Hurtworld opuszcza wczesny dostęp

przez TajnyReddy
0 komentarz

Po 6 latach rozwoju, mnóstwie aktualizacji, mnóstwie wyzwań, częściowym przeróbkom i ponad 60 milionach godzin w końcu opuszczamy wczesny dostęp. Wraz z tym wydarzeniem wprowadzono wiele poprawek błędów i zmian w rozgrywce oraz trochę czegoś nowego.

Nowa wyrzutnia rakiet „Talon”

Od czasu gdy zostały wprowadzone przyczepne rakiety do Mozzy (helikopter) życie nie było łatwe dla graczy na ziemi bez możliwości obrony poza szczęśliwym strzałem z AWM w pilota. Ta aktualizacja wyrównuje szanse wprowadzając nową wyrzutnię rakiet.

Wyrzutnia, zaprojektowana przede wszystkim jako obrona przeciwlotnicza, szybko poradzi sobie z Mozzym jeśli dobrze wycelujemy. Ma ona szansę zaistnieć w PVP, ale nie będzie lepsza niż inne lepiej przystosowane do tego bronie i będzie wymagała pewnych umiejętności by być użyteczna.

Nowe super rzadkie opancerzenie dla Roach

Ten badboy jest mocno opancerzony ze wszystkich stron co zapewnia kierowcy świetną ochronę przed potencjalnymi napastnikami. Nie jest odporny na ataki Mozzy, ale świetnie przyda się gdy przeciwnicy na prawdę chcą się ciebie pozbyć. Zdobycie go nie będzie łatwe. Będzie wymagało ciągłej kontroli mapy i niezłego grindu dla klanów, które podchodzą do tego na poważnie.

Ułatwienie budowy bazy

Jedną z najtrudniejszych rzeczy podczas rozpoczynania gry w Hurtworld (czasami nawet dla doświadczonych graczy) jest budowa pierwszej bazy. System budowania jest wystarczająco intuicyjny, gdy ma się czas na przeczytanie UI, popróbowanie na około i znalezienie większej ilości materiałów, zanim wreszcie wszystko będzie bezpieczne. To staje się bardzo trudnym wyzwaniem wobec czyhających w pobliżu niebezpieczeństw.

Aby to ułatwić została dodana rozkładana baza 1×1 z totemem i łóżkiem, która może zostać stworzona na stole warsztatowym. Z niej możesz rozbudować bazę za pomocą młotka budowlanego. Aby zapobiec sytuacji, w której najlepsi gracze używają tego jako schronienie, które można rozmieścić w terenie, za każdym razem, gdy zostaną postrzeleni, jesteś ograniczony do 5 z nich na jeden wipe. Korzystaj z nich mądrze!

Kolejnym utrapieniem nowych graczy jest przypadkowe budowanie poza swoim terenem, co nieświadomie pozwala innym graczom na dostanie się tam za darmo. Aby rozwiązać ten problem został dodany nowy tani młotek budowlany, który może budować tylko we własnej strefie.

Dodatkowo budowanie baz startowych i początkowych fundamentów musi być poza własną strefą, aby upewnić się, że miejsce, w którym ostatecznie postawisz swoją bazę będzie bezpieczne.

Została również zmieniona siatka, do której granic musimy dostosować się podczas budowania. Jest to wynikiem wykorzystywania wielu błędów przez graczy i ma na celu budowanie jak najbardziej bezpiecznych baz.

Ostatnią zmianą jest nowy okres niszczenia struktur. Teraz jeśli w ciągu 5 minut usuniesz strukturę otrzymasz pełny koszt jej stworzenia (zamiast standardowej połowy), co oznacza, że możesz próbować dopóki nie minie określony czas bez strachu przed utratą połowy materiałów.

Zmiany balansu Mozzy’ego

Czasy dominacji Mozzy’ego dobiegają końca. Nadal jest bardzo silny, lecz zostało osłabione kilka rzeczy, aby dostosować helikopter do reszty gry, ponieważ wiele osób świetnie opanowało sztukę latania i strzelania. Bilans pomiędzy rakietami jest dużo węższy i może być teraz używany tylko przeciwko innym helikopterom.

Koniec błędów z kamieniami

Eksploracje skał stały się chlebem powszednim dla graczy od czasu powstania gry. Gracze wciąż znajdowali co raz to kolejne drogi przez skały. Teraz eksploracja ta została uniemożliwiona. Jest to automatyczny środek zapobiegawczy, który zabije każdego, kto spróbuje, a następnie zgłosi go. Próby użycia exploitów skalnych będą nadal skutkowały dożywotnim banem.

Naprawienie baz w jaskiniach

Gracze często wykorzystywali rozmaite formacje skalne w celu stworzenia niezniszczalnej bazy. Aby temu zapobiec zostały utworzone strefy bez możliwości budowania wokół linii brzegowej i skał w środku lądu.

Pełna lista zmian:

– dodano wyrzutnię rakiet „Talon”
– naprawiono odtwarzanie dźwięków startowania przy zbliżeniu się do Mozzy
– dodano karty kolekcjonerskie steam, emotikony i tła profilu
– ulepszone wykrywanie exploitów skalnych umożliwiło zabicie i zgłoszenie wykrytych graczy
– dodano rzadkie opancerzenie dla Roach
– dodano okres niszczenia struktur, aby uniknąć strat w materiałach
– struktury teraz muszą być ściślej dopasowane do siatki budowniczej
– dodano rozkładaną bazę 1×1, aby pomóc graczom rozpoczynającym grę
– dodano nowy młotek budowlany, którego nie można używać poza posiadanym terenem (z wyjątkiem fundamentów)
– zmiany balansu rakiet Mozzy:

  • rakiety nie zadają już obrażeń graczom
  • zwiększony koszt rakiet
  • zwiększony koszt Avgas
  • zmniejszono zasięg wybuchu z 7 na 5 metrów

– zwiększony czas wyciągania broni AR i SMG z 0.25 do 0.5 sekundy
– zmniejszono dźwięk silnika dla pojazdów naziemnych
– dodano zmienną konsoli StartBaseLimit(domyślnie 5)
– naprawiono błędy z dźwiękami drzwi
– dodano nowy dźwięk dla metalowych drzwi
– dodano nowe dźwięki dla skrzyni i szafki
– gracze będą teraz powoli topić się, gdy wylogują się w wodzie
– naprawiono brakujące filary na niektórych wydarzeniach w mieście
– drzwi metalowe mają teraz odpowiednio skonfigurowany materiał
– kierunek dobiegania dźwięku Mozzy’ego jest teraz łatwiejszy do zidentyfikowania
– naprawiono rzadkie pojawianie się knurów
– dodano nieco inne dźwięki dla wszystkich rodzajów wybuchów, w tym efekty zanikania na odległość
– nowy kolor w menu głównym
– naprawiono błędy młotka budowlanego
– naprawiono tłumienie głośności by było bardziej stopniowe i „gładkie”
– zmieniono domyślną głośność muzyki
– naprawiono możliwość zobaczenia wnętrza bazy przeciwnika przez bardzo wysokie budowanie się
– poprawiona ochrona DDOS serwera wewnętrznego
– przywrócono Tether Bow
– naprawiono lodówkę
– dodano ochronę przed Bhoppem
– ogólne poprawki klienta i wydajności gry

0

Może ci się także spodobać