Phasmophobia – Wielka aktualizacja „Apocalypse”

Wielomiesięczne oczekiwanie na większą aktualizację dobiegło końca. Do Phasmophobia zawitała aktualizacja Apocalypse, której szybki podgląd zmian można zobaczyć na filmiku poniżej.

APOKALIPSA z Wybraną Trudnością

Wybrany poziom trudności, który możesz wybrać w swojej rozgrywce! Modyfikuj istniejące trudności lub stwórz własne. Wymyśl szalone wyzwania lub po prostu baw się dobrze. Każda opcja jest połączona z mnożnikiem nagrody, więc zdobywasz kasę i doświadczenie w zależności od ustawień.

Gracz

  • Kwota przywracania Sanity Pill
  • Zaczynam zdrowy rozsądek
  • Mnożnik prędkości drenażu sanitarnego
  • Dodatek do sprintu
  • Czas ładowania sprintu
  • Czas trwania sprintu
  • Latarki są zepsute
  • Utrata przedmiotów po śmierci
  • Mnożnik szybkości gracza

Duch

  • Liczba przedstawionych dowodów
  • Szansa na zmianę ulubionego pokoju
  • Kwota interakcji
  • Częstotliwość wydarzeń
  • Czas trwania polowania
  • Czas trwania okresu prolongaty
  • Szansa na odcisk palca
  • Czas trwania odcisku palca
  • Wyłącz polowania Zabija przedłużające polowania
  • Częstotliwość roamingu
  • Mnożnik prędkości ducha

Kontrakt

  • Ustawienia czasu
  • Pogoda
  • Liczba drzwi zaczynających się otwierać
  • Ilość kryjówek
  • Stan monitora zdrowia
  • Stan monitora aktywności
  • Widoczność mapy skrzynki bezpieczników
  • Stan początkowy skrzynki bezpieczników
  • Ilość przeklętych posiadłości
  • Wybór (-i) przeklętych posiadłości
  • Możesz zapisać do 3 niestandardowych ustawień poziomu trudności w menu głównym

NOWE LOKACJE


Placówka psychiatryczna Sunny Meadows


Azyl został całkowicie odtworzony od podstaw, z bardziej charakterystycznymi projektami pomieszczeń, kostnicą, skrzydłem szpitalnym, dziedzińcem i obszarem eksperymentalnym. Ostrzeżenie, że podczas polowania duch zamknie główne drzwi każdego skrzydła, więc przygotuj drogę ucieczki, gdy będziesz bezpieczny.

image

Instytucja psychiatryczna Sunny Meadows – OGRANICZONE


Sunny Meadows to nie tylko duża lokacja, ale pięć małych lokacji w jednym! Nowy wybór lokalizacji, plansza, pozwala głosować na mniejszą, bardziej ograniczoną wersję azylu. Za każdym razem, gdy wejdziesz, otrzymasz losową sekcję do zbadania, z innymi sekcjami zablokowanymi lub zablokowanymi. Powinno to pomóc tym, którzy wolą grać na mniejszych mapach i oferować pewną różnorodność za każdym razem, gdy grasz! Odblokowywany na poziomie 22.

image 1

Obóz Woodwind


Mała wersja kempingu Maple Lodge, z zupełnie nowym układem i znacznie mniejszą liczbą pokoi. Idealny dla osób szukających szybkiego schronienia na świeżym powietrzu! Odblokowany na poziomie 19

image 2

RODZAJE DUCHÓW


W obecnym systemie, często gdy duch wchodzi w interakcję lub rzuca przedmiotem, ledwo się porusza. Aby temu zaradzić, zmieniliśmy sposób działania rzutu ducha, aby za każdym razem był skuteczny, zauważalny i bardziej ekscytujący. Niektóre duchy również mają zmienione zdolności i cechy.

Wszystkie duchy


Głośność wszystkich efektów dźwiękowych polowań i wydarzeń zostanie teraz zmniejszona do 0% w odległości co najmniej 20 m, zamiast być cichym. Uwaga: Powinno to również sprawić, że siła mylinga będzie bardziej zauważalna Śpiew powodowany przez odtwarzanie pozytywki będzie teraz spadać do 0% głośności w odległości ponad 20 m Rzuty mają teraz minimalną „Siła rzutu”, aby uniknąć małych rzutów

1 – 3 Siła (wcześniej 0,1 – 2,5 Moc) Przedmioty są teraz rzucane wyżej, co skutkuje znacznie bardziej spójnymi rzutami Podczas polowań przedmioty są rzucane częściej 50% szansy na rzucenie przedmiotu w zasięgu, co 0,5 sekundy Poltergeist – 100% szansa na rzucać obiektem w zasięgu co 0,5 sekundy

Poltergeist

  • Superrzut Oni został przeniesiony do Poltergeist, ponieważ jest bardziej tematyczny
  • 2-6 mocy (wcześniej 0 – 5 mocy)

Oni

  • Oni otrzymał dodatkowe cechy:
  • Oni wysysa teraz dwukrotnie więcej zdrowia psychicznego niż normalny duch podczas wydarzeń z duchami

Demon

  • Rzadka umiejętność demona do polowania powyżej 70% będzie teraz działać bardziej niezawodnie

Jinn

  • Umiejętność Wysysania Poczytalności Jinna została dostosowana:
  • Umiejętność będzie teraz aktywowana, jeśli jesteś w tym samym pomieszczeniu lub w odległości 3 m od ducha Umiejętność będzie teraz wytwarzać pole elektromagnetyczne w skrzynce z bezpiecznikami, jeśli którykolwiek z graczy zostanie wyssany, nie tylko host

ZGŁASZANIE GRACZY

  • Dzięki dziennikowi w grze gracze mogą teraz zgłaszać inne osoby, które ich zdaniem łamią nasze warunki korzystania z usługi. Zgłoszenia graczy będą sprawdzane przez nasz zespół i odpowiednio karane, w zależności od wykroczenia
  • Bany są progresywne i wydłużają się w przypadku wielu wykroczeń, niektóre wykroczenia mogą rozpocząć się dalej niż inne
  • 2 dni
  • 7 dni
  • 30 dni
  • Stały
  • Możesz również otrzymać zakaz nadużywania systemu zgłaszania, np. graczy zgłaszających spam
  • Aby zgłosić gracza, otwórz w dzienniku nową zakładkę „Niedawni gracze” i kliknij ikonę zgłoszenia obok nazwy tego gracza
  • Jeśli zostaniesz zbanowany, nadal będziesz mógł grać w gry jednoosobowe

NOWOŚCI

  • Ze względu na paranormalne byty pojawiające się w naszej bazie operacyjnej, Ghost Huntin’ Distribution przeniosło wszystkich do nowego biura! Przerobiony magazyn ze sklepem, nowymi tablicami śledczymi, dostępem do ciężarówki i pokojem dla personelu (wkrótce),
  • Dodano karty identyfikacyjne gracza
  • Do ekranu po zakończeniu gry dodano stronę „Szczegółowe statystyki”
  • Do dziennika dodano stronę długoterminowego śledzenia statystyk dla różnych statystyk graczy i duchów Teraz połączysz się z ostatnim regionem, w którym byłeś, zamiast z najlepszym regionem pingowania Dziennika można teraz używać w pokoju menu głównego Użytkownicy Steam mogą teraz przeglądać i dodawać znajomych za pośrednictwem nowej zakładki „Dziennik ostatnich graczy”, dodano cotygodniowe wyzwania. Więcej zostanie dodanych wraz z aktualizacją postępów
  • Dodano przyciski skrótów umożliwiające przechodzenie między ekranami Wybór lokalizacji, Menu główne i Sklep, dodatkowo można używać klawiszy strzałek na klawiaturze do nawigacji
  • Tablica w ciężarówce została zastąpiona stopniowo aktualizowaną tablicą śledczą
  • Do lobby dodano nowe szafki kolekcjonerskie, spróbuj wypełnić je obie!
  • Za pierwszym razem, gdy użyjesz Przeklętej Opętania, zostanie ona dodana do Twojej kolekcji Zebranie każdego rodzaju kości doda ją do Twojej kolekcji, niektóre trzeba zebrać dwukrotnie! Więcej przedmiotów kolekcjonerskich zostanie dodanych, bliżej pełnej premiery gry
  • Sklep został przeniesiony do osobnego komputera w lobby Gracze mogą teraz tworzyć wyposażenie dla swojego wyposażenia Dodatkowe wyposażenie zostaną dodane wraz z aktualizacją postępów
  • Możesz teraz przeglądać wyzwania dzienne i tygodniowe w ciężarówce
  • Elementy wyposażenia można teraz umieszczać z powrotem na ścianie wyposażenia ciężarówki
  • Możesz teraz robić zdjęcia nowych interakcji, aby zdobyć dodatkowe nagrody D.O.T.S. duch
  • Używany Krucyfiks (1 lub 2 użycia)
  • Sterta soli (gdy w nią wkroczy duch)
  • Pisanie duchów będzie teraz wyświetlane jako „Pisanie duchów” zamiast „Interakcja” • Gdy duch próbuje polować, ale jest blokowany przez krucyfiks, tworzy teraz odczyt EMF 2
  • Dodano świecę domową do Grafton
  • Arabski obsługuje teraz rozpoznawanie tekstu i głosu
  • Gracze VR zobaczą teraz ekran ładowania, aby pomóc w ładowaniu jitterów
  • Zapisane pliki utworzą teraz kopię zapasową i automatycznie przywrócą, jeśli ulegną uszkodzeniu

ZMIANY


  • Sterowanie sprzętem zostało zmienione, aby stać się spójne
  • Jeśli obiekt można umieścić, zawsze użyje drugiego przycisku (domyślnie: F),
  • Jeśli obiekt nadaje się do użytku, zawsze użyje głównego przycisku (domyślnie: Prawy Mysz). Nie zapomnij!
  • Zbieranie kości zapewni teraz więcej nagród podczas gry na większych mapach
    • Duży – $30
    • Średni – $20
    • Mały – 10 USD
  • System punktów za zdjęcie został usunięty, zamiast tego gracze otrzymają określoną kwotę pieniędzy i PD za wykonane zdjęcie. Umożliwiło nam to również wyrównanie nagród za zdjęcia, aby uzyskanie określonego typu ducha nie stało się momentem „złego nastroju” dla tego, jakie zdjęcia można zrobić
    • 5 USD – 3 gwiazdki / 2 USD – 2 gwiazdki / 1 USD – 1 gwiazdka
      • Trup
      • Interakcja
      • Odciski palców
      • Ślady
      • Przeklęte posiadłości
      • Wszedł stos soli
      • DOTS duch
      • Pisanie duchów
    • 10 USD – 3 gwiazdki / 5 USD – 2 gwiazdki / 2 USD – 1 gwiazdka
      • Używany krucyfiks
      • Brudna woda
      • Kość
    • 20 USD – 3 gwiazdki / 10 USD – 2 gwiazdki / 5 USD – 1 gwiazdka
      • Ghost
        Informacja: Mnożnik trudności nie ma już wpływu na zdjęcia, ale dzięki tym zmianom dostaniecie więcej pieniędzy niż wcześniej!
  • Poprawiono system priorytetów zdjęć
    • Przedmioty są „oceniane” według odległości i odległości od środka zdjęcia. Najwyżej punktowany przedmiot da nagrody Duchy zawsze będą miały pierwszeństwo przed innymi przedmiotami
    • Poprawiono niezawodność systemu.
      Uwaga: Oznacza to również, że zawsze otrzymasz zdjęcia interakcji przed zdjęciami odcisków palców, a światła UV zostaną z powrotem wyłączone!
  • Zmieniono mechanikę podświetlania miejsca.
    • Podświetlenie zobaczysz tylko po przytrzymaniu wyznaczonego klawisza rozmieszczania (PC: domyślnie „F” /VR: wyzwalacz) i zwolnieniu, aby umieścić
    • Poruszanie myszą w lewo/w prawo przy wciśniętym klawiszu F spowoduje obrót podświetlanego obiektu
    • Możesz teraz umieścić i obrócić statyw
    • Dostosowano różne miejsca do umieszczania sprzętu
  • Skrzynka bezpieczników otrzymała nowy, nowy wygląd, gdy w domach i na farmie drenaż poczytalności dla „Hide and seek” wynosi teraz 0%
  • Klucz w ciężarówce został przesunięty tak, aby wisiał obok drzwi klawiatura zamiast na biurku Zwiększone nagrody za wszystkie codzienne wyzwania
  • Zwiększono nagrody za zdjęcie „Brudna woda” (do tej samej nagrody co odciski palców)
  • Zwiększono nagrody za grę na średnich i dużych mapach
  • Możesz teraz wyświetlić 10 zdjęć w lobby (zwiększono z 6) z poprzedniej gry
  • Aby poprawić wydajność, obiekty nie będą się już renderować, gdy znajdują się za zamkniętymi drzwiami
  • Dostosowano wizualizacje Skyboxów do każdej pogody, aby były bardziej realistyczne
  • Poprawiono efekty i wydajność ulewnego deszczu i śniegu. Ekran opcji menu głównego został usunięty i jest teraz dostępny tylko w dzienniku. Dodano odbicia rozmieszczone na ekranie w opcjach dziennika. przejść przez nie
  • Zmniejszono głośność granej gitary i przełącznik kuchenki kempingowej
  • Duchy nie będą już widzieć cię przez drzewa przy domku w Maple Lodge Campsite, Duchy nie mogą już ustawić tych pokoi jako swoich ulubionych w Maple Lodge Campsite:
    • Wejście
    • Ścieżka centralna
    • Ścieżka północna
    • Ścieżka północno-wschodnia
  • Wypieczono ponownie okluzję otoczenia w Maple Lodge, co może poprawić wydajność
  • Domyślny przycisk Dziennika na gamepadzie to teraz „wybierz” zamiast przycisku kierunkowego w górę
  • Nazwy pomieszczeń dla czujników dźwięku będą teraz znajdować się w pomieszczeniu, w którym zostały umieszczone, a nie w pomieszczeniu, w którym stałeś, gdy je umieszczałeś
  • Świece zgasną po umieszczeniu w ekwipunku
  • Duchy używają teraz odgłosu kroków sprintu podczas polowania na klepisku
  • Zmniejszone zużycie pamięci RAM dla czcionek, ma to znaczenie w językach z wieloma znakami
  • Zmieniono kilka wartości rozkwitu światła
  • Poprawiono cząsteczki i rozkwit przy ognisku

POPRAWKI

  • Naprawiono długodystansowe wędrówki, szansa jest teraz:
    • Wysoki – 30% podczas wędrówki
    • Średni – 20% podczas wędrówki
    • NISKIE – 10% podczas wędrowania
  • Naprawiono błąd, który zmieniał szansę na zmianę ulubionego pokoju, na przykład:
    Jeśli duch długo wędruje i trafia do nowego pokoju, wykonaj test szansy
    • Niski – 33%
    • Średni – 66%
    • Wysoki – 100%
    • Następnie wykonaj test oparty na szaleństwie (np. 30% poczytalności = 70%)
    • Jeśli się powiedzie dla obu szans, zmiana ulubionego pokoju
  • Goryo będzie miał teraz połowę szans na to, że inne duchy będą wędrować długo zamiast podwójnie
  • Myling zmniejszy teraz słyszalny zasięg odgłosów polowania, a nie tylko kroków
  • Jeśli masz mniej niż 16% poczytalności, kiedy zapalasz ostatni krąg przywołania, duch będzie teraz polował natychmiast po przyzwaniu. Gdy krąg przywołania jest podświetlony, pozycja ducha będzie teraz synchronizowana szybciej dla nie-żywiciela
  • Odciski palców na lampach kempingowych będą teraz miały prawidłowy rozmiar
  • Nie możesz już umieszczać przedmiotów na suficie ciężarówki
  • Naprawiono rzadki problem, w którym rozpoznawanie głosu nie działało z powodu pustego pliku modeli głosu
  • Podniesienie statywu z kamerą przymocowaną przez kogoś innego nie spowoduje już uszkodzenia kamery
  • Nie jesteś już nieśmiertelny, gdy chowasz się pod schodami lub podobnymi obiektami w niektórych lokalizacjach
  • Kryjówka obok chaty nie będzie już cię zabijać
  • Szafkę na piętrze Grafton można teraz zablokować
  • Szafkę warsztatową Bleasdale można teraz zablokować
  • Używanie ALT jako przycisku „naciśnij i mów” nie będzie już utrzymywać aktywnego głosu po naciśnięciu alt-tab,
  • Toalety na piętrze w Edgefield są teraz spłukiwane
  • Duchy nie będą już wpływac na kolizję w salonie stojąc na schodach do piwnicy w Tanglewood
  • Nie można się już glitchować za małymi namiotami, aby dostać się do bezpiecznych miejscówek
  • Mara nie będzie już probować zatrzymać umiejętności wyłączania świateł, gdy użyjesz przełączników wielokrotnie
  • Drzwi nie będą się już obracać podczas zamykania na czas polowania

0 komentarzy 0 FacebookTwitter
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarze
Najstarsze
Najnowsze Popularne
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chętnie poznamy twoją opinię, zostaw komentarzx
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Wykryto Ad-Blocka

Uprzejmie prosimy o wyłączenie ad-blocka lub dodania naszej strony do wyjątków. Szanujemy naszych czytelników i nie jest to wymagane :)