Aktualizacja 5.40 w Fortnite oznaczona numerkiem 5.40 wprowadza tryb Wysokie Ryzyko w trybie Battle Royale, a w Hordobiciu wprowadza nowe wyzwanie do kampanii Ratowanie Świata.
Wysokie Ryzyko (Battle Royale)
Witamy w nowym wydarzeniu Wysokie Ryzyko! Zbierzcie ekipę na nowy tryb okresowy Królewska robota i ukończcie wyzwania, aby otrzymać darmowe nagrody.
Przysysak (Battle Royale)
Dokonajcie brawurowej ucieczki lub szybko znajdźcie się w akcji! Ten nowy przedmiot przyczepia się do miejsca trafienia, pozwalając na szybkie przemieszczanie się.
Piąte wyzwanie tygodniowe Hordobicia (Ratowanie Świata)
Pustaki o wyższym poziomie zdrowia i zdolności odrzucania graczy każdym uderzeniem to nie przelewki. Zbierzcie drużynę i stawcie im czoła!
Kosiarka Fiona (Ratowanie Świata)
Zasnujcie pole walki zasłoną dymną i wskakujcie do akcji! Do walki dołącza nowy Ninja-Kosiarz.
OGÓLNE
Poprawki błędów
- Usunięto błąd powodujący pozostawianie w pamięci niepotrzebnych zasobów po zmianie z kampanii Ratowanie Świata na tryb Battle Royale lub odwrotnie.
- Usunięto błąd powodujący drganie kamery przy jednoczesnym zakończeniu sprintu, przeładowaniu i celowaniu z broni.
- Usunięto błąd czasami powodujący zawieszenie się serwera podczas edycji budowli.
- Usunięto błąd uniemożliwiający oddanie strzału po zmianie broni podczas przytrzymywania przycisku strzału.
- Usunięto błąd powodujący zbaczanie celownika, jeśli gracz używający snajperki szybko naciska przycisk celowania.
- Usunięto błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie efektów zniszczenia niektórych budowli.
- Usunięto błąd uniemożliwiający poprawne odświeżanie ilości amunicji w panelu szczegółów na ekranie ekwipunku.
- Naprawiono antyaliasing w trybie przenośnym na konsoli Nintendo Switch.
BATTLE ROYALE
TRYB OKRESOWY: KRÓLEWSKA ROBOTA
WIĘCEJ INFORMACJI O TRYBIE
- Klejnoty
- Klejnoty można znaleźć w specjalnych sejfach zrzucanych jako zaopatrzenie na obwodzie pierwszego kręgu burzy. Rozprucie takiego sejfu trwa dość długo, więc zanim weźmiecie się do dzieła, sprawdźcie, czy w okolicy nie ma wrogów!
- PRZEZ CAŁY CZAS na mapie znajdują się 4 klejnoty. Jeśli któryś z graczy ucieknie z klejnotem lub klejnot zaginie w Burzy, pojawi się nowy zrzut zaopatrzenia z kolejnym klejnotem.
- Po podniesieniu klejnotu przez 30 sekund będzie on widoczny na mapie dla wszystkich graczy.
- Gracz niosący klejnot będzie z czasem odzyskiwać zdrowie i osłony, lecz będzie również o 10% wolniejszy.
- Furgonetki ewakuacyjne
- Na mapie znajdują się ŁĄCZNIE cztery furgonetki – trzy pojawiające się we wczesnej fazie meczu i jedna, która zjawia się dopiero pod koniec.
- Furgonetki wiszą w powietrzu. Aby dokonać ucieczki, posiadacz klejnotu musi najpierw zbudować podejście, a następnie użyć furgonetki.
- Celem gry jest znalezienie klejnotu lub odebranie go innym, a następnie odniesienie go do jednej z furgonetek, co zapewnia graczowi Królewskie Zwycięstwo.
- Po tym, jak zrzuty z sejfami i furgonetki pojawią się na wyspie, będą one przez cały czas widoczne na mapie.
- Na początku meczu ląduje 12 czerwonych, „pościgowych” zrzutów zaopatrzenia. Zawierają one różne bronie dalekiego zasięgu oraz inne przedmioty. Stanowią również jedyny sposób zdobycia Przysysaka w tym trybie.
- Zwiększono o 50% ilość pozyskiwanych zasobów.
- W tym trybie można znaleźć tylko bronie o klasie rzadkiej lub lepszej.
- Usunięto szczeliny, szczeliny na wynos oraz panele skokowe w celu poprawienia interakcji z furgonetkami.
- W tym trybie statystyki profilu (stosunek zabójstw do śmierci oraz wygrane) są rejestrowane, lecz nie można zdobyć parasoli za zwycięstwa.
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Dodano Przysysak.
- Można go wystrzelić w pobliski obiekt, co spowoduje przyciągnięcie gracza do celu.
- Można je znaleźć jako łup luzem, w skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia, automatach do sprzedaży przedmiotów i lamach.
- Pozwala przemieszczać się na dużą odległość dzięki możliwości strzelania w locie.
- Posiada 15 ładunków. Po ich zużyciu przedmiot jest wyrzucany.
- Epicka klasa rzadkości.
- Przeniesiono rewolwery do skarbca
- Zmiany kolorów klas rzadkości
- Niektóre przedmioty zostały usunięte lub zmienione, by ich wygląd lepiej odzwierciedlał ich skuteczność. Zmiany dotyczą jedynie ich kolorów, reszta parametrów pozostaje bez zmian.
- Usunięto zwykły pistolet maszynowy z tłumikiem
- Usunięto rzadką wyrzutnię rakiet
- Dla równowagi nieznacznie zwiększono dostępność epickich i legendarnych wyrzutni rakiet.
- Zwiększono częstotliwość występowania epickich wyrzutni rakiet o 18,57%.
- Zwiększono częstotliwość występowania legendarnych wyrzutni rakiet o 2,05%.
- Dla równowagi nieznacznie zwiększono dostępność epickich i legendarnych wyrzutni rakiet.
- Usunięto legendarny czterotaktowy karabin snajperski
- Usunięto rzadki pistolet
- Zmieniono klasę rzadkości zdalnych ładunków wybuchowych z rzadkiej na epicką.
- Zmieniono klasę rzadkości Fortu Kieszonkowego z epickiej na rzadką.
- Zmieniono klasy rzadkości samopowtarzalnego karabinu snajperskiego z epickiej i legendarnej na niepospolitą i rzadką.
- Zwiększono częstotliwość pojawiania się samopowtarzalnych karabinów snajperskich, aby zrównać je z resztą broni o tej klasie rzadkości.
- Zwiększono częstotliwość występowania niepospolitych samopowtarzalnych karabinów snajperskich o 9,29%.
- Zwiększono częstotliwość występowania rzadkich samopowtarzalnych karabinów snajperskich o 9,29%.
- Zwiększono częstotliwość pojawiania się samopowtarzalnych karabinów snajperskich, aby zrównać je z resztą broni o tej klasie rzadkości.
- Zmieniono klasy rzadkości par pistoletów z epickiej i legendarnej na rzadką i epicką.
- Zmieniono klasy rzadkości pistoletów z tłumikami z epickiej i legendarnej na rzadką i epicką.
- Zmieniono celność karabinów szturmowych (krótkie serie).
- Przy przytrzymaniu spustu pierwsze 2 serie są bardziej celne.
- Zwiększono redukcję rozrzutu podczas celowania z 35% do 40%.
- Zmniejszono redukcję rozrzutu podczas kucania z 25% do 20%.
- Zmniejszono pogorszenie rozrzutu podczas skoku/upadku z 25% do 10%.
- Zmniejszono pogorszenie rozrzutu podczas sprintu z 50% do 30%.
- Zwiększono liczbę discobomb w stosach z 1 do 2.
- Zwiększono maksymalną liczbę śmierdzibomb w stosie z 5 do 6.
- Zwiększono maksymalną liczbę mikstur osłony w stosie z 2 do 3.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie dźwięków i efektów dotyczących innych graczy pijących miksturę osłony.
ROZGRYWKA
- Gdy w fazie ruchu burzy dotrze ona do celu, powoduje przypływ energii, niszczący budowle graczy położone na ścianie burzy.
- Sterowanie ruchem działa teraz jednakowo we wszystkich rodzajach sterowania na konsoli Nintendo Switch i urządzeniach mobilnych. Do menu ustawień dodano opcje umożliwiające zmianę osi obrotu przy sterowaniu ruchem.
- Usunięto martwą strefę przy sterowaniu ruchem.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd powodujący w pewnych sytuacjach dwukrotne odtworzenie efektów lądowania zrzutu zaopatrzenia.
- Poprawiono niekonsekwentne działanie automatycznego podnoszenia przedmiotów przy lądowaniu na nich i gdy są one wyrzucane z pojemników.
WYDAJNOŚĆ
- Poprawiono wydajność wczytywania gry na konsoli Nintendo Switch w celu zredukowania problemów związanych z opóźnionym wczytywaniem budynków (np. niskiej rozdzielczości budynków podczas swobodnego spadku).
- Usunięto przyczynę znacznego pogorszenia wydajności w związku z efektami, co powodowało obniżenie płynności gry w wersji 5.30 (szczególnie na konsolach Nintendo Switch).
DŹWIĘK
- Pogłośniono odgłos podkładania zdalnych ładunków wybuchowych.
- Poprawiono jakość dźwięku odtwarzanego podczas skakania z busa bojowego na urządzeniach mobilnych i konsolach Nintendo Switch.
- Poprawiono położenie odgłosu otwarcia skrzyni dla innych pobliskich graczy.
Poprawki błędów
- Zredukowano nadmiar odgłosów odbijania się przedmiotów, gdy zsuwają się one po zboczu wzgórza.
- Usunięto kilka błędów związanych z odgłosami interfejsu.
INTERFEJS
- Menu wyboru emotek jest teraz dostępne w lobby i nie jest ograniczone do odtwarzania pierwszej emotki wybranej w szafce.
- Pełnoekranowa mapa pozwala na sterowanie ruchem na konsoli Nintendo Switch.
Poprawki błędów
- Sklep z przedmiotami pokazuje teraz opis przedmiotu podczas jego oglądania.
- Wymagania wyzwań tygodniowych w ósmym i dziewiątym tygodniu Wyjazdu w Trasę pokazują teraz poprawną wartość ukończenia.
- Usunięto błąd sprawiający, że pakiety wyzwań nie wyświetlały prawidłowej liczby gwiazdek w zakładce wyzwań.
- Usunięto błąd sprawiający, że podgląd stylu nie był pokazany na środku pola widzenia.
- Sztandary zdobyte z karnetu bojowego nie pokazują już pustego okna opisu.
- Usunięto błąd sprawiający, że przerzut zadania dnia w trybie Battle Royale nie powodował wyboru nowego zadania.
- Prezenty zawierające styl pokazują teraz trójwymiarowy podgląd postaci po założeniu tego stylu.
- Usunięto błąd powodujący spadek wydajności podczas przeglądania szafki.
- Usunięto błąd powodujący pozostawanie informacji na ekranie po opuszczeniu zakładki wyzwań.
- Usunięto błąd sprawiający, że ciągłe klikanie strony wyboru trybu gry uniemożliwiało jej zamknięcie.
- Usunięto błąd sprawiający, że po otwarciu/zamknięciu mapy dotykiem krzyżak kontrolera przestawał reagować.
- Usunięto błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowych informacji o członkach ekipy poza jej przywódcą na ekranie wczytywania.
GRAFIKA I ANIMACJA
Poprawki błędów
- Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie modeli graczy podczas gry.
- Usunięto błąd powodujący chwilowe rozpikselowanie niektórych wzorów graffiti.
- Usunięto błąd powodujący przenikanie smug z tylnych świateł lotni Redukcja przez obiekty.
SYSTEM POWTÓREK
Poprawki błędów
- Usunięto błąd powodujący podwojenie efektów likwidacji u gracza nagrywającego powtórkę.
WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE
- Dodano funkcję VOIP do wersji na Androida.
- Do listy obsługiwanych urządzeń dodano urządzenia: Essential-PH, Motorola, HTC i Sony Xperia.
- Poważnie zoptymalizowano zarządzanie pamięcią na urządzeniach z Androidem i karta graficzną Adreno. Pomoże to zlikwidować spadek wydajności związany z zapchaniem pamięci.
- Zastosowano nowy mikser dźwięku, co powinno poprawić jego jakość i spójność.
- Przedmioty leżące na ziemi mają teraz opisy.
- Zmieniacz układu interfejsu ma teraz bardziej konsekwentny rozkład przycisków „zastosuj/anuluj”.
- Paski zdrowia gracza i oddziału można teraz przesuwać w zmieniaczu układu interfejsu.
- Przeciągnięcie i upuszczenie przedmiotu z paska szybkiego dostępu teraz spowoduje upuszczenie całego stosu. Aby podzielić stos, przeciągnij przedmiot przy otwartym oknie ekwipunku.
- Przeciągnięcie i upuszczenie przedmiotu z paska szybkiego dostępu nie przerywa już użycia przedmiotu jednorazowego.
- Teraz widoczne są komunikaty możliwości wejścia do pojazdu i zmiany miejsc.
Poprawki błędów
- Usunięto kilka błędów związanych z rozdzielczością ekranu w niektórych obszarach na Androidzie.
- Ekran w wersji na iOS nie wygasza się już przy braku aktywności gracza.
- Poprawiono czułość starowania pojazdami.
- Gracze mogą teraz podziękować kierowcy busa bojowego.
- Sterowanie obrotem w wersji na iOS powinno już działać niezależnie od pozycji urządzenia.
- Usunięto błąd powodujący zacinanie się turbo-budowania w pozycji włączonej, jeśli użyto do tego paska szybkiego dostępu.
- Poprawiono przycisk wyzwań w wersji mobilnej; teraz należy on do przycisków dużych.
- Usunięto błąd uniemożliwiający poprawną zmianę z kilofa na broń lub odwrotnie.
- Usunięto błędy dotyczące spalin lotni Ulicznego Rajdowca. Motory powinny już jeździć czysto.
- Nie ma już możliwości interakcji z elementami interfejsu ukrytymi za ekranem wyzwań.
- Gracze, którzy doświadczają nagłych przeskoków do ekranu głównego po naciśnięciu przycisku skoku na niektórych urządzeniach z serii Samsung Galaxy, mogą obejść ten problem w następujący sposób:
- Przejdź do menu Ustawienia > Wyświetlacz > Pasek nawigacji > Odblokuj za pom.przyc.ekr.star. i wyłącz funkcję
RATOWANIE ŚWIATA
MISJE I SYSTEMY
- Piąte wyzwanie tygodniowe Hordobicia już trwa:
- W tym tygodniu czeka was rozstawienie przenośnego fortu i starcie z hordami wzmocnionych pustaków! Trudno je pokonać, a na dodatek odrzucają graczy każdym uderzeniem!
- Ukończenie tego wyzwania po raz pierwszy daje 1500 sztuk złota.
- Powtarzanie tego wyzwania daje talony okolicznościowe.
- Nowe mega-alarmy pojawiają się teraz przy wszystkich misjach grupowych.
- Mega-alarm łączy cechy burzy żywiołów i zmutowanej burzy, a także zawiera minibossa!
- Mogą one dawać PD, materiały do ewolucji/profitów, schematy lub ocaleńców.
- Zapewniają je w ilościach znacznie przekraczających zdobycze z normalnych misji alarmowych.
- Nagrody te można zdobyć 3 razy w ciągu każdych 24 godzin.
- Misje lotu na błyskawicy i wystrzelenia rakiety teraz wykorzystują kierunkowe pojawianie się wrogów.
- Kierunek nadejścia wrogów zmienia się z każdym etapem.
- Rekompensata za nieotrzymane nagrody za misje
- W ramach rekompensaty za niedawne problemy związane z brakiem nagród za ukończenie misji dajemy wszystkim graczom zestaw zasobów.
- Gracze otrzymają PD bohaterów/schematów/ocaleńców, materiały do ewolucji/profitów oraz złoto, w ilości zależnej od postępów, jakich dokonali na swoim koncie.
- Kolejne zasoby zostaną rozdane poszkodowanym wkrótce po wydaniu wersji 5.40, zależnie od liczby i trudności ukończonych misji, które nie dały odpowiednich nagród.
- Gracze otrzymają również darmową Matkę-wszystkich-lam, którą można otworzyć w zakładce łupów.
- Zwiększono ilość złota otrzymywanego za ukończenie zadań głównych w pierwszej części Doliny Samowitości ze 100 do 150.
- Wiele zadań z Doliny Samowitości i Twine Peaks, które wcześniej zapewniały rzadkich ocaleńców, schematy, bohaterów itp., teraz zamiast nich zapewnia złoto oraz materiały do ewolucji/profitów.
- Gracze, którzy ukończyli już te zadania przed wydaniem obecnej aktualizacji, automatycznie otrzymają nowe nagrody.
- Obniżono trudność normalnych misji w Deskogrodzie, Dolinie Samowitości i Twine Peaks.
- Pojawi się tam mniejsza liczba wrogów, a ponadto w tych starciach rzadziej będzie można spotkać trudniejsze rodzaje pustaków.
- Dotyczy to tych misji tylko po ustawieniu poziomu trudności na 1, 2 lub 3 przy użyciu bluglutu.
- Tempo tych misji zostało dostosowane, aby zdynamizować starcia.
- Zmniejszono również poziom trudności wrogów pojawiających się w misjach obrony burzowej tarczy w Deskogrodzie, Dolinie Samowitości i Twine Peaks.
Poprawki błędów
- Usunięto kilka błędów uniemożliwiających przyznanie nagród za misje.
- Podziemne bunkry będą teraz widoczne na mapie gracza podczas poszukiwania ich w ramach zadania „Samowite Podziemia”.
- Pierwsze starcia w misjach ewakuacji schronów nie będą już trwać bez końca w sytuacji, gdy gracz dotrze do schronu przed zakończeniem kwestii Ray.
WYDAJNOŚĆ
- Wprowadzono kilka sposobów optymalizacji w celu redukcji dużych przestojów w sytuacji, gdy inny gracz dołącza do już trwającej gry.
- Zoptymalizowano wydajność systemu cząsteczkowego i dźwięku podczas gry w strefie z modyfikatorem Impuls Śmierci.
- Zoptymalizowano wydajność osłaniaczy i super-osłaniaczy, szczególnie podczas przetwarzania kolizji i aktualizacji ruchu.
- Zoptymalizowano wydajność broni trafiających natychmiast, szczególnie gdy mają one dużą szybkostrzelność i zadają obrażenia odrzucające.
- Wprowadzono kilka sposobów optymalizacji śledzenia likwidacji pustaków w misjach w celu redukcji obciążenia komputera podczas ranienia wrogów.
- Rozłożono zastosowanie efektów śmierci przez serwer na kilka klatek, by zredukować zacinanie się gry w pobliżu różnych efektów obszarowych.
- Zoptymalizowano ruch w sieci podczas śmierci pustaków w pobliżu skrzyni burzowej, aby uniknąć zacinania się gry.
- Przerobiono zarządzanie odległością renderowania terenu i obiektów w celu poprawy płynności gry na każdym poziomie ustawień grafiki bez utraty jakości obrazu.
- Poprawiono wydajność interfejsu poprzez usunięcie zbędnych testów oraz optymalizację sprawdzania danych.
- Ekran zadań teraz odświeża dane tylko wtedy, gdy jest widoczny.
- Zmniejszono obciążenie generowane przez kosztowne testy dokonywane co klatkę na konsoli Xbox One.
- Usunięto nadmiar komunikatów w logach, aby poprawić wydajność klienta gry.
- Usunięto przyczynę znacznego pogorszenia wydajności w związku z efektami, powstałego w wersji 5.30.
- Użycie wielu Latających Wieżyczek naraz nie powoduje już zacinania/zawieszania się wrogów, do których one strzelają.
- Usunięto błąd, który czasami uniemożliwiał usunięcie szczeliny będącej celem patrolu. Zbyt duża liczba szczelin powodowała pogorszenie wydajności, a niekiedy nawet zawieszenie się gry.
- Usunięto przestój w grze występujący podczas wyposażania broni o graficznym efekcie żywiołu.
- Usunięto przestój w grze występujący podczas oglądania mapy.
- Zredukowano przestój w grze występujący podczas ulepszania ocaleńców na koncie posiadającym wiele przedmiotów.
- Usunięto przestoje w grze związane z odświeżaniem ekwipunku, szczególnie u graczy posiadających wiele schematów.
- Usunięto kilka przestojów w grze związanych z wczytywaniem zasobów podczas przeglądania schematów.
- Usunięto kilka przestojów w grze związanych z przetwarzaniem statystyk podczas tworzenia opisów schematów pułapek.
- Usunięto przestoje w grze występujące pod koniec misji na czas (np. ratowania ocaleńców).
- Usunięto przestój w grze występujący podczas tworzenia amunicji.
BOHATEROWIE
- Kosiarka Fiona jest już w sklepie okolicznościowym.
- To nowy wygląd Ninji-Kosiarza Pustaków
Poprawki błędów
- Usunięto błąd w opisie profitu „Dezorientacja Fazowa” (dotyczy jęz. angielskiego).
- Opis Chmary Kunai teraz jest wyświetlany w strefie, gdy gracz posiada Kolekcję Kunai.
- Usunięto błąd w opisie profitu Wyższe Napięcie – teraz poprawnie pokazuje on zwiększenie obrażeń o 33%.
- Usunięto błąd sprawiający, że Zasilanie nie działało na Wieżę Elektryczną.
- Usunięto błąd sprawiający, że Ładunek Błądzący zadawał obrażenia fizyczne zamiast obrażeń od energii.
- Usunięto błąd sprawiający, że efekt Ładunku Błądzącego trwał dłużej niż powinien.
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Zwiększono trwałość granatnika oraz jego wersji epickiej i legendarnej o 65%.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd sprawiający, że Śnieżkownik i Wyrzutnia Pisanek zużywały więcej trwałości niż powinny.
- Garłacz teraz prawidłowo zajmuje miejsce w plecaku.
- Profit Seria Trafień teraz poprawnie rani wrogów po aktywacji, jeśli gracz używa Garłacza, rtęciowego LKM-u lub Smoczej Pięści.
- Zwiększono jego obrażenia z 30% do 70%.
- Usunięto błąd sprawiający, że Cios z Doskoku nie przerywał lotu na deskolotce.
ROZGRYWKA
Poprawki błędów
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał niektórym graczom wyjście poza filmik samouczka.
- Wyrzucone przedmioty nie będą już automatycznie podnoszone przez gracza, który je upuścił, dopóki nie minie 10 sekund. Przed upływem tego czasu gracz może podnieść je ręcznie.
- Osłaniacze i super-osłaniacze nie zostawiają już łupów, jeśli osiągną koniec trasy patrolu i znikną, zanim zostaną zlikwidowane.
- Usunięto błąd sprawiający, że rakiety zadawały zbyt mało obrażeń osłonom super-osłaniaczy.
INTERFEJS
- Dodano możliwość umieszczenia w Księdze Kolekcji wersji schematu o większej liczbie gwiazdek.
Poprawki błędów
- Usunięto rzadki błąd powodujący zawieszenie się gry w menu mapy strefy.
- Wyprzedane przedmioty w sklepie nie będą już zaznaczane paskiem wyprzedaży.
- Usunięto błąd związany z odświeżaniem stron z zadaniami podczas przewijania do aktualnego zadania.
- Usunięto błąd sprawiający, że naciśnięcie przycisku „Graj” w zakładce zadań mogło spowodować opóźnienie we wczytywaniu misji.
- Usunięto rzadki błąd powodujący zawieszenie się gry podczas odtwarzania filmów na konsoli Xbox One.
- Liczba przedmiotów w sklepie okolicznościowym jest teraz poprawnie aktualizowana.
- Usunięto błąd powodujący usunięcie przycisku zwiększenia liczby kupowanych przedmiotów w sklepie okolicznościowym.
- Bronie w plecaku będą teraz poprawnie odświeżać ilość amunicji.
GRAFIKA I ANIMACJA
Poprawki błędów
- Usunięto błąd sprawiający, że niektóre pojemniki z łupami z dużej odległości wyglądały jak obiekty tymczasowe.
- Nad Doliną Samowitości znowu wzeszło słońce.
DŹWIĘK
- Zwiększono głośność kwestii Ray.
Poprawki błędów
- Usunięto błąd powodujący przyciszenie muzyki bitewnej po odwróceniu się od furgonetki w misji lotu na błyskawicy.
- Usunięto błąd powodujący odtwarzanie dźwięków sukcesu i odliczania podczas sekwencji porażki.
- Usunięto błąd powodujący odtwarzanie odgłosów gry podczas sekwencji zwycięstwa.
- Usunięto błąd powodujący powtarzanie odgłosu modułu schronu.
- Usunięto błąd powodujący niekonsekwentne odtwarzanie odgłosów gruchotacza.
- Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie odpowiedniej muzyki podczas filmowego wprowadzenia do posterunku bazy głównej.
- Usunięto kilka błędów związanych z odgłosami interfejsu.
- Poprawiono głośność odgłosów ATLAS-ów.
- Usunięto błąd związany z głośnością trafienia Uderzenia Burzącego.
- Usunięto kilka błędów związanych z muzyką, np. powtórzenie muzyki podczas wprowadzenia gruchotacza, odtwarzanie kilku ścieżek w lobby lub brak muzyki w menu głównym.
Źródło: https://www.epicgames.com/fortnite/pl/patch-notes/v5-40