Green Hell nadal się rozwija. Standardowa mapa została powiększona o nową strefę i nie tylko.
Aby włączyć wersję Green Hell w Beta należy:
- W bibliotece Steam, kliknij prawym na Green Hell, a następnie Właściwości
- Przejdź do zakładki Beta
- Z listy wybierz wersję o nazwie „public_test”
Domyślne zapisy nie będą działać na tej wersji, ale możliwe jest dostosowanie zapisów do niej. Aby to zrobić należy:
Przejdź do C: / Program Files (x86) / Steam / userdata[unikalny Steam ID] / 815370 / remote
Tam znajdziesz swoje zapisy, np. MPSlot1.sav. W celu zmiany na publiczną wersję testową skopiuj zapis i wklej w tym samym folderze dodając „PTR” pomiędzy „Slot” a numer, tj. MPSlot1.sav na MPSlotPTR1.sav
Ważne: Zmiana z powrotem na zwykłą wersję (usuwając PTR) zepsuje zapis gry! Zamiana działa tylko w jedną stronę.
Nowości
- Nowa Strefa Mapy
- Nowe Wioski Plemienne
- Nowy Grzyb – marasmius haematocephalus
- Nowa Modularna Konstrukcja – Balkon
- Przycisk do Rozwinięcia menu można zmienić
- Kajmany teraz nie zabijają natychmiastowo gracza
- Dodano ogranicznik FPS do opcji Graficznych
- AI teraz mogą chodzić w płytkiej wodzie i ciasnych miejscach zaliczając kłody
Naprawiono
- Zablokowane przyciski po wejściu do menu pauzy pijąc wodę z rozwiniętego menu
- Brakujący dźwięk w przerywnikach, gdy dźwięk w grze był wyciszony w ustawieniach
- Siekiera pokazywała się w dłoniach gracza przed zatrzymaniem animacji picia
- Crashowanie gry do Windowsa po Złym Zakończeniu, jeśli gra była wczytywana z zapisu w trybie jednoosobowym lub zawsze wieloosobowym
- Garnek i Bidon można zniszczyć z rozwijanego menu
- Wszystkie nowe budynki z zakładki Stojące były rozmyte na niskich ustawieniach tekstur
- Bronie trzymane przez gracza nie są podpalane przez ogień
- Niektóre z efektów wywaru nie były wyświetlane po najechaniu na nie
- Pijawki wysysały krew w złym kierunku