Kolejna aktualizacja w SCUM 0.1.17.8766 w skrócie wprowadza poprawki, usprawnienia działania antycheta, optymalizację serwerów oraz dużo zmian mających na celu poprawić przyjemność z grania.
- Zaimplementowano kilka modyfikatorów obrażeń
- Dodano StartTimeOfTheDay=8.0 i TimeOfTheDaySpeed=1.0 do ServerSettings.ini, które kontrolują szybkość i czas startowy na serwerze
- Dodano auto-chodzenie inicjowane przez wciśnięcie shift i klawiszu naprzód
- Dedykowane serwery nie będą już powodować lagów, gdy gracze wspinają się po drabinach lub oknach
- Marionetki mogą teraz uderzyć cię, jeśli się skradasz
- Dodano możliwość zmiany przypisanych klawiszy czatu i innych przycisków szybkiego dostępu do menu opcji
- Dodano 2 nowe skrzynki. Poprawiono drewnianą skrzynkę, zaimprowizowano metalową skryznkę (Na razie różnicą jest maksymalna pojemność w Drewnianej skrzyni 10×10, poprawiono drewniana skrzynka 15×15, metalowa 20×20, a także metalowa nie może zostać zniszczona)
- Prawdopodobnie naprawiono precyzję celowania z ACOG
- Prawdopodobnie naprawiiono crashowanie serwera, gdy gracz opuszczał rozgrywkę
- Dodano amunicję kalibru .357
- Dodano 2 nowe portfele więzienne (Tylko dla właścicieli Supporter Pack)
- Skorygowano animacje ciosów
- Poprawiono liczbę przedmiotów zapisywanych w singleplayer (100 przedmiotów w 150 metrach odległości)
- Dodano tekstury dla Budynku Pasażerów na Lotnisku (zoptymalizowano siatki, które renderują się z dużych odległości)
- Naprawiono kolizję na klatce schodowej w jasnym domku w którym gracze nie mogli się poruszać
- Naprawiono crash serwera, kiedy umierał więzień będąc zapisanym na nadchodzące wydarzenie i nie miał kontroli
- Naprawiono błąd na ekranie odrodzenia, który pozwalał graczom na zapłatę kosztu odrodzenia wielokrotnie przez naciśnięcie przycisku bezpośrednio po poprzednim wciśnięciu
- Naprawiono „życie pod wodą”, więźniowie mogą teraz utonąć
- Naprawiono błąd, w którym wskaźnik mikrofonu nie był aktywny, gdy naciśnij i mów było wyłączone
- Naprawiono tłumaczenia wiadomości głodu/pragnienia
- B_3_Military_base (przesunięto militarne skrzynie, które były na podłożu, uporządkowano skrzynie na ulicy dla swobodniejszego przemieszczania się)
- Zaktualizowano animacje SVD i AK47
- ZielonyDom – przedmioty odradzają się, zwiększono szansę na ich pojawienie
- Zoptymalizowano poziom detali mostu kolejowego
- Naprawiono pozycję startową gracza (Problem dotyczył zbyt wysokiego odradzania się gracza w powietrzu)
- Edycja punktów zwierząt (Niektóre zwierzęta pojawiały się pod ziemią, już tego nie robią)
- Podwojono dystans automatycznego niszczenia przedmiotów na dystans i czas
- Naprawiono przedmioty, które dało się tylko rozłożyć (Po zalogowaniu były nieużyteczne i można było je tylko rozłożyć na części)
- Naprawiono problemy i crashe opcji związane z niemieckim i rosyjskim językiem
- Dodano improwizowany przedmiot kamizelka na dźgnięcia
- Zamknięto kolizję na dużych i małych ramach tunelu
- Naprawiono problem, w którym działka nie dało się przejść pod sklepieniami wysoko nad ziemią
- Pobliskie przedmioty są teraz zapisywane w singleplayer
- Usunięto kolizję na przemysłowych lampach (nie możesz już na nich skakać)
- Naprawiono kolizję na pomieszczaniach bunkra ze szkłem (gracze powinni teraz widzieć przez nie)
- Zmieniono niektóre wnętrza domów, gracze już nie blokują się w nich
- Nieznacznie zmniejszono zasięg dla dźwięków zarządzania i craftowania w ekwipunku
- Naprawiono błędy dźwięku buczenia dla wiatru i craftowania
- Zmniejszono zasięg dla dźwięku marionetek
- Dodano dźwięki przeszukiwania dla różnych przedmiotów
- Zwiększono głośność głosu działka
- Różnorodne poprawki wydajności klienta
- Różnorodne poprawki wydajności serwera