To się nareszcie stało! Source 2 nadchodzi ze sporymi zmianami do gry CS:GO, który zostanie przemianowany wraz z tym w Counter-Strike 2. Plotki o nowym silniku pojawiały się od wielu lat. Nikt nie sądził, że kiedykolwiek dojdzie to do skutku…
Counter-Strike 2 ma wprowadzić liczne zmiany w funkcjonowaniu całej gry.
Dynamiczne smoki
Dym z granatów dymnych wchodzi teraz w intereakcje z innymi zdarzeniami w grze. Granaty rozpraszają dym i w ten sposób mogą oczyszczać widoczność. Smoke rozchodzi się teraz dynamicznie i nawet potrafi ulecieć przez otwarte okna. Dym reaguje także na oświetlenie i zmienia barwy.
Problem tick rate rozwiązany
Tick rate nie będzie już miał żadnego znaczenia na różnice w strzelaniu, rzucaniu granatami itp. Architektura sieci została przerobiona tak, że wszystko będzie odbywać się płynnie i regularnie.
Jakie jeszcze czekają na nas nowości?
- Ulepszone oświetlenie – nowy system renderowania tworzy teraz realistyczne materiały, oświetlenia i odbicia na powierzchniach. Każda obecna mapa w CS:GO ulegnie wizualnej poprawie.
- Narzędzia Source 2 – Narzędzia zostaną udostępnione osobom, które tworzy mapy do gry. Pozwolą im na łatwiejsze tworzenie map oraz znacznie bardziej rozbudowane.
Kiedy premiera CS2?
Według oficjalnej zapowiedzi od Valve premiera odbędzie się tego lata.
Zachęcam do zapoznania się z oficjalną prezentacją na blogu o Counter-Strike 2.
Spis treści