Ring of Elysium – Aktualizacja 03.07.2019: Poprawki Eshen Eye, wydajności

przez DeVel
0 komentarzy

Ostatnia aktualizacja w Ring of Elysium wprowadza poprawki do nowego trybu gry Ashen Eye, wydajności oraz jak zwykle poprawki błędów.

Ashen Eye

  • Gracze teraz odradzają się z Hełmem oraz Kamizelką Kuloodporną
  • Dodano licznik dla ilości składów pozostałych w rozgrywce w prawym górnym rogu
  • Jeśli jest mniej niż 10 żywych graczy w rozgrywce, to liczba graczy nie wyświetla się w prawym górnym rogu
  • Zoptymalizowano kilka podpowiedzi tekstowych oraz głosowych
  • Zwiększono ilość pojawiania się hełmów, kamizelek kuloodpornych i przedmiotów leczących
  • Nieznacznie zmniejszono czas trwania bezpiecznej strefy na początku gry
  • Zoptymalizowano efekty graficzne końcowej rozgrywki
  • Zmniejszono wymaganą ilość czasu do podniesienia członka drużyny, który został powalony

Normalna rozgrywka

Zwiększono odstęp wypadania przedmiotów ze statku piratów

Wydajność

  • Zoptymalizowano wydajność efektu renderowania cząsteczek dla granatu dymnego
  • Zoptymalizowano szybkość ładowania do rozgrywki
  • Zoptymalizowano problem w którym gracze nie mogli od razu uruchomić nowej rozgrywki po wyjściu z gry

Postacie z Karnetu

  • Włączono Big Joe – Radiant Knight Style B
  • Włączono Stella – Hawk, Stella – Hawk Style A

UI

  • Zoptymalizowano ikony dla Max – Pioneer, Max – Pioneer Style A, and Max – Pioneer Style B

Poprawki błędów

  • Naprawiono problem w którym skrzynki i niszczenie skrzynek nie było pokazywane na statku piratów
  • Naprawiono problem w którym drzewa z odległego dystansu miały problemy z cieniami
  • Naprawiono problem w którym Scorpion EVO3 A1 – skórka Hive (Rój) posiadała błędną teksturę

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz