SCUM – 0.1.18.9572: Zrzuty, Lunety, Pancerze, Baza morska

przez DeVel
0 komentarzy

Witajcie, nowa aktualizacja w SCUM jest dość obszerna i wprowadza wiele ciekawych nowości wliczając w to aktualizację silnika do najnowszej wersji, co powinno się przełożyć na wydajniejszą i stabilniejszą rozgrywkę.

Aktualizacja systemu AntyCheat

  • Wprowadzono wiele poprawek do systemu AntyCheat

Blokada Pingu

  • W tym patchu dodano pierwszą wersję blokady pingu, która wynosi 225, więc jeśli dołączysz na serwer i będziesz mieć większy ping niż 225, to zostaniesz wyrzucony z niego. Jeśli posiadasz prywatny serwer, możesz zmienić ten limit według uznania

System planów

  • Nowy system planów dla craftingu został wprowadzony i będzie on wykorzystywany w przyszłości w budowaniu baz

Decydując, gdzie umieścisz plan, będzie to tak wyglądać:

Jak widzisz pokazuje 30 jednostek liny – to małe okno pokazuje ci każdą możliwość przedmiotu, którą można wykorzystać jako składnik receptury. Dla szałasu potrzebujesz 30 jednostek liny i przedmioty, które można użyć:

Możesz je połączyć jak tylko chcesz. 10 jednostek liny, 5 jednostek drutu, 5 jednostek prowizorycznej liny, 3 jednostki nici, 7 jednostek prowizorycznej liny z roślin. Liczy się tylko wymagana ilość jednostek, 30.

Na razie crafting jest używany tylko w recepturach, jeśli twórcy zobaczą, że działa to dodadzą to do każdego typu craftingu.

  • Nie musisz mieć wszystkich przedmiotów przy sobie, aby coś stworzyć. Możesz mieć kilka patyków, użyć je do receptury i wrócić, aby zbierać inne wymagane składniki.
  • Lista receptur, które można póki co stworzyć. (Powiększy się)
  • Możesz obracać receptury scrollem.
  • Receptury nie mogą zostać zniszzone lub widziane przez innych graczy.
  • Receptury mają fajną błyszczącą animację

Zrzuty Zaopatrzenia

  • Zrzuty od teraz spadają na całej wyspie!

  • Co każde 30-40 minut, 1 zrzut spada w jednym sektorze, zaznaczonym na minimapie

  • Aby dowiedzieć się co jest w środku, musisz sam się o tym przekonać!
  • Zrzuty ulegają samozniszczeniu po 20 minutach!

Widzę cię! (Lunety)

  • Dokonano kilku zmian w lunetac w grze. Oznacza to, że teraz w grze jest 5 lunet!
  1. POSP 4x24V – Ta luneta jest dla SVD i nie potrzebuje szyny, żeby ją dołączyćPrace w SCUM - 10 październik
  2. ZF39 – Ta luneta jest dla Kar98 i nie potrzebuje szynyPrace w SCUM - 10 październik
  3. Luneta Myśliwska – Luneta dla Hunter 85, nie potrzebuje szynyPrace w SCUM - 10 październik
  4. P-223 – Luneta wyłącznie z szyną, można zamontować na SVD i AK47Prace w SCUM - 10 październik
  5. ACOG – luneta wyłącznie z szyną, można zamontować na SVD i AK47.Prace w SCUM - 10 październik
  6. Lornetka – Można ją znaleźć jako przedmiot na całej wyspie, pomoże ci zbadać teren.

Nowa Broń: M16A4

  • A oto nowy rodzaj karabinu, M16A4:
  • Wykorzystuje amunicję 5.56x45mm:

M16A4 można znaleźć w militarnych bazach oraz podziemnych. Miłego polowania!

Przerobienie pancerzy

Kamizelki również zostały przerobione w tej aktualizacji SCUM, dodano więcej wersji i to w jaki sposób są efektywne. Każdy pocisk ma określoną ilość energii po wystrzale – większy kaliber ma więcej energii, mniejsze mniej i każdy pancerz ma określoną energię, którą absorbuje.

To nie jest stała reguła, energia pocisków w SCUM zależy od wielu rzeczy, dystansu, pogody, rykoszetu, przez jaki materiał trafiłeś itp.
Poniżej lista pancerzy od najmniej efektywnych do najbardziej.
1. Prowizoryczna Kamizelka Odporna Na Dźgnięcia

Pochłaniana energia: 600
Pochłaniana energia po uszkodzeniu (gdy wytrzymałość spada poniżej 30%): 300
Całkowita pochłaniana energia: 10,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 50%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 20%

2. Kamizelka Odporna Na Dźgnięcia

Pochłaniana energia: 300
Pochłaniana energia po uszkodzeniu: 150
Całkowita pochłaniana energia: 20,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 99%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 20%

3. Policyjna Kamizelka

Pochłaniana energia: 600
Pochłaniana energia po uszkodzeniu: 300
Całkowita pochłaniana energia: 30,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 99%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 30%

4. Policyjna Taktyczna Kamizelka

Pochłaniana energia: 1500
Pochłaniana energia po uszkodzeniu: 750
Całkowita pochłaniana energia: 40,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 99%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 40%

5. Wojskowa Balistyczna Kamizelka

Pochłaniana energia: 2500
Pochłaniana energia po uszkodzeniu: 1250
Całkowita pochłaniana energia: 50,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 99%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 50%

6. Wzmocniona Balistyczna Kamizelka

Pochłaniana energia: 3500
Pochłaniana energia po uszkodzeniu: 1750
Całkowita pochłaniana energia: 65,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 99%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 60%

7. Ciężki Balistyczny Pancerz

Pochłaniana energia: 4500
Pochłaniana energia po uszkodzeniu: 2250
Całkowita pochłaniana energia: 80,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 99%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 70%

8. Hełm Wojskowy

Pochłaniana energia: 600
Pochłaniana energia po uszkodzeniu: 300
Całkowita pochłaniana energia: 30,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 99%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 30%

9. Hełm Policyjny

Pochłaniana energia: 300
Pochłaniana energia po uszkodzeniu (gdy wytrzymałość spada poniżej 30%): 150
Całkowita pochłaniana energia: 10,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 50%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 20%

10. Hełm z 2 Wojny Światowej

Pochłaniana energia: 300
Pochłaniana energia po uszkodzeniu (gdy wytrzymałość spada poniżej 30%): 150
Całkowita pochłaniana energia: 10,000
Pochłaniana energia broni białych ostrych: 50%
Pochłaniana energia broni białych tępych: 20%

  • Lista energii broni:
  1. TEC01 490, 8 pocisków:
  2. TEC 09, MP5 (9mm):
  3. DEagle .357 (.357 kal):
  4. Hunter 85 (.22 kal):
  5. AKS-74U (5.45x39mm):
  6. M16A4 (5.45x45mm):
  7. DEagle .50, Prowizoryczny pistolet, Prowizoryczny Karabin (.50 AE):
  8. AK47, AKM (5.45x45mm):
  9. SVD (7.62x54mm):
  10. Karabin M1 (.30-06 kal):
  11. Kar98 (7.92x57mm)
    :
  • Na razie kaliber jest głównym czynnikiem energii i obrażeń, ale w przyszłości zostanie dodana długość lufy i jakość fabryczna.

Bazy morskie

  • Nowe miejsce, które możesz zobaczyć i rozerwać się (nie naprawdę). Część podziemna jest w trakcie tworzenia i prawie ukończona!

  • Nowe spokojne miejsce można znaleźć w rogu A1

Zmiany balansu

  • Obrażenia gracza do gracza z broni białych, walki wręcz i rzucania zwiększone x2
  • Przerobiono odrzut AKS74-U. Pierwszy odrzut po pierwszym pocisku jest teraz słabszy.
  • Prędkość wylotowa kalibru .30 (karabin M1) zmieniona z 89000 na 85300.
  • Zmiany przyjemności z rozgrywki
  • Ludzką głową można teraz rzucać. (Możesz nią grać teraz w koszykówkę)
  • Zmienione nazwę skórzanych butów na Mirdas
  • Dodano amunicję o średnicy 12 do listy craftingu
  • Więzień może się teraz wspiąć na drabinę w czasie pływania
  • Teraz jest możliwe obracanie przedmiotów kółkiem myszki przeciągając i upuszczając je
  • W wydarzeniach SVD będzie korzystać teraz z lunety POSP 4x24V
  • Zwiększono dystans renderowania broni

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, w którym można było zeskoczyć z zapory i trafić w wodę w niższej części zapory i przeżyć.
  • Naprawiono błędy, przez które dało się spaść przez kamienie w jaskiniach.
  • Naprawiono błąd, w którym pole kukurydzy nie odradzało kukurydzy na B2
  • Naprawiono kilka więcej błędów krajobrazu. (głównie szczeliny pomiędzy sektorami)
  • Naprawiono błąd, w którym szkło powiększające nie dało się użyć do stworzenia prowizorycznej maski
  • Naprawiono błąd, kiedy poruszanie się w prawo nie anulowało auto-biegu
  • Naprawiono błąd, w którym będąc zabitym w czasie mierzenia z lunety odradzałeś się z nakładką lunety
  • Wyłączono przesuwanie szyny lunety z jednego karabinu do innego, gdy luneta była dołączona do szyny
  • Naprawiono podwójne klikanie na przedmiotach ubrań ofiary, które nie powodowało ich założenia
  • Naprawiono błąd powodujący, że rzucone przedmioty przechodziły przez więźniów, którzy rzucili ten przedmiot wcześniej

Unreal Engine 4.20

Poniżej klika istotnych zmian, które wprowadza zaktualizowany silnik

  • Poprawiono ogólną wydajność klienta
  • Szybsze przesyłanie strumieni (Zmniejsza przycinanie poruszając się przez sektory)
  • Poprawiono zwolnienia klienta („błąd z wyciekiem pamięci”)
  • Poprawiono wydajność serwera (mniejsze lagi)

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz