Ring of Elysium – Aktualizacja 12.12.2018: HRTF i istotne poprawki

przez DeVel
0 komentarzy

Ring of Elysium otrzymało istotną aktualizację, która znacznie podniesie przyjemność z rozgrywki – 12 grudnia, 2018.

Dźwięk

  • Dodano wsparcie HRTF, które dostarcza znacznie lepszy dźwięk pozycjonowania. Opcję można włączyć w ustawieniach dźwięku (domyślnie jest wyłączona)
    Informacja: Ta nowość nie jest całkowicie stabilna, włączenie HRTF ma małą szansę na spowodowanie crasha klienta gry, problem ten zostanie naprawiony w następnych aktualizacjach tak szybko jak to możliwe
  • Zoptymalizowano dźwięki strzałów z M4A1, R700, Vector i MK12, wnosząc bardziej wydajnościowy dynamiczny dźwięk, który jest także przyjemniejszy dla uszu
  • Zoptymalizowano efekt zanikania końcowego dźwięku płonącego pojazdu, sprawiając, że jest bardziej naturalny

Wydajność

  • Zwiększono czas reakcji przełączając się pomiędzy pulpitem, a grą w trybie Pełnoekranowym za pomocą Alt+Tab

UI

  • Interfejs podziękowania nie jest już wyświetlany w interfejsie tworzenia postaci

Poprawki błędów

  • Naprawiono problem, w którym gra mogła się zamrozić uruchamiając ją z procesorem z dwoma rdzeniami
  • Naprawiono crash klienta w poczekalni gry
  • Naprawiono problem, w którym powalenie/eliminacja członków drużyny włączała także efekt Przypływ Adrenaliny
  • Naprawiono problem, w którym pozycja celownika MPX była nieznacznie niedopasowana
  • Naprawiono problem powodujący błędy modeli broni i linki korzystając z linki zjazdowej trzymając SMG i pistolety
  • Naprawiono problem, w którym kod polecającego znikał po powrocie do poczekalni opuszczając interfejs „Tworzenia Twarzy”
  • Naprawiono problem, w którym zarówno gazeta jak i interfejs końcowych statystyk pojawiały się po byciu wyeliminowanym w trybie Solo
  • Naprawiono problem z brakiem pokazującego się czasu Kodu Polecającego
  • Naprawiono problem, w którym gracze mogli widzieć śnieg wewnątrz sklepów spożywczych
  • Naprawiono problem z migającym modelem zamarzniętego niedźwiedzia z dalekiej odległości
  • Naprawiono problem, w którym przedmioty w namiocie zmieniały kolor na czerwony, taki jak dywan
  • Naprawiono problem, w którym określone pnie drzew mogły być źle umieszczone zmieniając poziom detali

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz