono sytuację, w której naprawianie drugorzędowej belki pochyłej na drugiej belce powodowało, że ta belka wchodziła w kolizję z filarem w określonym kontekście.
- Dopasowano wizualizację belki kamiennej, aby żarówka pasowała pod nią.
- Naprawiono zawalenie plandeki po umieszczeniu belki pod nią.
- Naprawiono rozbiórkę i ponowne umieszczenie rampy powodujące zerwanie zasłaniania pogody dla tych płytek, dopóki gra nie została ponownie załadowana.
- Ulepszono zasłanianie pogody wewnątrz osiłków plażowych.
- Naprawiono możliwość usunięcia filara podtrzymującego belkę ze strzemionami, jeśli na drugim końcu znajduje się połączona belka ze strzemionami.
- Naprawiono obliczenia dotyczące cięcia filara, czasami uniemożliwiające przekształcenie filara o wysokości półbala na filar o wysokości ćwierćbala.
- Naprawiono problem z nieprawidłowym łączeniem podczas dodawania filara pod belkę, która łączy filar ze ścianą.
- Naprawiono różne drobne problemy z budowaniem belkami i strzemionami.
- Naprawiono możliwość cięcia filarów podtrzymujących meble.
- Wypielęgnowane zwierzęta mają teraz odciętą głowę.
- Naprawiono czasami utknięcie gracza na ziemi w stanie przewrócenia.
- Naprawiono błąd polegający na próbie wyposażenia poprzedniego przedmiotu przed otwarciem torby.
- Naprawiono filtry klienta multiplayer, które spowodowały wystąpienie błędu za każdym razem, gdy wyzwalacz dotykał podniesionego kłódki.
- Naprawiono umieszczanie drzwi tak, aby wewnętrzna część była skierowana do gracza.
- Naprawiono kamienne struktury, które nie były wizualnie dotknięte przez śnieg i wilgotność.
- Naprawiono uchwyty bramy muru obronnego zmieniające orientację podczas naprawy.
- Naprawiono garnki nie zawsze zawierające poprawny gulasz po wczytaniu zapisu.
- Naprawiono utrudnione dodawanie pierwszego przedmiotu do pojemnika na przedmioty w niektórych przypadkach.
- Naprawiono problemy z garnkiem, który tracił przepis w określonych sytuacjach.
- Naprawiono problem w trybie wieloosobowym, w którym aktualny poziom płynu w garnku na ognisku nie był aktualizowany, gdy inny gracz zabierał z niego płyn.
- Naprawiono sytuację, w której garnki z gulaszem zamieniały się w wodę, gdy przenoszono je z jednego ogniska na inne.
- Naprawiono błąd, który występował przy próbie podniesienia dowolnego przedmiotu, który jest pojemnikiem objętościowym, ale nie ma przepisu.
- Naprawiono zniszczenie pustych garnków kuchennych, gdy ognisko całkowicie się wypaliło.
- Naprawiono problem, w którym wylewanie zawartości fiolki lub garnka powodowało również wylewanie zawartości drugiego pojemnika, jeśli drugi został wyposażony przed wejściem do ekwipunku.
- Naprawiono problem z półkami, w którym niektóre miejsca na półkach nie były poprawnie zapisywane.
- Poprawiono pozycjonowanie interakcji z ogniskiem stojącym zbyt wysoko.
- Naprawiono wpadnięcie w zły stan, jeśli gracz próbuje otworzyć przewodnik podczas przebywania w ekwipunku.
- Naprawiono problem z klientami wieloosobowymi, którzy nie mogli wysyłać obiektów po linach w obu kierunkach.
- Naprawiono możliwość zdobycia przedmiotów zbyt odległych dla Kelvina.
- Naprawiono przerywanie kaczek podczas kierowania się do jeziora.
- Naprawiono niektóre niezgodności z aktywacją i odległością renderowania wrogów i zwierząt.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał obdzieranie zwierząt lub stworzeń przez kolizję.
- W trybie pokojowym wsie nie będą już miały szansy być pokryte obleśną śliną.
- Krzesło wewnątrz schronu nie będzie już wyświetlać się w widoku ekwipunku.
- Naprawiono aktualizację interfejsu użytkownika związanej z liną zjazdową, gdy gracz spogląda na nią.
- Napełnienie trzymanego garnka gulaszem, który jest na ognisku, teraz będzie wyglądać jak poprawny gulasz.
- Naprawiono otwieranie ekwipunku, gdy aktywna była interakcja oczekiwania na sen, wprowadzając gracza w złe stany.
- Naprawiono możliwość jedzenia z garnka i zapalenia ognia jednocześnie przy wczytywaniu gry, w której garnek był gotowany na nieoświetlonym ognisku.
- Ilość pozostałego gulaszu w garnku na ognisku jest teraz zsynchronizowana między klientami multiplayer.
- Ilość pozostałego gulaszu w garnku na ognisku jest teraz synchronizowana między klientami multiplayer.
- Naprawiono sytuację, w której czasami wpadano w zły stan podczas trzymania przedmiotów, jednocześnie wyposażając wcześniej trzymany przedmiot i wykonując inną akcję, jak jedzenie.
- Naprawiono sytuację, w której linie zjazdowe nie były niszczone, gdy były przymocowane do drzew, które nie były w wersji LOD 0 lub innych obiektów świata podlegających zniszczeniu, które nie były drzewami.
- Naprawiono brakujące efekty wizualne dla jednego ze zbiorów grzybów.
- Naprawiono problem, w którym dźwięk gotowania nadal odtwarzany był po zniszczeniu ogniska, na którym stał aktywny garnek do gotowania.
- Naprawiono sytuację, w której gotowanie nie zawsze wybierało zaspokojony przepis, który zawierał najwięcej składników.
- Naprawiono sporadyczne kolizje na laptopach po ich zniszczeniu.
Dźwięk:
- Dodano wszystkie brakujące zdarzenia „mouseover” i „pickup” (kamera akcji, nasiona, głowy żarówek).
- Zaktualizowano odległości tłumienia dźwięku flary i dostosowano poziomy.
- Efekty dźwiękowe uderzeń są teraz również wywoływane, gdy uderzają w inne przedmioty, co powoduje, że sterta przedmiotów wydaje dźwięk.
Spis treści