Sons of The Forest – Aktualizacja 02 – Nowy system jaskiń, walka z bossem, poprawki balansu i błędów oraz wiele więcej

Aktualizacja oznaczona jako Patch 02 w Sons of The Forest wprowadza nowy system eksploracji jaskiń, nowego bossa na ich końcu wraz z większą ilością fabuły i szeregiem poprawek oraz zmian usprawnienień.

Nowości:

  • Dodano nowego bossa demona na koniec jaskiń piekielnych
  • Dodano martwych kultystów na mapie
  • Dodano nowy typ domku kanibala o dwóch kondygnacjach
  • Dodano kolektor deszczowy z muszlą żółwia
  • Dodano nową, trudniejszą wersję przeciwnika „puffy”
  • Dodano nowy pokój nadzoru w bunkrze mieszkalnym
  • Dodano nowy system jaskiń
  • Dodano panel administratora dla klientów administrujących grą
  • Dodano dodatkowe elementy fabularne
  • Dodano automatyczny system tworzenia kopii zapasowej podczas zapisywania gry

Ulepszenia:

  • Przeniesiono złotą zbroję do nowego systemu jaskiń
  • Usunięto wejście z klawiaturą numeryczną do bunkra luksusowego, teraz będzie potrzebna inna metoda otwarcia drzwi
  • Przedmioty w pojemnikach teraz będą zachowywać swój stan w grze jednoosobowej, więc jeśli zostaną otwarte lub zniszczone, pozostaną w takim stanie
  • Poprawiono jasność palącej się pochodni, gdy widziana w pierwszej osobie
  • Usunięto logikę natychmiastowej zmiany pory roku podczas snu
  • Dostosowano minimalną i maksymalną turbulencję wiatru, aby zapobiec ekstremalnym zniekształceniom siatki w najwyższym stopniu intensywności
  • Drewno na ognisku teraz rozpada się, gdy zostanie całkowicie spalone, a następnie można je zastąpić nowym drewnem
  • Meble lub linie zjazdowe nie mogą już być przymocowane do drzwi i bram
  • Martwego śluzaka w bunkrze mieszkalnym przesunięto, co umożliwia powrót do środka bunkra
  • Gracz teraz może używać większości przedmiotów lewej ręki podczas szybowania
  • Zamknięcie menu zapisu powróci do gry, a nie do menu pauzy
  • Zmieniono wygląd karty dostępu do utrzymania, aby nie była postacią gracza
  • Poprawki w tekście fińskim i chińskim tradycyjnym
  • Ulepszono wygląd starych papierowych zwojów
  • Dodano książki do regałów z książkami w bunkrze luksusowym
  • Usunięto pobieranie strzelby z bunkra luksusowego
  • Wizualizacja pobierania zbroi złotej to teraz pełna zbroja, która pasuje do spalonego szkieletu
  • Poprawiono położenie latarki i zapalniczki podczas poślizgu
  • Dodano dodatkowe miejsca do przebudzenia w jaskini

Balans:

  • Zwiększono poziom sytości z jedzenia MRE i zmniejszono poziom sytości z jedzenia karmy dla kotów.
  • Króliki i wiewiórki teraz będą bardziej usiłować unikać gracza i biegać szybciej.
  • Dodano unikalne reakcje na trafienie dla bossów w jadalni i zastąpiono ich wytrącanie z broni przez mniejsze chwilowe zatrzymania.
  • Gracz już nie otrzymuje obrażeń na statystykę przetrwania podczas wiszenia na figurach.
  • Złota zbroja teraz absorbuje 70% demonicznego obrażenia zamiast 90%.
  • Zwiększono czas palenia ognisk.
  • Zwiększono ilość paliwa do ognia dostarczanego przez liście i pieniądze dziesięciokrotnie.
  • Zmniejszono czas ładowania piły łańcuchowej.
  • Latarka teraz automatycznie wymienia baterię wcześniej, aby nastąpiło to przed zanikiem światła.

Poprawki:

  • Naprawiono duplikowanie przedmiotów za pomocą pojemników na przedmioty
  • Niestandardowe ustawienia długości dnia teraz będą działać poprawnie
  • Naprawiono wiele przypadków, gdy wrogowie mogli pojawiać się wewnątrz budynków zbudowanych przez gracza
  • Naprawiono błędy w animacji blokowania machetą
  • Naprawiono efekt bloom na technologicznej zbroi
  • Ogólne ulepszenia nawigacji
  • Naprawiono problem z tym, że opuszczenie menu zapisu przywraca HUD i pozostawia stan menu w menu pauzy
  • Naprawiono blokowanie ruchu gracza podczas rozpoczynania kopania, aby naprawić problemy z wyrównaniem
  • Podłogi nie pozwalają już na umieszczenie ścian, jeśli nad nimi znajduje się belka
  • Jeśli trzymany przedmiot wymaga użycia obu rąk, to jego wyposażenie spowoduje upuszczenie wszystkich przenoszonych przez gracza kłód, naprawiając znikanie szybowca, gdy gracz próbuje go wyposażyć, trzymając kłodę
  • Nie można już pić wody podczas pływania
  • Naprawiono brak usuwania dźwięku wydechu gracza
  • Naprawiono problem z natychmiastową śmiercią gracza, jeśli skoczył do wody, a re-breather nie miał już powietrza
  • Ogniska nie będą już uruchamiać systemu sprinklerów przeciwpożarowych, dopóki ogień nie zostanie zapalony
  • Naprawiono problem z graczem, który wpadał w stan nieprawidłowy, jeśli umarł podczas wykonywania interakcji w swoim inwentarzu, takich jak jedzenie lub rzemiosło
  • Naprawiono problem, w którym gracz mógł utknąć w złym stanie, gdy szybko wyposażał, układał i ponownie wyposażał przedmioty
  • Naprawiono problem z tym, że gracz czasami mógł zacząć jeść, używając skrótów klawiszowych podczas wykonywania innych działań
  • Naprawiono błąd, przez który wizualizacja lornetki zacinała się na ekranie, jeśli gracz otworzył menu pauzy podczas używania lornetki
  • Jeśli gracz nie jest na ziemi, podczas gdy książka tutorialowa jest otwarta, zostanie ona schowana
  • Przedmioty ponownie mogą być wyposażane, jeśli gracz nie stoi na ziemi, z wyjątkiem książek
  • Naprawiono problem z ogniskami stającymi się interaktywne, gdy gracz wycofał się od ogniska podczas próby jego podpalenia i zaczął wykonywać inną akcję.
  • Naprawiono problem, przez który gracz musiał odwrócić się od ogniska po jego podpaleniu, aby móc z niego skorzystać.
  • Jaja żółwiowe nie będą już wylęgać się na półkach ani w plecaku gracza.
  • Naprawiono problem z GPS-em, który nie był czyścił po podniesieniu i załadowaniu zapisu.
  • Naprawiono problem, przez który kliknięcie w dowolne miejsce w plecaku zabierało przedmiot z powrotem z Virginii, gdy gracz zamknął plecak, będąc nad brakującym przedmiotem.
  • Naprawiono problem z niemożnością wyposażenia przedmiotów, które nie były lewą ani prawą ręką, z poziomu ekwipunku.
  • Taktyczny GPS w trumnie nie będzie już pojawiać się po załadowaniu zapisu, gdy gracz już go wcześniej zdobył.
  • Naprawiono problem z brakiem synchronizacji klientów z hostem podczas trwania pory roku, jeśli rozpoczęła się ona od wiosny.
  • Poprawiono błąd z dźwiękiem wydawanym przez gracza podczas braku tchu, który nie podążał za graczem, chyba że biegał.
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem liczby posiadanych przedmiotów, w tym tych na macie rzemieślniczej.
  • Naprawiono problem z zacinaniem się gracza w pozycji spadania, gdy jednocześnie otwierał panel wyboru szybkiego przedmiotu i skakał.
  • Naprawiono problem zawsze wykonywania przez gracza akcji zdejmowania się z liny po śmierci; powodowało to problemy z niewłaściwym wyposażeniem po powrocie do gry.
  • Gracz nie będzie już mógł wyciągać plecaka na ogniska, gdy nie ma go przy sobie.
  • Naprawiono problem z niewłaściwie działającym zadawaniem obrażeń w zapisanych grach.
  • Multiplayer – klienci są teraz zsynchronizowani z ustawieniami obrażeń statystycznych i efektami spożywczymi hosta
  • Naprawiono problem z nieskończoną ilością drewna po rozbiciu nieukończonej kabiny na drzewie
  • Naprawiono wyświetlanie promptów umieszczenia, gdy zmiana umiejscowienia odbywała się z poprawnego na niepoprawne w niektórych przypadkach
  • Poprawiono propagowanie zniszczenia belki podpartej ścianami do powiązanej belek z podporami
  • Naprawiono występowanie otwartych krawędzi na klifach w świecie gry
  • Naprawiono przypadki znikania drzew, gdy gracz przechodził niektórymi częściami mapy nad jaskiniami
  • Naprawiono problem z różną ilością paliwa dla drewna opałowego między hostem a klientem w grze wieloosobowej
  • Naprawiono pojawianie się śniegu na niektórych roślinach wewnątrz budynków zimą
  • Rozpryski krwi na demonie powinny teraz odpowiadać trafieniu w konkretną część ciała
  • Naprawiono problem z unoszeniem się krokwii w powietrzu
  • Naprawiono, że Kelvin mógł umrzeć od ognia
  • Naprawiono przypadki, gdy aktorzy sztucznej inteligencji znajdowali się w nieprawidłowych stanach
  • Poprawiono nawigację A.I. w budynkach
  • Uniemożliwiono pojawianie się niektórych zwierząt i wrogów na budynkach zbudowanych przez graczy
  • Uniemożliwiono niektórym wrogom próby przemieszczania się do bodźców, do których nie mogą dotrzeć
  • Naprawiono możliwość wyposażenia torby na ogrody, nawet gdy gracz nie ma swojego ekwipunku
  • Naprawiono problem z błędnym zastosowaniem blend shapes dla odzieży gracza w niektórych sytuacjach w trybie wieloosobowym
  • Naprawiono problem z interakcjami, które były nadal możliwe podczas odtwarzania animacji podczas wyposażania się w książki.
  • Sadzenie nasion w ogrodach nie będzie już zużywać dwóch nasion na raz
  • Skrzynie i kontenery z przedmiotami nie będą już wyglądać zamknięte, gdy gracz je otworzy, odejdzie i wróci do nich w trybie pojedynczego gracza
  • Naprawiono problem, że trzymane przez gracza przedmioty nie były ponownie wyposażane, gdy gracz nosił urządzenie tlenowe i wychodził z wody, ale ustnik nie był aktywnie podniesiony
  • Naprawiono problem, że gracze nie otrzymywali swoich przedmiotów z powrotem, jeśli scenka końcowa gry była uruchamiana przed tym, gdy pobrali swoje upuszczone przedmioty
  • Naprawiono problem, że wszystkie przedmioty zawsze wykonywały swoją pierwszą akcję po podłączeniu radia krótkofalowego
  • Naprawiono sytuację, gdy gracz utknął z otwartym plecakiem, jeśli ognisko zostało zniszczone podczas dodawania czegoś do niego
  • Naprawiono problem z interfejsem użytkownika umożliwiającym budowanie murów obronnych pod klifami
  • Naprawiono błąd z rysowaniem dekoracji słupów ponad rękami
  • Naprawiono błąd interakcji z promptem podczas rozpalania ognia, który powodował, że gracz utykał w stanie upadku

Dźwięk:

  • Naprawiono dźwięk uderzeń siekierą pożarową i nowoczesną siekierą, które brzmiały jak uderzenia ciała, a nie metalu.
  • Dźwięk fal na brzegu nie jest już ustawiony na przesyłanie strumieniowe.
  • Dodano kilka dodatkowych zdarzeń dźwiękowych przy najechaniu kursorem i podnoszeniu strzał.
  • Poszerzono rozprzestrzenianie głośników w zdarzeniach głosowych mutantów.
  • Ujednolicono poziomy dźwięków mutantów w pobliżu.
  • Naprawiono czasami bardzo głośne krzyki mutantów w średniej odległości.
  • Dostrojono dźwięk wiatru, strumieni, kroków gracza, mutantów i więcej.
  • Naprawiono ostre cięcia na niektórych zwykłych męskich modlitwach mutantów.
  • Dodano suwak głośności dźwięku do walkie-talkie.
0 komentarzy 0 FacebookTwitter
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarze
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chętnie poznamy twoją opinię, zostaw komentarzx
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Wykryto Ad-Blocka

Uprzejmie prosimy o wyłączenie ad-blocka lub dodania naszej strony do wyjątków. Szanujemy naszych czytelników i nie jest to wymagane :)