Sons of The Forest – Aktualizacja 01 – Lotnie, lornetki, poprawki balansu, błędów oraz więcej

Pierwsza aktualizacja w Sons of The Forest dodaje walką z mini-bossem, możliwość podniesienia lornetek, lotni, bramę obronną i zamek do drzwi, a także więcej.

Lista zmian:

Dodano

  • Dodano Lornetki
  • Dodano Lotnie
  • Dodano bramę Obronną
  • Dodano bossa
  • Dodano walkę z bossem w bunkrze z jedzeniem w środkowym etapie rozgrywki
  • Dodano Reset Ustawień w ekranie Opcji
  • Dodano brakującą ikonę do świata podniesienia kurtki skórzanej Virginii
  • Możesz teraz zamykać zamyki patykiem umieszczając go na wejściu drzwi
  • Zbudowane małe struktury (meble) można teraz podnosić, podniesieone można ponownie umieścić gdzieś lub pozostawić do zawalenia w celu odzyskania zasobów
  • Dodano dodatkowe elementy fabuły
  • Nowe wariacje śmierci kanibali od trafienia w głowę zostały dodane
  • Zwykli kanibale mogą teraz atakować wyskakując z drzew
  • Małe ptaki będą teraz lądować i żywić się
  • Dodano opcje ukrycia oznaczeń nazwy gracza
  • Dodano opcję ukrycia celownika i trakejtorii lotu pocisku
  • Pułapka na rybę powinna teraz działać i łapać ryby (co każde 5-10 minut) tak długo jak jest umieszczona w wodzie i obecnym sezonem nie jest zima
  • Dodano wieże obserwacyjne do kilku wiosek kanibali
  • Ikony Notatek Fabularnych będą teraz pokazywać UI „Zbliżenia”
  • Dodano nowy rodzaj struktury: Jednostronne Łączenie. Wypełnia przestrzeń między pochyleniem a belką wsparcia. Dopasowuje się automatycznie w oparciu o położenie belki wsparcia. Dopasowuje wariacje ćwiartek belek do prawidłowej długości automatycznie.

Balans

  • Dodano opóźnienie snu
  • Ustawiono wyzerowanie zużycia odpoczynku z głodu i odwodnienia
  • Mętni kanibale będą teraz mniej wściekli (ze względu na bliskość gracza i w późnej fazie gry)
  • Dodano możliwość zdarzeń przerywających sen gracza z powodu obecności wrogów, którzy mogą do niego dotrzeć
  • Dostosowano szybkość zużycia ognia, aby korzystanie z drewna opałowego było bardziej istotne
  • Dostosowano jagody, aby dawały nieco więcej sytości
  • Dostosowano napój energetyczny, aby dawał o połowę mniej nawodnienia i mniej energii
  • Dostosowano ilość sytości i nawodnienia, jakie dają wszystkie zioła i grzyby
  • Ustawienie zdrowia trudnego przeciwnika zmniejszone do 1,25 razy zdrowia
  • Zwiększono zdrowie pancerza kanibala o 1,5 razy w trybie trudnym
  • Zamówienie na złowienie ryb dla Kelvina zakończy się po pewnym czasie
  • Naprawiono zbyt dużą liczbę wrogów po otwarciu jaskini w późnej fazie gry
  • Dostosowano niektóre wydarzenia walki wręcz gracza i ich zasięgi dla lepszej responsywności SI
  • Zmniejszono o połowę obrażenia od strzałów
  • Zwiększono ilość odpoczynku na siedzeniu z 0,3 do 0,7
  • Dodano zwykłych Puffies do jadalni
  • Zwiększono zdrowie creepies w zależności od liczby graczy w trybie wieloosobowym

Ulepszenia

  • Poprawiono animację czerwonego kanibala i blendy
  • Naprawiono animację snu dla żeńskiego kanibala
  • Skonfigurowano walkę/wahanie figury ofiarnej gracza w trybie wieloosobowym
  • Naprawiono „odbijające się” kłody, gdy są w głębokiej wodzie
  • Poprawiona wydajność dla lokalizatorów świata
  • Dodano logikę pozwalającą na siłowe otwieranie klap i drzwi, gdy gracz zrespawnował się w środku
  • Naprawiono nieprawidłową wymianę poziomów szczegółowości (LOD) w niektórych przypadkach
  • Naprawiono błąd powodujący zakończenie gry przy wyjściu, gdy gracz znajduje się w stanie po przebudzeniu po śmierci
  • Unikalne/przedmioty fabularne są teraz automatycznie wyposażane po ich zebraniu
  • Orientacja drzwi jest teraz ustalana

Poprawki

  • Nie będzie już możliwe przepychanie drzwi zamykanych kijem (przepraszam speedrunnerów!)
  • Naprawione wycinanie drzew przez Kelvina wraz z konstrukcjami gracza
  • Naprawiony klucz kartkowy, który nie otwierał dwóch drzwi w rekreacyjnym schronisku, oraz nie był potrzebny do wejścia do rezydencji w schronisku
  • Naprawione szablony duchów, które nie renderowały się pod wodą (np. pułapki na ryby)
  • Naprawione niektóre problemy z renderowaniem strumieniowym pod wodą
  • Naprawione potencjalne problemy z rozłączaniem się na wieloosobowej rozgrywce
  • Naprawione wiele problemów z wiązaniami wejścia
  • Naprawiony gracz utknął po śmierci podczas wspinaczki po linie
  • Naprawione umieszczanie celu papierowego na kolizji plandeki
  • Naprawiona opcja umieszczania ścian obronnych na niezadanych filarach, co często skutkuje nieprawidłowym umiejscowieniem, które jest odrzucane
  • Naprawione umieszczanie belek ściany obronnej na filarze wykonanym z ćwiartki drewna powodujące nieprawidłowe umiejscowienie, które jest odrzucane
  • Naprawione zniszczenie małej pułapki na martwe zwierzęta, co powodowało, że jego zasoby były zwracane podwójnie
  • Naprawione niektóre problemy występujące, gdy ogień jest niszczony podczas interakcji z nim
  • Naprawione podnoszenie plandeki przy pomocy kija, czasem nie wykrywając, że kij jest poprawnie wyposażony, co powoduje niepotrzebne opóźnienie przed wykonaniem akcji
  • Naprawione dodawanie belek z pnia do szablonów duchów, dzieląc automatem dzienniki, które nie konsumują drewna poprawnie
  • Naprawiony przypadek, gdy niektóre elementy z niektórych niezrealizowanych zarysów mogą być usuwane
  • Naprawione niektóre wizualne błędy jaskiń podczas poruszania się w niektórych zakamarkach jaskiń
  • Naprawione różne otwarte skały/krawędzie klifu w terenie
  • Naprawiony przypadek, gdy interakcja z woreczkiem na Virginia mogła wywołać stan gracza
  • Naprawiony przypadek, gdy gracz utknął w ataku włócznią po ożywieniu
  • Naprawione ustawienie pancerza wroga, które nie działało
  • Naprawione ustawienie liczby zwierząt, które nie działało poprawnie
  • Naprawiono możliwość wykonywania akcji przez gracza podczas ataku na ziemi, co rozwiązuje potencjalne problemy z zablokowaniem postaci
  • Naprawiono kilka przypadków, gdy małe ptaki nie bały się gracza
  • Poprawiono nieprawidłowe ikony klawiatury dla wejść z klawiatury numerycznej.
  • Naprawiono problem z brakiem muzyki w ekranie tytułowym po opuszczeniu gry wieloosobowej
  • Liście na ziemi jesiennych drzew teraz nie będą tak szybko pojawiać się wizualnie.
  • Gracz nie wpada już w stan awaryjny podczas próby wyposażenia przedmiotu, który już trzyma w ręku i ma w pełni zapełniony ekwipunek.
  • Naprawiono problem z przejściem do ataku / bloku / pary podczas przemieszczania się z taktycznym toporem
  • Naprawiono przypadek, gdy usunięcie belki podtrzymującej filar nie ponownie połączyło filar poprawnie z jego nowym podparciem, co skutkowało niewłaściwą pozycją filara obliczaną po kaskadowym przemieszczaniu
  • Naprawiono problem z załadowaniem stosu drewna zapisanego jako punkt kulminacyjny (nie jest to retroaktywne)
  • Dodano system zapisywania postaci gracza dla scenek przerywnikowych.
  • Naprawiono wygląd jedzenia odłamanych kończyn przez rekinów w jaskiniach.
  • Naprawiono niektóre lokalizacje pojawiania się nietoperzy na wejściach do jaskiń.
  • Naprawiono problemy z lądowaniem i startem orłów z gałęzi. Dodano miejsce na gałęzi martwego drzewa
  • Naprawiono problem, w którym chodzenie po schronisku rozrywki mogło powodować znikanie drzew i innych obiektów na świecie
  • Ludojadów nie powinno już daleko przesuwać, aby wejść do okien
  • Poprawiono ładowanie klientów, którzy nie ładują się do właściwej pory roku po ponownym dołączeniu do zapisanej gry
  • Przedmioty trzymane przez gracza w chwili pozbawienia przytomności zostaną zapamiętane po jego odrodzeniu
  • Tutoriale nie będą już zamykane siłą przy otwieraniu menu pauzy i będą tylko wizualnie przełączane. To powinno naprawić niektóre samouczki, takie jak samouczek dotyczący pobierania elementu konstrukcyjnego, który kończył się przed tym, jak gracz go wykonuje
  • Gracz nie będzie już ślizgał się po zboczach podczas trzymania w ręce podręcznika lub gdy jest w ekwipunku.
  • Nie można już jednocześnie umieścić modów celownika laserowego i latarki na kuszy.
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których klient w trybie wieloosobowym mógł powielać drewno.
  • Naprawiono naprawianie stosów drewna, które nie umieszczało elementów z powrotem w odpowiedniej pozycji.
  • Naprawiono lewitujący kłodę po ścięciu drzewa z osłoną drzewa dookoła.
  • Naprawiono brak dźwięku podczas rozbijania Śrubowych Konstrukcji.
  • Oznaczono automatyczne skoki jako wyłączone na przenośnym oświetleniu.
  • Naprawiono sytuację, w której Kelvin upuszczając radio niszczył je.
  • Naprawiono broń przekazywaną Virginii, która nie była zwracana z odpowiednią ilością amunicji i ulepszeń.
  • Zmodyfikowano odległość zanikania ikon, aby były bardziej widoczne.
  • Naprawiono sytuację, w której gracz mógł być przepychany przez teren, gdy inny gracz stoi na jego głowie.
  • Naprawiono sytuację, w której otwieranie włazów usuwało ulepszenia broni z aktualnie trzymanej broni.
  • Upewniono się, że gracz poprawnie dostosowuje się do znacznika śmierci, gdy umiera z wysoka.
  • Usunięto unoszącą się kamizelkę ratunkową.
  • Naprawiono problemy z wizualnymi efektami kopania na niektórych ustawieniach jakości.

Dźwięk

  • Ulepszono wydajność procesora dźwięku.
  • Ulepszono niektóre dźwięki/głosy kanibali.
  • Zmniejszono problemy z zacięciami dźwięków.
  • Zmniejszono intensywność dźwięków silnego wiatru, aby zmniejszyć wpływ na wydajność.
  • Zmniejszono maksymalną ilość instancji dźwięków kroków, aby zmniejszyć koszt procesora i poprawić wydajność.
  • Zmieniono efekt dzwonienia dźwięków na wybuchy i granaty, aby osłabić go wraz z oddaleniem od wybuchu i uniknąć jego uciszania wraz ze wzrostem odległości.
  • Dodano dźwięki plwociny do pierwszego gniazda plwociny w bunkrze rozrywkowym.
  • Dodano fadeouts do dźwięków fizyki.
  • Dostosowano dźwięki kroków gracza podczas biegu, na poziomach z wodospadami i surfingu.
  • Dodano dźwięk walki przed otwarciem drzwi do sceny „Get down son”.
  • Zaktualizowano wyzwalane i resetowane zdarzenia dźwiękowe w pułapkach na muchy, robaki i małe zwierzęta.
  • Zapobiegano spamowaniu efektami dźwiękowymi narzędzia naprawczego powodującymi problemy wydajnościowe i dźwiękowe.
  • Naprawiono nieskończoną pętlę dźwiękową podczas zjeżdżania po linach.
0 komentarzy 0 FacebookTwitter
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarze
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chętnie poznamy twoją opinię, zostaw komentarzx
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Wykryto Ad-Blocka

Uprzejmie prosimy o wyłączenie ad-blocka lub dodania naszej strony do wyjątków. Szanujemy naszych czytelników i nie jest to wymagane :)