Sons of The Forest – Aktualizacja 04 – Kamera akcji, poprawki A.I., poprawki błędów, zmiany GPS oraz więcej

Aktualizacja 04 do Sons of The Forest dodaje nowy system odnajdywania lokacji bunkrów, które nie są widoczne na ekranie GPS na początku. Wraz z tym, przeprowadzono szereg poprawek A.I., masę poprawek błedów, możliwość ustalenia nazwy zapisu gry i nową kamerę akcji, która jest używana do odtwarzania nagrań znalezionych filmików – pierwsze pojawią się w przyszłości.
Na prośby graczy – sanie na kłody powrócą! Są już prawie gotowe i pojawią się w przyszłej aktualizacji

Nowości

  • Dodano nowy przedmiot „Action Cam” oraz pierwszą taśmę z nagraniami
  • Dodano nowe odkrycia punktów zainteresowania w laptopach
  • Dodano możliwość nadawania nazw grą zapisanym stanom gry
  • Dodano okno z informacją o wyrzuceniu lub zbanowaniu gracza z gry

Ulepszenia

  • Kelvin może teraz przenosić 2 kłody naraz!
  • Jaśniejsze okulary noktowizyjne
  • Dodano efekty uderzeń śniegu w cutscenkach z uderzeniem w śnieg
  • Dłuższa animacja walki Tima z bossem demona
  • Częściej odwiedzający gracza cannibal wysokiej rangi
  • Dodano więcej miejsc w wioskach, gdzie cannibale mogą stać na straży lub siedzieć wokół ognisk
  • Muddy jest teraz bardziej skłonny do ucieczki, kiedy przestraszy się
  • Cannibale teraz czasem patrzą na siebie nawzajem, gdy nie walczą
  • Cannibale mają teraz nowe warianty animacji biegu i ataku łapiącego, co sprawia, że są bardziej wybiegani w walce
  • Zbroja z liści cannibala teraz będzie wizualnie uszkodzona i zrzucana, kiedy zostanie trafiona
  • Kobiety cannibale czasem piją krew z kadzi w wiosce lub z martwych zwierząt, kibicują innym członkom rodziny i czasem tańczą do radia
  • Mężczyźni cannibale teraz czasem uderzają martwe ciała wrogów
  • Zdjęta skóra małych zwierząt teraz będzie miała odpowiadający wygląd. Konkretnie chodzi o królika, wiewiórkę, orła, kaczki, mewę i lądową żółwia
  • Słabiej zdrowe jelenie i łosie czasem kładą się i odpoczywają
  • Dodano wilgotność dla każdej postaci, która wzrasta po zanurzeniu w wodzie lub kąpieli i z czasem się zmniejsza, kiedy postać nie jest już mokra
  • Martwe ciała teraz są myte (z krwi i brudu) w wodzie
  • Zwiększono krwawienie zranionych jeleni oraz zwiększono zadawane obrażenia, uderzając w przednią część ciała
  • Prędkość lotu ptaków zwiększona o niewielki procent
  • Dodano poradnik z kierunkiem północnym na mini mapie
  • Efekty kulistego uderzenia od innych graczy będą teraz widoczne w trybie wieloosobowym
  • Zbroja zostanie teraz upuszczona, jeśli gracz nie ma dostępnego miejsca na nią, gdy jest zdjęta z postaci.
  • Granaty i bomby teraz wywołują efekt eksplozji wodnej, gdy zostaną rzucone do wody.
  • Odzież martwych kultystów teraz jest krwawa.
  • Dodano więcej wianków kwiatowych na niektórych martwych kultystach.
  • Dodano nowy element do pomieszczeń zabezpieczonych.
  • Poprawiono oświetlenie w bunkrze mieszkalnym.
  • Poprawiono LOD na stojaku na zbroję.
  • Dodano do szybkich slotów: lornetki, noktowizory, druty i żarówki.
  • Odczyty drukarki 3D powinny teraz dokładniej się aktualizować.
  • Upadły kłódka E zmniejszona o 65% rozmiaru.
  • Naprawiono otwarte krawędzie na klifie nad polem golfowym.
  • Dodano nowe jezioro na pole golfowe.
  • Kelvin może teraz dokończyć budowanie półek.
  • Ustawiono LOD dla belek w pojemnikach na drewno.
  • Mapa GPS zaktualizowana, aby obejmowała wszystkie aktualne stawy i jeziora.
  • Usunięto pinezki lokalizacji z ekranu laptopa w scenie otwierającej.

Poprawki

  • Osiągnięcie „I Dream of Sushi” jest teraz ponownie osiągalne.
  • Naprawiono zawieszanie gry graczy podczas przełączania z pustego procownika do innej broni z amunicją wymienną.
  • Gracz nie powinien już trafiać w zły stan, jeśli spamuje klawiszem szybkiej zmiany broni podczas otwierania drzwi za pomocą karty kluczowej.
  • Skóra zwierzęca i siatka technologiczna będą teraz szare na worku na ekwipunek podczas interakcji ze stojakiem na zbroje.
  • Usunięto ponowne wiązanie klawisza do cofnięcia akcji.
  • Naprawiono unoszącą się w powietrzu samotną kamizelkę ratunkową.
  • Naprawiono problem, w którym menu opcji można było otworzyć na końcu ekranu ładowania.
  • Naprawiono brakujące powiadomienia o rozłączeniu gracza.
  • Naprawiono problem z niezdolnością do picia z głębokich zbiorników wody.
  • Wyrób włóczni nie wpada już przez podłogę jaskiń.
  • Kiedy struktura magazynowa zostanie zniszczona, a pojawiają się przedmioty do zebrania, teraz rozłożone są na wiele klatek, aby zmniejszyć obciążenie wydajnościowe i zmniejszyć drgania klatek.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że lewe powiadomienia interfejsu użytkownika przestają się pojawiać po śmierci gracza.
  • Próba wyposażenia przedmiotu w lewej ręce jest teraz blokowana, gdy gracz wykonuje inną akcję.
  • Naprawiono problem z nieaktywnym koliderem na dynamicznych elementach do zebrania.
  • Naprawiono problem, w którym menu pauzy kontynuowało dodawanie siły do graczy na linach zipline.
  • Naprawiono pewne problemy z inicjalizacją, które powodowały, że DLSS nie był domyślnie włączony lub nie został włączony po zresetowaniu ustawień.
  • Dodano ostrą ograniczenie nachylenia, aby zablokować jazdę Knightem V po stromych zboczach.
  • Dodano nazwy lokalizacyjne i naprawiono czcionkę dla znaków zapasowych.
  • Naprawiono, że gracz kucnął podczas jazdy na Knightem V.
  • Naprawiono możliwość rozczłonkowania martwego kanibala bez wcześniejszego zniszczenia pancerza na kończynie.
  • Naprawiono problem z niszczeniem dużych chat i pozostawianiem unoszącego się ciała i stojących ścian bez kolizji.
  • Naprawiono problem z utknięciem torby szybkiego wyboru w rękach gracza lub z utknięciem w złym stanie, jeśli zostanie aktywowany dokładnie w tym samym czasie, gdy gracz zaczyna pływać.
  • Poprawiono pozycję radia niesionego przez Kelvina.
  • Naprawiono problem, w którym klienci w trybie wieloosobowym czasami widzą reakcje trafienia mokrego kanibala jako stojące wadliwe klatki.
  • Naprawiono czasami niepokazujące się stosy liści mokrego kanibala dla klientów wieloosobowych.
  • Naprawiono problem, w którym klienci wieloosobowi nie widzą poprawnie niesionych przez Kelvina strzał.
  • Naprawiono, że czasami klienci wieloosobowi wykonują pierwszą długą animację noty podczas pierwszej interakcji z Kelvinem.
  • Naprawiono przypadek, w którym klienci mogli zobaczyć i działać z „duchem” Kelvina, który nie znajdował się w jego rzeczywistej pozycji.
  • Naprawiono przypadek, w którym klienci mogli zobaczyć i oddziaływać z „duchem” Kelvin nie znajdującym się na jego prawdziwej pozycji.
  • Wprowadzono kilka poprawek dotyczących Virginia, która myje się pod wodospadem, a teraz można to zrobić na więcej wodospadów na mapie.
  • GPS Virginii teraz będzie zachowywał przypisaną ikonę, gdy zostanie jej przekazany.
  • Naprawiono przypadek, w którym Virginia lub Kelvin czasami utknęli w animacji siedzenia.
  • Poprawiono błąd polegający na tym, że małe kamienie rzucone przez gracza wpadały przez ziemię podczas odbijania się od niej.
  • Naprawiono sytuację, w której strzał z tłumika był słyszany jako normalny strzał przez innych graczy.
  • Naprawiono przypadek, w którym gracz utknął w animacji skórowania zwierzęcia.
  • Atak łopatą teraz spowalnia się przy niskiej wytrzymałości.
  • Naprawiono błędny sufit w schronisku rozrywkowym.
  • Naprawiono sytuację, w której niszczenie drewnianych murów obronnych z kolcami nie używało właściwego modelu dla zebranych przedmiotów, co rozwiązało również problem skalowania.
  • Naprawiono przypadek, w którym cięcie defensywnych kolców nie działało w niektórych przypadkach.
  • Naprawiono skalowanie zebranych przedmiotów po zniszczeniu kamiennej konstrukcji wzmocnienia.
  • Zniszczone defensywne kolce z czwartej części pni również działały nieprawidłowo, a teraz zostały naprawione.
  • Niszczenie rampy, na której znajduje się panel słoneczny, teraz powoduje pojawienie się zebranych przedmiotów.
  • Zainstalowane panele słoneczne mają teraz kolizję.
  • Naprawiono konkretny przypadek, w którym łączenie przewodów elektrycznych nie działało.
  • Naprawiono błąd powodujący niewłaściwe zliczanie żarówek i paneli słonecznych otrzymanych podczas zebrania przedmiotów.
  • Naprawiono sytuację, która umożliwiała umieszczenie belki łączącej dwie konstrukcje na niejednolitych siatkach, co prowadziło do zdeformowanych lub ściskających się belek.
  • Naprawiono blokowanie umieszczania wieży obserwacyjnej, jeśli pod nią znajduje się mur obronny.
  • Naprawiono jednostronny wierzchołek blokujący umieszczanie filarów na rampach.
  • Usunięto powiadomienie w trybie przełączania UI, które nie działało podczas umieszczania Bramy Obronnej
  • Naprawiono problem, który powodował, że klienci multiplayer byli niezdolni do budowania lub otrzymywania aktualizacji budowlanych od hosta
  • Naprawiono przypadki, w których osłonięcie śniegu i wilgoci, inicjalizacja paneli słonecznych nie działały dla struktur drzewnych
  • Naprawiono przypadki, w których usuwanie przewodu elektrycznego nie działało poprawnie i mogło uniemożliwić podział systemu sieci energetycznej na dwie części i zachowanie się zgodnie z oczekiwaniami
  • Naprawiono przypadek, w którym punkt przyczepu pochylonej belki był nieprawidłowy (strzałka w kolorze czerwonym), gdy powinien być dozwolony
  • Naprawiono problem podczas ładowania zapisu, który mógł uniemożliwić prawidłowe funkcjonowanie innych funkcji, takich jak umieszczanie ramp
  • Naprawiono przypadki, w których wolny filar w środku siatki z pochyłonymi belkami powodował degenerację umiejscowienia belki pochylonej
  • Naprawiono niszczenie podpory paneli słonecznych, które nie kaskadowo przenosiło się na panel słoneczny
  • Naprawiono problem, w którym picie, trzymając kilka belek, mogło skutkować uszkodzeniem stanu animacji
  • Naprawiono przypadki, w których nie drzewiane przedmioty wywoływane przez system budowlany spadały przez ziemię
  • Naprawiono problem, który powodował, że zebrane pochylone kłody miały zbyt duże kolizje.
  • Naprawiono przypadki, w których zebrane elementy inne niż kłody nie odpowiadały fizyce wzrokowej w niektórych przypadkach
  • Naprawiono opóźnienie między elementami, które nie powodowało wydobywania, co skutkowało dziwnym zachowaniem podczas niszczenia stosu drewna opałowego, na przykład
  • Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie zapowiedzi podnoszenia belek, które pochylają się w dół w stosunku do ścian oraz niezręczne umieszczanie ich
  • Naprawiono problem powodujący brak pewnych punktów przyczepu belek po usunięciu filara podtrzymującego belkę, która jest również podtrzymywana przez ścianę
  • Naprawiono problem z wieloosobową grą, w której gracze wpadali w uszkodzony stan, jeśli zostali zabici podczas wspinaczki po linie
  • Naprawiono problem z wieloosobową grą, w której umieszczanie ścieżki ze skał lub patyka nieprawidłowo pojawiało się dla zdalnych graczy podczas umieszczania, co mogło prowadzić do łamania gry
  • Naprawiono problem z fizycznymi drzwiami w trybie multiplayer, które mogły uniemożliwić klientom zablokowanie ich, jeśli były otwarte po stronie hosta
  • Naprawiono możliwość usuwania krzeseł i ławek z AI lub zdalnych graczy siedzących na nich
  • Naprawiono niszczenie murów obronnych zbudowanych z niepełnych kłód, które przekształcały się w stan nieostrzony
  • Naprawiono kolejność kruszenia elementów dla szczytu i jednostronnego szczytu, zapewniając, że elementy górne pękają przed dolnymi
  • Naprawiono nieprawidłowe zachowanie jednostronnego szczytu po trafieniu narzędziem naprawczym.
  • Poprawiono problem uniemożliwiający umieszczenie belki z filaru na szczycie pochylonej belki, jeśli istnieje inna belka połączona.
  • Poprawiono przypadki, w których pochylone belki nie były odpowiednio naprawiane.
  • Naprawiono problem z belkami podpartymi przez niską rampę, który uniemożliwiał usunięcie belki i dodawał niestabilne miejsce podpory filaru.
  • Poprawiono problem z wieloosobową grą, gdzie gracze mogli jednocześnie rozbierać kłodę ze ściany i dodawać belkę, co skutkowało unoszącą się belką.

Dźwięk

  • Naprawiono dźwięki w grze wieloosobowej, które miały bardzo niską precyzję lokalizacji.
  • Naprawiono sytuacje, w których inni gracze słyszeli podwójne dźwięki uderzeń od łopaty i narzędzi naprawczych.
  • Zbroja kanibala teraz wydaje dźwięk uderzenia, gdy zostanie trafiona.
  • Pistolet już nie powtarza dźwięków podczas przeładowywania.
  • Dostrojono poziomy terenu i silnika Knighta V.
  • Naprawiono czas zanikania dźwięków strzałów w otwierającej sekwencji katastrofy.
  • Dodano dźwięki strzałów do sekwencji z bossem Demon.
  • Dodano dźwięki ataku i bólu boskiego demona dla wprowadzenia i dodano nowy dźwięk muzyczny.
  • Dostrojono wodospady dużych i małych rozmiarów oraz plamy wody.


0 komentarzy 0 FacebookTwitter
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarze
Najstarsze
Najnowsze Popularne
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chętnie poznamy twoją opinię, zostaw komentarzx
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Wykryto Ad-Blocka

Uprzejmie prosimy o wyłączenie ad-blocka lub dodania naszej strony do wyjątków. Szanujemy naszych czytelników i nie jest to wymagane :)