Green Hell – aktualizacja z powiększoną mapą w Becie

przez DeVel
0 komentarzy

Green Hell nadal się rozwija. Standardowa mapa została powiększona o nową strefę i nie tylko.

Aby włączyć wersję Green Hell w Beta należy:

  • W bibliotece Steam, kliknij prawym na Green Hell, a następnie Właściwości
  • Przejdź do zakładki Beta
  • Z listy wybierz wersję o nazwie „public_test”

Domyślne zapisy nie będą działać na tej wersji, ale możliwe jest dostosowanie zapisów do niej. Aby to zrobić należy:
Przejdź do C: / Program Files (x86) / Steam / userdata[unikalny Steam ID] / 815370 / remote

Tam znajdziesz swoje zapisy, np. MPSlot1.sav. W celu zmiany na publiczną wersję testową skopiuj zapis i wklej w tym samym folderze dodając „PTR” pomiędzy „Slot” a numer, tj. MPSlot1.sav na MPSlotPTR1.sav

Ważne: Zmiana z powrotem na zwykłą wersję (usuwając PTR) zepsuje zapis gry! Zamiana działa tylko w jedną stronę.

Nowości

  • Nowa Strefa Mapy
  • Nowe Wioski Plemienne
  • Nowy Grzyb – marasmius haematocephalus
  • Nowa Modularna Konstrukcja – Balkon
  • Przycisk do Rozwinięcia menu można zmienić
  • Kajmany teraz nie zabijają natychmiastowo gracza
  • Dodano ogranicznik FPS do opcji Graficznych
  • AI teraz mogą chodzić w płytkiej wodzie i ciasnych miejscach zaliczając kłody

Naprawiono

  • Zablokowane przyciski po wejściu do menu pauzy pijąc wodę z rozwiniętego menu
  • Brakujący dźwięk w przerywnikach, gdy dźwięk w grze był wyciszony w ustawieniach
  • Siekiera pokazywała się w dłoniach gracza przed zatrzymaniem animacji picia
  • Crashowanie gry do Windowsa po Złym Zakończeniu, jeśli gra była wczytywana z zapisu w trybie jednoosobowym lub zawsze wieloosobowym
  • Garnek i Bidon można zniszczyć z rozwijanego menu
  • Wszystkie nowe budynki z zakładki Stojące były rozmyte na niskich ustawieniach tekstur
  • Bronie trzymane przez gracza nie są podpalane przez ogień
  • Niektóre z efektów wywaru nie były wyświetlane po najechaniu na nie
  • Pijawki wysysały krew w złym kierunku

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz