Hurtworld – devblog #128

przez Bagasia
0 komentarz

Twórcy Hurtworld ostatnio otrzymywali mnóstwo próśb o przywrócenie łupów miejskich, takich jak dziedzictwo. W tym tygodniu przedstawię nowy rodzaj imprezy miejskiej, która moim zdaniem powinna wypełnić tę pustkę. Najważniejszą rzeczą, którą chcę poprawić, jest powolny, stały strumień łupów w miastach, co oznacza, że ​​na sporych obszarach istnieje tylko niewielka szansa na zdobycie czegoś na łup, co skutkuje mnóstwem powtarzających się zawirowań miast bez większego ryzyka.

Szał Łupów

Nowe wydarzenie, nad którym odbywają się prace, będzie się nazywać Szał Łupów. Wydarzenie to będzie często aktywowane we wszystkich miastach, a przez pewien czas skrzynie łupów podobne do spuścizny będą pojawiać się w przypadkowych miejscach wewnątrz miasta. Częstotliwość i wartość są dużo wyższe niż spekulowane łupy miejskie, co daje skoncentrowaną serię dobrych łupów, które mogą zostać zakwestionowane przez pobliskich graczy. W przeciwieństwie do Control Town Events, łup ten nie będzie zabezpieczony ubezpieczeniem, co oznacza, że ​​musisz bezpiecznie uciec, aby odebrać nagrody. Od ciebie zależy, czy uda ci się wcześnie wydostać z łupów, czy też będziesz się starał zdobyć więcej. Gracze myśliwscy będą prawdopodobnie równie cenni, jak polowanie na łupy.

Diemensland Refresh
Splatt od jakiegoś czasu pracuje nad nową mapą, trwa dłużej niż się spodziewano, a mangatang zanika. Do następnego wyczyszczenia siódmego będziemy wydawać wersję Diemensland dla naszej aktualnej wersji V2, aby nieco rozbić i dać nam odświeżenie tego, co działało z Diemensland, aby pomóc w przeprojektowaniu Mangatanga


Bronie

Pistolet został ukończony! Regularne 2 skórki; Veil i Section 8 zostały zastosowane do komponentów i dodałem unikalną skórkę o nazwie „Code”. To powinno być dobre, aby nie blokować żadnych zmian, które mogą pojawić się w ostatniej chwili. Poprawiłem również materiały w pistolecie bazowym, aby rozerwać metalowy pistolet i zdefiniować trochę więcej kształtów.
PistolSkins01

W ubiegłym tygodniu twórca dostał też trochę grafiki na temat Transitions Spencer. Wprowadziłem podstawową wersję programową pasków przejść w oknie z podpowiedziami. Pomyślałem także, że gdy byłem przy tym, przyciemniamy tło okien z etykietami narzędziowymi, aby wyróżniały się nieco bardziej, gdy wyświetlały się na pozostałym interfejsie użytkownika.

Transitions

TEHSPLATT

Witam, w zeszłym tygodniu przeglądałem nową pustynię startową, którą właśnie zablokowałem w ostatnim czasie. Po przejrzeniu kilku rzeczy i nauczeniu się tony, w końcu zaczynają one nabierać kształtu jako coś odtwarzalnego. Jedną z głównych rzeczy, na których się skupiłem, było zaostrzenie stref przejściowych między otwartymi przestrzeniami i wokół dróg, w przeciwnym razie są po prostu zmarnowanymi przestrzeniami. Długo patrzyliśmy na gęstość drzew i falowanie gruntu, starając się uzyskać te wartości właściwie, potrafią złamać lub wyczuć mapę. Miałem ochotę zrobić pieczęć, która mogłaby zanurzyć teren w kształcie misy, ale szczotka do maskowania nie ma wystarczającej rozdzielczości, więc kończy się dziwnymi problemami z tarasowaniem, mam nadzieję, że się na to patrzy. Zaczęto także przerabiać wzgórza zdobyte w Deimans Land, ale upewniając się, że są one dużo wyższe i rozdzielają bazę o wiele więcej, niż wykorzystują przyciąganie do terenu i wartości przesunięcia terenu, aby ustawić wysokość, w przeciwnym razie zmiana wysokości gruntu może spowodować naprawdę denerwujące artefakty. Następnym krokiem będzie jak najszybsze zmieszanie wszystkich innych biomów, abyśmy mogli zacząć przesuwać tę mapę do przodu. Czuję, że zdecydowanie nauczyłem się wiele od tej strefy startowej i powinienem być w stanie uzyskać resztę biomy do tego samego standardu w znacznie krótszym czasie. Chociaż może nie wyglądać tak, wiele się zmieniło od czasu pierwszego mizdrowania tego biomu.

Map Latest

Pojazdy


Zmiany w ubezpieczeniach pojazdów były bardziej skomplikowane niż pierwotnie planowano, więc zdecydowaliśmy się opóźnić je do następnej poprawki, zamiast wypychać coś, aby ustalić termin, wiedząc, że i tak będziemy musieli to powtórzyć.
Po opóźnieniu zmiany pojazdu do 0.5.8.0 spędziłem większość ostatniego tygodnia pracując nad poprawkami, zmianami równowagi i innymi drobnymi poprawkami dla 0.5.7.0.
Obecnie planuje się ponowne wprowadzenie dostosowania pojazdu i światowych spawn podwozia pojazdu wraz z dodaniem systemu ubezpieczenia pojazdu w 0.5.8.0 na 7 czerwca, ale więcej na wszystko w przyszłym tygodniu.

Lodówka

Twórcy zawsze chcieli przywrócić ponownie lodówkę, lecz nie było sensu jej istnienia.
Z ostatnimi zmianami z temperaturą jedzenie stało się bardziej cenne kiedy zaczynasz przemierzać nowy biom, który nie jest do końca bezpieczny, bonus od jedzenia może odegrać istotną rolę pomiędzy życiem a śmiercią.
Lodówka została zmieniona tak, że korzysta z paliwa. Obecnie stara się zawsze osiągnąć -11 stopni (punkt zamrażania steków), w przyszłości, gdy będzie więcej różnych przedmiotów polegających na działaniu w niskiej temperaturze planujemy to rozszerzyć i pozwolić graczowi na ustawienie wybranej temperatury wraz z odpowiednim system temperatury, tak aby paliwo było konsumowane tylko, gdy lodówka jest ponad wybraną temperaturę. Twórcy mają nadzieję, że to powiększy o opcje rozgrywki dla hostów.

Określony loot w startowym biomie

Podczas gdy, byliśmy zadowoleni z tego jak działał system zrzutów i mechanika wydarzeń w mieście, nagrody z nich były dość niezgodne, szczególnie w początkowej grze.
W celu bardziej przejrzystych nagród dodano filtrowanie dla lootu z zrzutów (tak, aby samolot zawierał różny loot w skrzyni ze zrzutem w zależności od biomu), a także z tworzeniem nowego poziomu nagród w mieście w początkowym biomie.
Te początkowe drzewa z biomami są podobne, lecz ze zmniejszonymi opcjami, wszystkie dodatki pojazdu zostały usunięte, a części broni są tylko dla pistoletu. Ponadto usunięto także detonator.
Mamy nadzieję, że ta zmiana pozwoli nowszym graczom na znalezienie lootu ze zrzutów i zwycięstwach w mieście z którego mogą korzystać często, a także zachęcać doświadczonych graczy do podróżowania częściej poza miasto.
Jeśli się to sprawdzi twórcy będą chcieć stworzyć nowy poziom lootu dla biomu lasu oraz wydm piaskowych. Usuną także dodatki do pojazdu całkowicie ze zrzutów i wydarzeń w mieście.

0

Może ci się także spodobać