824
Aktualizacja oznaczona jako Patch 02 w Sons of The Forest wprowadza nowy system eksploracji jaskiń, nowego bossa na ich końcu wraz z większą ilością fabuły i szeregiem poprawek oraz zmian usprawnienień.
Nowości:
- Dodano nowego bossa demona na koniec jaskiń piekielnych
- Dodano martwych kultystów na mapie
- Dodano nowy typ domku kanibala o dwóch kondygnacjach
- Dodano kolektor deszczowy z muszlą żółwia
- Dodano nową, trudniejszą wersję przeciwnika „puffy”
- Dodano nowy pokój nadzoru w bunkrze mieszkalnym
- Dodano nowy system jaskiń
- Dodano panel administratora dla klientów administrujących grą
- Dodano dodatkowe elementy fabularne
- Dodano automatyczny system tworzenia kopii zapasowej podczas zapisywania gry
Ulepszenia:
- Przeniesiono złotą zbroję do nowego systemu jaskiń
- Usunięto wejście z klawiaturą numeryczną do bunkra luksusowego, teraz będzie potrzebna inna metoda otwarcia drzwi
- Przedmioty w pojemnikach teraz będą zachowywać swój stan w grze jednoosobowej, więc jeśli zostaną otwarte lub zniszczone, pozostaną w takim stanie
- Poprawiono jasność palącej się pochodni, gdy widziana w pierwszej osobie
- Usunięto logikę natychmiastowej zmiany pory roku podczas snu
- Dostosowano minimalną i maksymalną turbulencję wiatru, aby zapobiec ekstremalnym zniekształceniom siatki w najwyższym stopniu intensywności
- Drewno na ognisku teraz rozpada się, gdy zostanie całkowicie spalone, a następnie można je zastąpić nowym drewnem
- Meble lub linie zjazdowe nie mogą już być przymocowane do drzwi i bram
- Martwego śluzaka w bunkrze mieszkalnym przesunięto, co umożliwia powrót do środka bunkra
- Gracz teraz może używać większości przedmiotów lewej ręki podczas szybowania
- Zamknięcie menu zapisu powróci do gry, a nie do menu pauzy
- Zmieniono wygląd karty dostępu do utrzymania, aby nie była postacią gracza
- Poprawki w tekście fińskim i chińskim tradycyjnym
- Ulepszono wygląd starych papierowych zwojów
- Dodano książki do regałów z książkami w bunkrze luksusowym
- Usunięto pobieranie strzelby z bunkra luksusowego
- Wizualizacja pobierania zbroi złotej to teraz pełna zbroja, która pasuje do spalonego szkieletu
- Poprawiono położenie latarki i zapalniczki podczas poślizgu
- Dodano dodatkowe miejsca do przebudzenia w jaskini
Balans:
- Zwiększono poziom sytości z jedzenia MRE i zmniejszono poziom sytości z jedzenia karmy dla kotów.
- Króliki i wiewiórki teraz będą bardziej usiłować unikać gracza i biegać szybciej.
- Dodano unikalne reakcje na trafienie dla bossów w jadalni i zastąpiono ich wytrącanie z broni przez mniejsze chwilowe zatrzymania.
- Gracz już nie otrzymuje obrażeń na statystykę przetrwania podczas wiszenia na figurach.
- Złota zbroja teraz absorbuje 70% demonicznego obrażenia zamiast 90%.
- Zwiększono czas palenia ognisk.
- Zwiększono ilość paliwa do ognia dostarczanego przez liście i pieniądze dziesięciokrotnie.
- Zmniejszono czas ładowania piły łańcuchowej.
- Latarka teraz automatycznie wymienia baterię wcześniej, aby nastąpiło to przed zanikiem światła.
Poprawki:
- Naprawiono duplikowanie przedmiotów za pomocą pojemników na przedmioty
- Niestandardowe ustawienia długości dnia teraz będą działać poprawnie
- Naprawiono wiele przypadków, gdy wrogowie mogli pojawiać się wewnątrz budynków zbudowanych przez gracza
- Naprawiono błędy w animacji blokowania machetą
- Naprawiono efekt bloom na technologicznej zbroi
- Ogólne ulepszenia nawigacji
- Naprawiono problem z tym, że opuszczenie menu zapisu przywraca HUD i pozostawia stan menu w menu pauzy
- Naprawiono blokowanie ruchu gracza podczas rozpoczynania kopania, aby naprawić problemy z wyrównaniem
- Podłogi nie pozwalają już na umieszczenie ścian, jeśli nad nimi znajduje się belka
- Jeśli trzymany przedmiot wymaga użycia obu rąk, to jego wyposażenie spowoduje upuszczenie wszystkich przenoszonych przez gracza kłód, naprawiając znikanie szybowca, gdy gracz próbuje go wyposażyć, trzymając kłodę
- Nie można już pić wody podczas pływania
- Naprawiono brak usuwania dźwięku wydechu gracza
- Naprawiono problem z natychmiastową śmiercią gracza, jeśli skoczył do wody, a re-breather nie miał już powietrza
- Ogniska nie będą już uruchamiać systemu sprinklerów przeciwpożarowych, dopóki ogień nie zostanie zapalony
- Naprawiono problem z graczem, który wpadał w stan nieprawidłowy, jeśli umarł podczas wykonywania interakcji w swoim inwentarzu, takich jak jedzenie lub rzemiosło
- Naprawiono problem, w którym gracz mógł utknąć w złym stanie, gdy szybko wyposażał, układał i ponownie wyposażał przedmioty
- Naprawiono problem z tym, że gracz czasami mógł zacząć jeść, używając skrótów klawiszowych podczas wykonywania innych działań
- Naprawiono błąd, przez który wizualizacja lornetki zacinała się na ekranie, jeśli gracz otworzył menu pauzy podczas używania lornetki
- Jeśli gracz nie jest na ziemi, podczas gdy książka tutorialowa jest otwarta, zostanie ona schowana
- Przedmioty ponownie mogą być wyposażane, jeśli gracz nie stoi na ziemi, z wyjątkiem książek
- Naprawiono problem z ogniskami stającymi się interaktywne, gdy gracz wycofał się od ogniska podczas próby jego podpalenia i zaczął wykonywać inną akcję.
- Naprawiono problem, przez który gracz musiał odwrócić się od ogniska po jego podpaleniu, aby móc z niego skorzystać.
- Jaja żółwiowe nie będą już wylęgać się na półkach ani w plecaku gracza.
- Naprawiono problem z GPS-em, który nie był czyścił po podniesieniu i załadowaniu zapisu.
- Naprawiono problem, przez który kliknięcie w dowolne miejsce w plecaku zabierało przedmiot z powrotem z Virginii, gdy gracz zamknął plecak, będąc nad brakującym przedmiotem.
- Naprawiono problem z niemożnością wyposażenia przedmiotów, które nie były lewą ani prawą ręką, z poziomu ekwipunku.
- Taktyczny GPS w trumnie nie będzie już pojawiać się po załadowaniu zapisu, gdy gracz już go wcześniej zdobył.
- Naprawiono problem z brakiem synchronizacji klientów z hostem podczas trwania pory roku, jeśli rozpoczęła się ona od wiosny.
- Poprawiono błąd z dźwiękiem wydawanym przez gracza podczas braku tchu, który nie podążał za graczem, chyba że biegał.
- Naprawiono problem z wyświetlaniem liczby posiadanych przedmiotów, w tym tych na macie rzemieślniczej.
- Naprawiono problem z zacinaniem się gracza w pozycji spadania, gdy jednocześnie otwierał panel wyboru szybkiego przedmiotu i skakał.
- Naprawiono problem zawsze wykonywania przez gracza akcji zdejmowania się z liny po śmierci; powodowało to problemy z niewłaściwym wyposażeniem po powrocie do gry.
- Gracz nie będzie już mógł wyciągać plecaka na ogniska, gdy nie ma go przy sobie.
- Naprawiono problem z niewłaściwie działającym zadawaniem obrażeń w zapisanych grach.
- Multiplayer – klienci są teraz zsynchronizowani z ustawieniami obrażeń statystycznych i efektami spożywczymi hosta
- Naprawiono problem z nieskończoną ilością drewna po rozbiciu nieukończonej kabiny na drzewie
- Naprawiono wyświetlanie promptów umieszczenia, gdy zmiana umiejscowienia odbywała się z poprawnego na niepoprawne w niektórych przypadkach
- Poprawiono propagowanie zniszczenia belki podpartej ścianami do powiązanej belek z podporami
- Naprawiono występowanie otwartych krawędzi na klifach w świecie gry
- Naprawiono przypadki znikania drzew, gdy gracz przechodził niektórymi częściami mapy nad jaskiniami
- Naprawiono problem z różną ilością paliwa dla drewna opałowego między hostem a klientem w grze wieloosobowej
- Naprawiono pojawianie się śniegu na niektórych roślinach wewnątrz budynków zimą
- Rozpryski krwi na demonie powinny teraz odpowiadać trafieniu w konkretną część ciała
- Naprawiono problem z unoszeniem się krokwii w powietrzu
- Naprawiono, że Kelvin mógł umrzeć od ognia
- Naprawiono przypadki, gdy aktorzy sztucznej inteligencji znajdowali się w nieprawidłowych stanach
- Poprawiono nawigację A.I. w budynkach
- Uniemożliwiono pojawianie się niektórych zwierząt i wrogów na budynkach zbudowanych przez graczy
- Uniemożliwiono niektórym wrogom próby przemieszczania się do bodźców, do których nie mogą dotrzeć
- Naprawiono możliwość wyposażenia torby na ogrody, nawet gdy gracz nie ma swojego ekwipunku
- Naprawiono problem z błędnym zastosowaniem blend shapes dla odzieży gracza w niektórych sytuacjach w trybie wieloosobowym
- Naprawiono problem z interakcjami, które były nadal możliwe podczas odtwarzania animacji podczas wyposażania się w książki.
- Sadzenie nasion w ogrodach nie będzie już zużywać dwóch nasion na raz
- Skrzynie i kontenery z przedmiotami nie będą już wyglądać zamknięte, gdy gracz je otworzy, odejdzie i wróci do nich w trybie pojedynczego gracza
- Naprawiono problem, że trzymane przez gracza przedmioty nie były ponownie wyposażane, gdy gracz nosił urządzenie tlenowe i wychodził z wody, ale ustnik nie był aktywnie podniesiony
- Naprawiono problem, że gracze nie otrzymywali swoich przedmiotów z powrotem, jeśli scenka końcowa gry była uruchamiana przed tym, gdy pobrali swoje upuszczone przedmioty
- Naprawiono problem, że wszystkie przedmioty zawsze wykonywały swoją pierwszą akcję po podłączeniu radia krótkofalowego
- Naprawiono sytuację, gdy gracz utknął z otwartym plecakiem, jeśli ognisko zostało zniszczone podczas dodawania czegoś do niego
- Naprawiono problem z interfejsem użytkownika umożliwiającym budowanie murów obronnych pod klifami
- Naprawiono błąd z rysowaniem dekoracji słupów ponad rękami
- Naprawiono błąd interakcji z promptem podczas rozpalania ognia, który powodował, że gracz utykał w stanie upadku
Dźwięk:
- Naprawiono dźwięk uderzeń siekierą pożarową i nowoczesną siekierą, które brzmiały jak uderzenia ciała, a nie metalu.
- Dźwięk fal na brzegu nie jest już ustawiony na przesyłanie strumieniowe.
- Dodano kilka dodatkowych zdarzeń dźwiękowych przy najechaniu kursorem i podnoszeniu strzał.
- Poszerzono rozprzestrzenianie głośników w zdarzeniach głosowych mutantów.
- Ujednolicono poziomy dźwięków mutantów w pobliżu.
- Naprawiono czasami bardzo głośne krzyki mutantów w średniej odległości.
- Dostrojono dźwięk wiatru, strumieni, kroków gracza, mutantów i więcej.
- Naprawiono ostre cięcia na niektórych zwykłych męskich modlitwach mutantów.
- Dodano suwak głośności dźwięku do walkie-talkie.
Spis treści