Northgard – Aktualizacja z Klanem Węża

przez DeVel
0 komentarzy

SVAFNIR, KLAN WĘŻA

Do świata Northgardu zawitał nowy, Klan Węża. Jest prowadzony przez Signy, Dziewiczą Włócznię. Zwolennicy Svafnira zaliczają się do najbardziej łotrowskich wikingów Northgardu!

Bez honoru, bez sławy

W odróżnieniu od innych klanów, postęp klanu Węża nie ma odzwierciedlenia do ich zdobytej sławy. Przebiegły i podstępny klan ma małe pojęcie o sławie lub honorze. Członkowie wolą pracować w cieniu i stosować zasadzki niż otwartą walkę.
Ich ambicja zależy głównie od ich przywódcy, Signy, która jest od razu dostępna rozpoczynając każdą grę. W czasie gry Signy będzie dorastać i nabywać nowe zdolności:

  • 15 lat Przebiegły (początek gry).
  • 16 lat: Duma Klanu. Signy jest silniejsza, otrzymuje 20% szybsze poruszanie i zdolność do atakowania z dystansu
  • 18 lat: Łzy Ziemi. Ponownie, siła Signy zwiększa się, otrzymuje możliwość swobodnego przemieszczania po dzikim świecie Northgardu (jak Harcownicy) i może używać swojej specjalnej zdolności: Spalona Ziemia.

Jeśli polegnie na polu walki, Signy będzie dostępna do wynajęcia w Obozie Harcowników za 150 Koron (nie wymaga żelaza).
Pod względem statystyk walki, Signy zaczyna z lekką przewagą w porównaniu do zwykłego wojownika. Będzie stawała się silniejsza z każdym rokiem.

Jej zdolność Spalona Ziemia jest bardzo przydatna. Po 5 sekundach, umiejętność się włącza:

  • Dostępna co 3 miesiące
  • Efekt trwa 3 miesiące
  • Jeśli efekt zostanie przerwany podczas czasu przygotowywania Signy, czas odnowy trwa 1 miesiąc
  • Signy nie może być powstrzymana przez nic innego niż gracza (i jej śmierć oczywiście)

Przypalona ziemia ma następujące efekty:

  • +40 siła ataku jednostek Węża i budynków
  • -50% dla każdej produkcji w tym obszarze

Drzewko wiedzy Węża

Jak większość innych klanów, Wąż może pozyskać określoną wiedzę:

Czarny Rynek zastępuje Skład Handlowy:

  • Kupcy produkują +10% Koron
  • Otrzymują 75% więcej Koron handlując się z wrogimi klanami, psując stosunki
  • Możesz się handlować nawet w czasie wojny
  • Wrogi klan nie otrzymuje zasobów z handlowania Czarnego Rynku

Chciwe Wykorzystanie to ostatnie z gałęzi bogactwa:

  • Bonus specjalnych obszarów (Gejzery, Gniew Thora) jest podwojony
  • Ruiny i wraki statku na twoim terytorium dodają +2 szczęścia

Pod Presją zastępuje Kowala:

  • +20% siły ataku dla Harcowników
  • +2 szczęścia i +2 jedzenia dla każdego wroga pod presją Węża
  • Klan wroga jest pod presją, jeśli jedna z wojskowych jednostek Wężą jest na obszarze przylegającym lub wewnątrz jego terytorium
  • Partyzantka zastępuje Strategię Wojskową: Jednostki wojskowe otrzymują +2% siły ataku za każdego pokonanego cywila wroga (maksymalnie 40%)

Skradziona Wiedza jest końcową umiejętnością w drzewku Zaradności: Ukradnij Wiedzę z drzewka innego klanu:


Balans klanów

Przybycie Klanu Węża do Northgardu zmusiło twórców do wprowadzenia kilku zmian do obecnego balansu klanów. A oto zmiany!

Ogólne Modyfikacje Wiedzy

  • Rekrutowanie teraz daje 25% bonusu (zamiast 30%). Ta wartość jest zwiększana do 50% przez 6 miesięcy po śmierci jednej z jednostek gracza
  • Bonus Ostre topory został zwiększony do 20%
  • Bonus Strategia obronna został zwiększony do 30%
  • Bonus Pogromca potworów został zwiększony do 50%
  • Bonus Sztuka negocjacji został zwiększony do 50%
  • Legendarni bohaterowie teraz daje +25% siły ataku i 25% pancerza dla Wodzów

Klan Wilka

  • 200 wiedzy to teraz Dominium, z odnowieniem 12 miesięcy
  • 500 sławy to Szturm: +15% ataku i redukcja Dominium do 6 miesięcy
  • Wprowadzono animację używając zdolności Dominium
  • Bonus z polowej racji został zwiększony do 80%
  • Leczenie Plądrowania zostało zmniejszone do 30% maksymalnego zdrowia jednostki
  • Bonus Groźba zwiększony do 75%

Klan Niedźwiedzia

  • Bonus Harpuny został zwiększony do 25%
  • Zimowy Festiwal teraz wnosi redukcję spożycia jedzenia o 50% w czasie zimy i +3 szczęścia

Klan Jelenia

  • Wartość Wielkich Dokonań teraz daje +2 koron za każdego aktywnego skalda
  • Wytępienie teraz także zmniejsza koszt ulepszenia spichlerza o 50%

Klan Kruka

  • Maksymalny bonus Wysokie kwalifikacje został zmniejszony z 8 do 6 szczęścia

Warunki Zwycięstwa

Zmieniono kilka rzeczy z Warunkami zwycięstwa:

Zwycięstwo przez Sławę

  • Jedzenie wymagane do skolonizowania nowych ziem zostało zwiększone
  • Liczba ziem wymagana do zwycięstwa zostało zmienione:
    – Mała i Średnia mapa: 12 ziem
    – Duża i Wielka: 14 ziem

Zwycięstwo przez Wiedzę

Wymagana Wiedza do późniejszych umiejętności została zwiększona

Zwycięstwo przez Handel

  • Statki teraz przywożą zasoby dla gracza, po osiągnięciu określonych kroków:
    – 500 Wpływu Handlowego: 100 Drewna, 100 Jedzenia, 50 Wiedzy
    – 1000 Wpływu Handlowego: 150 Drewna, 150 Jedzenia, 5 Żelaza
    – 1500 Wpływu Handlowego: 200 Drewna, 200 Jedzenia, 20 Kamieni

Zwycięstwo przez Yggdrasil

  • Jedzenie wymagane do skolonizowania Yggdrasil zostało zmniejszone z 2000 do 1500 jedzenia
  • Kolonizowanie zajmuje teraz 6 miesięcy

Zwycięstwo przez Bramy Helheimu

  • Gracze teraz muszą bronić bram przez 8 miesięcy

Ogólne zmiany

  • Zmieniono kilka głównych aspektów w grze, wprowadzając kilka rzeczy o które prosiła społeczność:
  • Skalowanie przychodów z ruin jest teraz bazowane na dystansie pomiędzy ruinami a najbliższym sojuszniczym Ratuszem
  • Draugry, Walkirie i Koboldy otrzymały (bardzo) mało zwiększone życie
  • AI ma teraz lepsze zarządzanie wojskiem
  • Nie jest możliwe zniszczyć budynek na ziemi okupowanej przez jednostki wojskowe
  • Wodzowie nie konsumują już jedzenia i nie używają slota populacji
  • Nie ma już opóźnienia zarzynając owce
  • Możesz teraz nacisnąć „x”, aby zatrzymać obecną akcję wybranych jednostek
  • Jest teraz opcja obok okna czatu, która pozwala na wyciszenie kanałów i/lub innych graczy (nie wpływa na ping jeszcze)
  • Każdy mieszkaniec ma teraz własne imię!
  • Rozdział trybu fabularnego ukończonego ze wszystkimi celami dodatkowymi są teraz rozpoznawalne
  • Profil teraz wyświetla informacje o postępie gracza w Trybie fabularnym
  • Zdolności Berserkera i Signy znajdują się teraz w ich oknie opisu

Gra Rankingowa

Wreszcie, kilka zmian do systemu Rankingowego:

  • Zbalansowane mapy są teraz dostępne w 2v2v2v2
  • Gracz, który nie mógł się połączyć do gry nie utraci już punktów
  • W poczekalni, gracze nie mogą już zmienić drużyn, gdy zacznie się odliczanie

Informacje o także wprowadzonej jednostce wojskowej, Harcowniku:

https://gaminguniverse.pl/northgard-harcownik/

Od twórców:

Mamy nadzieję, że spodoba ci się gra Wężem! Jak wspomnieliśmy wcześniej, ten klan i nowości są zaledwie początkiem wielu nowych zmian, których nie możemy się doczekać aż wprowadzimy do gry :)

 

Niedługo pojawią się dalsze informacje o kolejnej aktualizacji, która zmieni WIELE w sposobie w jaki walczysz w Northgardzie ;)

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz