415
Pierwsza aktualizacja w Sons of The Forest dodaje walką z mini-bossem, możliwość podniesienia lornetek, lotni, bramę obronną i zamek do drzwi, a także więcej.
Lista zmian:
Dodano
- Dodano Lornetki
- Dodano Lotnie
- Dodano bramę Obronną
- Dodano bossa
- Dodano walkę z bossem w bunkrze z jedzeniem w środkowym etapie rozgrywki
- Dodano Reset Ustawień w ekranie Opcji
- Dodano brakującą ikonę do świata podniesienia kurtki skórzanej Virginii
- Możesz teraz zamykać zamyki patykiem umieszczając go na wejściu drzwi
- Zbudowane małe struktury (meble) można teraz podnosić, podniesieone można ponownie umieścić gdzieś lub pozostawić do zawalenia w celu odzyskania zasobów
- Dodano dodatkowe elementy fabuły
- Nowe wariacje śmierci kanibali od trafienia w głowę zostały dodane
- Zwykli kanibale mogą teraz atakować wyskakując z drzew
- Małe ptaki będą teraz lądować i żywić się
- Dodano opcje ukrycia oznaczeń nazwy gracza
- Dodano opcję ukrycia celownika i trakejtorii lotu pocisku
- Pułapka na rybę powinna teraz działać i łapać ryby (co każde 5-10 minut) tak długo jak jest umieszczona w wodzie i obecnym sezonem nie jest zima
- Dodano wieże obserwacyjne do kilku wiosek kanibali
- Ikony Notatek Fabularnych będą teraz pokazywać UI „Zbliżenia”
- Dodano nowy rodzaj struktury: Jednostronne Łączenie. Wypełnia przestrzeń między pochyleniem a belką wsparcia. Dopasowuje się automatycznie w oparciu o położenie belki wsparcia. Dopasowuje wariacje ćwiartek belek do prawidłowej długości automatycznie.
Balans
- Dodano opóźnienie snu
- Ustawiono wyzerowanie zużycia odpoczynku z głodu i odwodnienia
- Mętni kanibale będą teraz mniej wściekli (ze względu na bliskość gracza i w późnej fazie gry)
- Dodano możliwość zdarzeń przerywających sen gracza z powodu obecności wrogów, którzy mogą do niego dotrzeć
- Dostosowano szybkość zużycia ognia, aby korzystanie z drewna opałowego było bardziej istotne
- Dostosowano jagody, aby dawały nieco więcej sytości
- Dostosowano napój energetyczny, aby dawał o połowę mniej nawodnienia i mniej energii
- Dostosowano ilość sytości i nawodnienia, jakie dają wszystkie zioła i grzyby
- Ustawienie zdrowia trudnego przeciwnika zmniejszone do 1,25 razy zdrowia
- Zwiększono zdrowie pancerza kanibala o 1,5 razy w trybie trudnym
- Zamówienie na złowienie ryb dla Kelvina zakończy się po pewnym czasie
- Naprawiono zbyt dużą liczbę wrogów po otwarciu jaskini w późnej fazie gry
- Dostosowano niektóre wydarzenia walki wręcz gracza i ich zasięgi dla lepszej responsywności SI
- Zmniejszono o połowę obrażenia od strzałów
- Zwiększono ilość odpoczynku na siedzeniu z 0,3 do 0,7
- Dodano zwykłych Puffies do jadalni
- Zwiększono zdrowie creepies w zależności od liczby graczy w trybie wieloosobowym
Ulepszenia
- Poprawiono animację czerwonego kanibala i blendy
- Naprawiono animację snu dla żeńskiego kanibala
- Skonfigurowano walkę/wahanie figury ofiarnej gracza w trybie wieloosobowym
- Naprawiono „odbijające się” kłody, gdy są w głębokiej wodzie
- Poprawiona wydajność dla lokalizatorów świata
- Dodano logikę pozwalającą na siłowe otwieranie klap i drzwi, gdy gracz zrespawnował się w środku
- Naprawiono nieprawidłową wymianę poziomów szczegółowości (LOD) w niektórych przypadkach
- Naprawiono błąd powodujący zakończenie gry przy wyjściu, gdy gracz znajduje się w stanie po przebudzeniu po śmierci
- Unikalne/przedmioty fabularne są teraz automatycznie wyposażane po ich zebraniu
- Orientacja drzwi jest teraz ustalana
Poprawki
- Nie będzie już możliwe przepychanie drzwi zamykanych kijem (przepraszam speedrunnerów!)
- Naprawione wycinanie drzew przez Kelvina wraz z konstrukcjami gracza
- Naprawiony klucz kartkowy, który nie otwierał dwóch drzwi w rekreacyjnym schronisku, oraz nie był potrzebny do wejścia do rezydencji w schronisku
- Naprawione szablony duchów, które nie renderowały się pod wodą (np. pułapki na ryby)
- Naprawione niektóre problemy z renderowaniem strumieniowym pod wodą
- Naprawione potencjalne problemy z rozłączaniem się na wieloosobowej rozgrywce
- Naprawione wiele problemów z wiązaniami wejścia
- Naprawiony gracz utknął po śmierci podczas wspinaczki po linie
- Naprawione umieszczanie celu papierowego na kolizji plandeki
- Naprawiona opcja umieszczania ścian obronnych na niezadanych filarach, co często skutkuje nieprawidłowym umiejscowieniem, które jest odrzucane
- Naprawione umieszczanie belek ściany obronnej na filarze wykonanym z ćwiartki drewna powodujące nieprawidłowe umiejscowienie, które jest odrzucane
- Naprawione zniszczenie małej pułapki na martwe zwierzęta, co powodowało, że jego zasoby były zwracane podwójnie
- Naprawione niektóre problemy występujące, gdy ogień jest niszczony podczas interakcji z nim
- Naprawione podnoszenie plandeki przy pomocy kija, czasem nie wykrywając, że kij jest poprawnie wyposażony, co powoduje niepotrzebne opóźnienie przed wykonaniem akcji
- Naprawione dodawanie belek z pnia do szablonów duchów, dzieląc automatem dzienniki, które nie konsumują drewna poprawnie
- Naprawiony przypadek, gdy niektóre elementy z niektórych niezrealizowanych zarysów mogą być usuwane
- Naprawione niektóre wizualne błędy jaskiń podczas poruszania się w niektórych zakamarkach jaskiń
- Naprawione różne otwarte skały/krawędzie klifu w terenie
- Naprawiony przypadek, gdy interakcja z woreczkiem na Virginia mogła wywołać stan gracza
- Naprawiony przypadek, gdy gracz utknął w ataku włócznią po ożywieniu
- Naprawione ustawienie pancerza wroga, które nie działało
- Naprawione ustawienie liczby zwierząt, które nie działało poprawnie
- Naprawiono możliwość wykonywania akcji przez gracza podczas ataku na ziemi, co rozwiązuje potencjalne problemy z zablokowaniem postaci
- Naprawiono kilka przypadków, gdy małe ptaki nie bały się gracza
- Poprawiono nieprawidłowe ikony klawiatury dla wejść z klawiatury numerycznej.
- Naprawiono problem z brakiem muzyki w ekranie tytułowym po opuszczeniu gry wieloosobowej
- Liście na ziemi jesiennych drzew teraz nie będą tak szybko pojawiać się wizualnie.
- Gracz nie wpada już w stan awaryjny podczas próby wyposażenia przedmiotu, który już trzyma w ręku i ma w pełni zapełniony ekwipunek.
- Naprawiono problem z przejściem do ataku / bloku / pary podczas przemieszczania się z taktycznym toporem
- Naprawiono przypadek, gdy usunięcie belki podtrzymującej filar nie ponownie połączyło filar poprawnie z jego nowym podparciem, co skutkowało niewłaściwą pozycją filara obliczaną po kaskadowym przemieszczaniu
- Naprawiono problem z załadowaniem stosu drewna zapisanego jako punkt kulminacyjny (nie jest to retroaktywne)
- Dodano system zapisywania postaci gracza dla scenek przerywnikowych.
- Naprawiono wygląd jedzenia odłamanych kończyn przez rekinów w jaskiniach.
- Naprawiono niektóre lokalizacje pojawiania się nietoperzy na wejściach do jaskiń.
- Naprawiono problemy z lądowaniem i startem orłów z gałęzi. Dodano miejsce na gałęzi martwego drzewa
- Naprawiono problem, w którym chodzenie po schronisku rozrywki mogło powodować znikanie drzew i innych obiektów na świecie
- Ludojadów nie powinno już daleko przesuwać, aby wejść do okien
- Poprawiono ładowanie klientów, którzy nie ładują się do właściwej pory roku po ponownym dołączeniu do zapisanej gry
- Przedmioty trzymane przez gracza w chwili pozbawienia przytomności zostaną zapamiętane po jego odrodzeniu
- Tutoriale nie będą już zamykane siłą przy otwieraniu menu pauzy i będą tylko wizualnie przełączane. To powinno naprawić niektóre samouczki, takie jak samouczek dotyczący pobierania elementu konstrukcyjnego, który kończył się przed tym, jak gracz go wykonuje
- Gracz nie będzie już ślizgał się po zboczach podczas trzymania w ręce podręcznika lub gdy jest w ekwipunku.
- Nie można już jednocześnie umieścić modów celownika laserowego i latarki na kuszy.
- Naprawiono niektóre przypadki, w których klient w trybie wieloosobowym mógł powielać drewno.
- Naprawiono naprawianie stosów drewna, które nie umieszczało elementów z powrotem w odpowiedniej pozycji.
- Naprawiono lewitujący kłodę po ścięciu drzewa z osłoną drzewa dookoła.
- Naprawiono brak dźwięku podczas rozbijania Śrubowych Konstrukcji.
- Oznaczono automatyczne skoki jako wyłączone na przenośnym oświetleniu.
- Naprawiono sytuację, w której Kelvin upuszczając radio niszczył je.
- Naprawiono broń przekazywaną Virginii, która nie była zwracana z odpowiednią ilością amunicji i ulepszeń.
- Zmodyfikowano odległość zanikania ikon, aby były bardziej widoczne.
- Naprawiono sytuację, w której gracz mógł być przepychany przez teren, gdy inny gracz stoi na jego głowie.
- Naprawiono sytuację, w której otwieranie włazów usuwało ulepszenia broni z aktualnie trzymanej broni.
- Upewniono się, że gracz poprawnie dostosowuje się do znacznika śmierci, gdy umiera z wysoka.
- Usunięto unoszącą się kamizelkę ratunkową.
- Naprawiono problemy z wizualnymi efektami kopania na niektórych ustawieniach jakości.
Dźwięk
- Ulepszono wydajność procesora dźwięku.
- Ulepszono niektóre dźwięki/głosy kanibali.
- Zmniejszono problemy z zacięciami dźwięków.
- Zmniejszono intensywność dźwięków silnego wiatru, aby zmniejszyć wpływ na wydajność.
- Zmniejszono maksymalną ilość instancji dźwięków kroków, aby zmniejszyć koszt procesora i poprawić wydajność.
- Zmieniono efekt dzwonienia dźwięków na wybuchy i granaty, aby osłabić go wraz z oddaleniem od wybuchu i uniknąć jego uciszania wraz ze wzrostem odległości.
- Dodano dźwięki plwociny do pierwszego gniazda plwociny w bunkrze rozrywkowym.
- Dodano fadeouts do dźwięków fizyki.
- Dostosowano dźwięki kroków gracza podczas biegu, na poziomach z wodospadami i surfingu.
- Dodano dźwięk walki przed otwarciem drzwi do sceny „Get down son”.
- Zaktualizowano wyzwalane i resetowane zdarzenia dźwiękowe w pułapkach na muchy, robaki i małe zwierzęta.
- Zapobiegano spamowaniu efektami dźwiękowymi narzędzia naprawczego powodującymi problemy wydajnościowe i dźwiękowe.
- Naprawiono nieskończoną pętlę dźwiękową podczas zjeżdżania po linach.
Spis treści