Northgard – Aktualizacja Ragnarok

przez DeVel
0 komentarzy

Do świata Northgard zawitała największa aktualizacja od czasu wydania gry: Ragnarok!
Sporo się zmieniło o czym możesz przeczytać poniżej. :)

Koniec jest bliski…

Do wyboru zaczynając grę mamy teraz nowy tryb, Ragnarok – kompletnie zdewastowany. Na twojej drodze do przeciwników mogą stać niebezpieczne stworzenia! Środek mapy jest okupowany przez nowe pole: Wulkan.

Ziemia została spustoszona, nie znajdziesz żyznej ziemi do stworzenia farmy. Jedynymi dostępnymi źródłami jedzenia są ryby i jelenie.

Nowa zawartość

Wulkan

Wulkan jest nowym polem wprowadzonym w Northgard: Ragnarok. To specjalnie pole, którego nie można okiełznać lub skolonizować. W czasie gry, Wulkan wyrzuca stopione skały wzdłuż mapy. Część z nich może wylądować na twoim terytorium i będziesz mieć okazje je wydobyć.

Ilość spadających Stopionych Skał na twoje terytorium waha się w zależności od posiadanej ilości skolonizowanych ziem. Jeśli nie ukończysz wydobywania skały przed czasem, to pojawi się Golem z mniejszą ilością zdrowia.
Golemy posiadają Obrażenia Czasowe, które będą palić ich napastników przez kilka sekund.

Krwawy Księżyc

Krwawy Księżyc to kolejne losowe wydarzenie wprowadzone do gry. Zwiększa atak jednostek poza swoim terytorium o 50%!

Do ciebie należy wybór, czy zaryzykujesz atakiem na swego wroga.

Starożytny Cmentarz

Starożytny Cmentarz to kolejne pole w Ragnarok. Masz możliwość przypisania dwóch Mistrzów Wiedzy, aby studiowali Cmentarz, zbierając wiedzę. Po ukończeniu nauki nad Cmentarzem, dwóch Widmowych Wojowników dołączy do twojej armii!

Widmowi wojownicy mają bardzo dużą obronę i nie są łatwo trafiani przez pociski. Są bardzo przydatni w pomaganiu ci oczyścić otaczających cię wrogów. Jednakże, wikingowie są bardzo przesądni, twoje szczęście klanu zostanie zmniejszone o 10, tak długo jak są na twoim terytorium!

Upadli Żeglarze

Podczas ich podróż po Northgardzie, niezliczona ilość statków Wikingów poszła na dno. Ale Ragnarok jest tutaj i Upadli Żeglarze powrócili, aby straszyć żyjących.

„Upadli Żeglarze” to wydarzenie, które może pojawić się w każdym momencie rozgrywki. Będziesz musieć sobie poradzić z duchami Wojowników atakujących twoje brzegi. Jak wspomniane poprzednio, mają bardzo dużą obronę i będąc na twoim terytorium zmniejszają szczęście klanu o 10.

Aktualizacja Koboldów

Koboldy mają teraz znacznie bardziej rozwinięte zachowanie:

  • Zaczynając 2 rok, gdy ich liczba osiągnie 7, mogą wysłać 4 z nich w celu kolonizacji neutralnego obszaru
  • Zaczynają z 1 polem i mogą posiadać maksymalnie ich 4
  • Jeśli nie ma żadnego neutralnego pola w pobliżu ich terytorium, to mogą zaatakować pole gracza
  • Na neutralnych polach, nie walczą z dziką przyrodą, lecz budują się wokół niej!
  • Nie mogą skolonizować Legowisk Wilków lub Obozów Draugrów lub innych neutralnych pól frakcji

Myrkalfar

Myrkalfar to nowa neutralna frakcja w Northgard. Te ciemne elfy są szczególnie agresywne do twojej obecności na kontynencie. Każdego roku wysyłają atak przeciwko losowym graczom. Jeśli znajdą się na twoim terytorium zaczną kraść twoje zasoby i będziesz musieć sobie poradzić z -5 jedzenia, drewna i koron.

Aby uniknąć ich ataku, masz dwa wybory:

  • Możesz zaatakować ich obóz, odzyskując z powrotem część z ukradzionych zasobów zabijając ostatniego.
  • Możesz handlować z nimi cennymi zasobami (kamień lub żelazo) i zaprzyjaźnić się z nimi i będą częściej wysyłać ataki przeciwko twoim wrogom.

Ścieżki wojskowe

Aktualizacja Northgard: Ragnarok dodaje nowy system wojenny: Ścieżki Wojenne! Każdy pokonany wróg w Northgard da ci punkty xp. Osiągając 500 wojennego doświadczenia, będziesz mieć wybór pomiędzy 3 różnymi gałęziami wojennymi: Taktyk, Obrońca lub Zdobywca.

Każda z Wojennych Ścieżek posiada 3 różne umiejętności do odblokowania. Ostrożnie: raz wybrana ścieżka nie może zostać już zmieniona, więc planowanie będzie bardzo ważne!

Trzeci i ostatni poziom każdej ze ścieżek jest dość trudna do osiągnięcia, jako że wymaga 3000 xp (500 za pierwszą, 1500 za drugą).

Poniżej szczegóły każdej z Wojennych Ścieżek:

Taktyk

 Wzmocniony Pancerz – Wojskowe jednostki mają 10% szans na uniknięcie przychodzących ataków – 500 XP

 

Okrzyk Wojenny –  Jednostki wrogów (nie neutralne) są przestraszone na 4 sekundy. Efekt strachu znika przy granicy pola – 1500 XP

 Ochroniarz – Ochroniarz jest dołączony do twojego przywódcy. Przywódca otrzymuje +20 siły ataku i 40% redukcji obrażeń – 3000 XP

Obrońca

 Garnizon – Każda Wieża dodaje +1 do maksymalnej ilości wojska (+2 jeśli ulepszona). +100% xp za zabójstwo na sojuszniczym terenie – 500 XP

 Tłumienie ognia – Jednostki w zasięgu strefy, która posiada sojuszniczą Wieżę Obronną otrzymują +30% obrony. Otrzymujesz 1 darmowe Ulepszenie Wieży każdego roku – 1500 XP

 Wezwanie do Broni – Przekształca wszystkich cywilów w strefie na Milicję. Nie mogą opuścić twojego terytorium – 3000 XP

Zdobywca

Próba Wojny – Możesz wybrać Darmowe Wojskowe ulepszenie – 500 XP

 

 Kąpiel Krwi – Za każdym razem, gdy twoja jednostka zginie na terytorium wroga, przyjazne jednostki w strefie otrzymują +5% ataku i +5% obrony na miesiąc – 1500 XP

 Weteran Wojny

 

– Wojownicy mają +20% zdrowia
– Topornicy mają +30% zasięg ataku
– Tarczownicy zmniejszają obrażenia pocisku o 30%
– Obrażenia harcowników do Wież Strażniczych nie mogą zostać naprawione – 3000 XP

Tablica Doświadczenia

Po zabiciu, każda z jednostek Northgardu daje określoną ilość punktów doświadczenia. Śmierć członka klanu daje połowę doświadczenia za zabicie!

Punkty doświadczenia różnią się w zależności od trudności gry!

Szczegółowa tablica doświadczenia dostępna na Oficjalnej Wiki!

Modyfikacje Balansu

Główne Zmiany

  • Prędkość poruszania Draugrów została zwiększona o 20%
  • W zbalansowanych mapach, pola otrzymują zbalansowane rodzaje Draugrów
  • Bonus budowania statku został zmniejszony z 30% do 20% (aby zbalansować z Targowiskiem)
  • Prędkość poruszania toporników została nieznacznie zmniejszona

Balans klanu

Klan niedźwiedzia:

  • Kaija nie jest wliczana już do konsumpcji żywności klanu ani populacji
  • Bonus Hibernacji został nieznacznie zwiększony

Klan Węża: Pod Presją teraz anuluje negatywny status Linii Zaopatrzenia Harcowników

Klan Kozy: Bezpłatna uczta moża być wykorzystana raz każdego roku

Klan Wilka:

  • Wilki dają tylko 15 jedzenia
  • Niedźwiedzie dają tylko 120 jedzenia
  • Współczynnik Podziału Pola został zmniejszony do 75%
  • Dochód z uprawy będzie wahał się w zależności od zabitych wrogów

Nowy Sezon Multiplayer: Ragnarok

Wypracuj sobie drogę przez rangi i zyskaj nagrody za swoje umiejętności.

Dla każdej zdobytej rangi odblokujesz ekskluzywny Totem jako nagrodę. Pokaż swoje Totemy w grze, aby zaimponować i zastraszyć swoich przeciwników.

 

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz