Sons of The Forest – Aktualizacja 05 – Sanie na kłody, odrastające drzewa, zaawansowane gotowanie oraz wiele więcej

Funkcje

  • Możliwość budowy prostego i zaawansowanego wózka na drewno
  • Odradzanie się drzew (ustawienie domyślne) z 10% szansą na losowe odrastanie podczas snu
  • Możliwość znalezienia garnków i nowego zaawansowanego systemu gotowania
  • Teraz można dodawać plandeki do konstrukcji z drewna
  • Dodano 2 nowe znalezione nagrania wideo
  • Dodano lokalizację osiadłych żaglowców
  • Dodano 79 nowych stawów i 34 nowe jeziora na mapie
  • Możliwość gry na gitarze
  • Dodano zmutowaną rękę Timmy’ego do sceny walki z demonem
  • Dodano nowy element odzieży do noszenia
  • Dodano nowe polecenia dla Kelvina: resetowanie pułapek, wypełnianie wózków na drewno i stojaków do suszenia ryb

Ulepszenia

  • Liczba przetrzymanych dni teraz jest poprawnie wyświetlana, jeśli gracz umrze podczas ostatecznej sceny aktywnej przez interakcję z ostrzami śmigła
  • Czasami kanibale w wioskach będą teraz czasami angażować się w walkę o siłę z innym kanibalem
  • Strach kanibali teraz zależy od liczby osób w grupie – pojedynczy kanibale odczuwają większy strach, duże grupy kanibali odczuwają mniejszy strach
  • Szyna do strzelby znajduje się teraz po bokach broni, a nie na wierzchu, aby nie blokować widoku
  • Żółwie teraz składają jaja tylko na piasku
  • Błotniki czasami się nudzą z graczem i uciekają, jeśli nie są wściekłe
  • Dodano wizualizację zmutowanej ręki Timmy’ego do sceny walki z bossem demona
  • Zmniejszono priorytet dla żeńskich kanibalek kradnących drewno
  • Orły teraz mogą kraść martwe ryby
  • Rzucanie martwymi ciałami na pułapki sprężynowe sprawia, że unoszą się one w powietrze
  • Dodano spleśniałe jedzenie i martwe kwiaty do sali bankietowej
  • Timmy teraz blokuje wyjście z jaskini do piekła, dopóki nie pokonasz bossa demona
  • Kurtka Timmy’ego zostanie teraz podarta po scenie walki z bossem demona
  • Zaktualizowano mapę GPS z najnowszymi jeziorami i rzekami
  • Małe martwe ptaki teraz unoszą się na wodzie
  • Naprawiono duplikowanie się drewna w wyznaczonych miejscach do przechowywania
  • Ulepszono połysk zbroi rycerza V podczas podnoszenia
  • Klienci w trybie wieloosobowym teraz zobaczą odpowiedni typ lokalizatora GPS na Wirginii zamiast domyślnej ikony.
  • Aktualne zmoczenie postaci będzie teraz replikowane dla klientów w trybie wieloosobowym.
  • Stan włączenia piły łańcuchowej teraz będzie słyszalny i widoczny dla innych graczy, a dźwięk przestanie się odtwarzać po upadku postaci.
  • Naprawiono problem, w którym małe ptaki latały pod powierzchnią wody, gdy przelatywały nad głębokimi jeziorami.
  • Naprawiono problem z grupowaniem się ryb.

Poprawki

  • Nie można już pić lawy.
  • Naprawiono wizualizację pod lawy.
  • Naprawiono wolumeny śniegu i zmoczenia używane w konkretnych lokalizacjach na mapie, które nie inicjalizowały się poprawnie.
  • Naprawiono wizualne przeskakiwanie ramienia postaci, które czasami pojawiało się podczas lądowania po skoku lub upadku.
  • Naprawiono sytuację, w której bliźniaki nie zawsze odwracali się w stronę gracza przed dokonaniem szyderstwa.
  • Naprawiono zablokowane palce w stojącej pozycji po spaleniu postaci.
  • Naprawiono efekty uderzenia pocisku w miękkie i twarde powierzchnie, które nie replikowały się dla innych graczy w trybie wieloosobowym.
  • Naprawiono sytuację, w której gracz czasami mógł oddziaływać na inne wyzwalacze, gdy otwarta była notatka, co mogło doprowadzić do utknięcia postaci.
  • Naprawiono sytuację, w której kanibale nie trzymali się krawędzi drzewa podczas wspinaczki wokół niego.
  • Naprawiono błąd, w którym kanibale mogli otrzymywać obrażenia dezintegracyjne podczas blokowania.
  • Naprawiono sytuację, w której błotniste kanibale stawały się wściekłe na gracza, jeśli trafiono je kamieniem rzuconym przez innego błotnistego kanibala.
  • Naprawiono przypadki, w których kanibale zostawali zablokowani przez kolizję na wysokości głowy lub powyżej.
  • Błotniste kanibale teraz mają odpowiednią kolizję w skrzyżowaniu, zamiast być wyprostowanymi.
  • Naprawiono sytuację, w której zjedzenie martwych wiewiórek nie zwiększało statystyki sytości postaci.
  • Naprawiono niektóre przypadki dalekiego przyciągania dla siedzenia i skakania na skale.
  • Naprawiono sytuację, w której jaskiniowy rekin czasami ginął od stworzeń.
  • Naprawiono sytuację, w której rzucone przez klienta w trybie wieloosobowym kłody nie niszczyły roślinności, gdy były daleko od gracza serwera.
  • Naprawiono sytuację, w której rzucone przez klienta w trybie wieloosobowym kłody nie powodowały reakcji trafienia na wrogach.
  • Naprawiono sytuację, w której klienci w trybie wieloosobowym nie widzieli efektów palenia, gdy martwe puszyste stwory były rzucone na ogień.
  • Naprawiono sytuację, w której klienci w trybie wieloosobowym nie mogli wprowadzić kanibali w stan kontuzji, a także naprawiono pewne problemy z płynnością animacji w stanie kontuzji.
  • Naprawiono deaktywację radio Kelvin, gdy zostanie przeniesione daleko od pierwotnej lokalizacji, oraz naprawiono wizualizację położenia przy trzymaniu przez klientów w trybie wieloosobowym.
  • Kelvin nie będzie już podnosił zepsutych radioodbiorników.
  • Naprawiono sytuację, w której Kelvin, gdy zostanie przeniesiony daleko od celu na drzewie, nie będzie w stanie znaleźć innego drzewa do wycięcia automatycznie.
  • Komenda „Zakończ strukturę” dla Kelvina: naprawiono pewne problemy z liczeniem potrzebnych kłód. Jeśli trzyma nieużywane przedmioty, zostaną teraz upuszczone na ziemię.
  • Naprawiono sytuację, w której Kelvin stał z trzymanym pojedynczym kłosem zamiast go umieścić, a następnie ścinał drzewo.
  • Naprawiono sytuację, w której Kelvin utknął, jeśli pojemnik, który napełniał, został usunięty lub zniszczony. Teraz upuści przedmiot i dokończy zamówienie.
  • Naprawiono sytuację, w której Kelvin próbował i nie udawało mu się napełniać pojemników znajdujących się daleko nad ziemią.
  • Naprawiono przypadek, w którym pochylony belka mogła połączyć swobodny filar z niewłaściwie ułożoną strukturą.
  • Naprawiono kontekst, który pozwalał na umieszczenie belki z takim samym podparciem na obu końcach, która nie była szczytem ani ścianą.
  • Naprawiono umieszczanie odłączonych filarów, które tworzyły zniekształcone filary, jeśli nie udało się znaleźć podpierającej ziemi. Teraz poprawnie uniemożliwia umieszczenie, jeśli nie ma podłoża poniżej (mogło się to zdarzyć, gdy umieszczano go z klifu, na przykład).
  • Naprawiono przypadek, w którym szybkie ostrzenie słupków powodowało niepowodzenie animacji cięcia dla kolejnych cięć.
  • Naprawiono sytuację, w której gracz utknął w animacji przenoszenia kłody przez szybkie umieszczanie i zabieranie kłody z pojemnika na kłody.
  • Naprawiono cięcie ćwiartek z dynamicznych kłód, które czasami było trudne do celowania.
  • Naprawiono aktywny hitbox narzędzia naprawczego, gdy jest wyposażone.
  • Naprawion
  • o nieprawidłowe ustawienia dla LOD-ów ćwiartek kłód (ulepszenie wydajności renderowania).
  • Naprawiono, że mury obronne i bramy nie mogły być uszkodzone przez ciosy walki wręcz gracza.
  • Naprawiono, że pochylone belki czasami akceptowały filary na górze końca przed dodaniem desek.
  • Naprawiono przesuwanie się kolców na murach obronnych, które zbliżało gracza, co utrudniało kolejne cięcia.
  • Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie niektórych wpisów w menu konfiguracyjnym na komputerach z systemem Windows, które były ustawione na język turecki.
  • Samouczek dotyczący ścinania drzew za pomocą siekiery powinien teraz uruchamiać się tylko raz.
  • Wskaźnik baterii na goglach noktowizyjnych nie powinien już znikać po wykonaniu określonych działań.
  • Naprawiono migotanie/zniekształcenie, które mogło wystąpić u niektórych graczy w zapisach z późnej fazy gry.
  • Zwiększono atlas sondy odbicia do rozmiaru 4096×2048 (powinno to naprawić problemy, gdzie sondy odbicia mogły się psuć/pokazywać niewłaściwe sondy).
  • Płonące Puffies powinny teraz wyglądać poprawnie/bez zniekształceń.
  • Naprawiono problem z drukarką 3D, która nie pokazywała prawidłowej początkowej ilości żywicy.
  • Sani 3D Printed nie można już umieszczać na stole do rzemiosła.

Dźwięk

  • Poprawiono dźwięki gracza dla innych graczy w trybie wieloosobowym.
  • Dodano kilka dialogów Timmy’ego do sceny w Złotym Pokoju.
  • Przyśpieszono przejście dźwięku piły łańcuchowej do dźwięku cięcia.
  • Skrócono czas zanikania muzyki wstępnej związanej z katastrofą helikoptera.
  • Pierwszy dźwięk gitary został przestrzennie ulepszony.
  • Dodano dźwięki sygnałowe do otwierania katastrofy helikoptera.
  • Poprawiono dźwięki demona bossa.
  • W niektórych bunkrach/morgach ustawiono odpowiednie powierzchnie do dźwięków uderzeń i fizyki uderzeń wręcz dla różnych małych obiektów.
  • Dodano dźwięki uderzeń dla zwierząt (jelenie i niemowlęta) w trybie ragdoll.
0 komentarzy 0 FacebookTwitter
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarze
Najstarsze
Najnowsze Popularne
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chętnie poznamy twoją opinię, zostaw komentarzx
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Wykryto Ad-Blocka

Uprzejmie prosimy o wyłączenie ad-blocka lub dodania naszej strony do wyjątków. Szanujemy naszych czytelników i nie jest to wymagane :)