Aktualizacja 0.12.4 w Escape from Tarkov pojawi się prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu wg. zapowiedzi w trakcie transmisji na Twitch.
Lista zmian
Dodano:
- Lokacja Interchange została przerobiona
- Oświetlenie lokacji Interchange zostało zaktualizowane
- Nowe interaktywne obiekty, nowe ewakuacje z lokacji
- Różne problemy z obracaniem, kolizje fizyczne zostały naprawione
- Nowa mechanika, przeciążenie. Postać otrzymuje różne debuffy dźwigając określoną ilość ciężaru (zwiększona głośność ekwipunku, ograniczenia szybkości poruszania, zwiększone zużycie wytrzymałości itp.)
- Dodano efekt Zmęczenia, pojawia się gdy wytrzymałość jest na niskim poziomie przez długi czas. Zużycie energii wzrasta z tym efektem.
- Teraz wskaźnik wytrzymałości postaci jest podzielony na ręce i nogi. Wytrzymałość rąk jest zużywana w trakcie celowania, rzucania granatów i walki bronią białą. Wytrzymałość nóg jest zużywana w trakcie sprintowania, skakania, zmieniania pozycji ciała itp. Także, wytrzymałość nóg zaczyna spadać, gdy wytrzymałość rąk spadnie do zera.
- Przyciski „Flea Market”, „Ekwipunek” zostały dodane na dolnym panele interfejsu dla szybkiego dostępu
- Nowe granaty ręczne oparte na prototypach VOG-17 i VOG-25
- Rozdzielczość ekranu jest automatycznie określona i zastosowana jako standardowe ustawienia, na początku uruchomienia gry
- Nowe modyfikacje broni
- Nowe zestawy dostosowywania postaci i wyposażenia
- Nowa góra BEAR o nazwie „Telnik”
- Nowe spodnie BEAR o nozwie „Tiger”
- Nowa góra USEC o nazwie „TIER2”
- Nowa góra USEC o nazwie „Commando”
- Nowa góra SCAV’a o nazwie „Olimpic shirt Russia”
- Nowy pancerz, kamizelki taktyczne, plecak, hełm, słuchawki
- Skrzynka na granaty
- Nowe przedmioty u kupców i nowe schematy handlowania wymagane przez te przedmioty
- Nowe schematy craftowania w kryjówce
- Nowe misje z nowymi nagrodami ubrań
Optymalizacja:
- Mniejsza optymalizacja oświetlenia
- Mniejsza optymalizacja naklejek(?)
- Różna optymalizacja stabilności serwerów