Rust – aktualizacja. Ulepszenia interfejsu i inne

przez Bagasia
0 komentarzy

Kolejne tygodniowe podsumowanie prac w Rust. Aktualizacja niewielka, ale szczegółowa. Dociekliwych zapraszam na stream już o 21:00 czasu polskiego. A teraz przejdźmy do konkretów.


Naprawiono Monumentowe Puzzle

Aktualizacja z ostatniego tygodnia wprowadziła szereg funkcji zmieniających grę, a także kilka potencjalnie poważnych błędów. Najbardziej godne uwagi są Puzzle przy niektórych monumentach. Facepunch początkowo ogłosił, że problemu nie da się rozwiązać bez kolejnego force wipe’a (na które ostatecznie nie zdecydował się) na wszystkich serwerach. Jednak stwierdzili, że serwery z krótszym cyklem resetowania (na przykład co tydzień, dwa) mogą zostać naprawione przy użyciu łatki opartej na czyszczeniu. Przez weekend wydano oficjalną informację, że problem może zostać rozwiązany na wszystkich serwerach przy użyciu nowej łatki i polecenia debugowania.


Poprawka interfejsu

Pasek kompasu został zaktualizowany w celu lepszego dopasowania do istniejącej grafiki interfejsu użytkownika.

Stary pasek kompasu

Nowy pasek kompasu

W tym tygodniu rozwiązano dość frustrujący problem z nowym interfejsem, tryb streamer działa teraz z listy teamu, dzięki czemu można korzystać z tych nowych funkcji bez konieczności rezygnacji z dawania informacji.


Miasto Bandytów

Od 5-go lipca zakładka „Commits” na stronie Rust została zasypana postami o Mieście Bandytów. Wcześniej tego wieczoru okazało się, że Miasto może być oddane do tymczasowego oddziału do publicznego testowania, ale w tym momencie nie ma do tego odniesienia. Dodano wiele zwiastunów i tajemniczych postów, w tym liczba dodatków graficznych, rolnictwo (czajnik, bańka mleka, bimber) oraz narzędzia (piła ręczna, grabie i jarzmo konia.


Inne rzeczy

  • Implementacja Unity 2018.2.0
  • Dalsze postępy SDK

 

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz