7 Days to Die – Co nas czeka w Alpha 17?

przez DeVel
0 komentarzy

Nadchodzącą alpha 17 w 7 Days to Die ma wprowadzić wiele nowości, które urozmaicą grę. Możemy spodziewać się m.in. nowych pojazdów jak i misji, wliczając w to wiele zmian w balansie gry i poprawek.

Lista Funkcji:

• Przerobione pojazdy

– Nowa fizyka
– Nowy Pojazd: Rower
– Nowy Pojazd: Motor
– Nowy Pojazd: Jeep
– Nowe Opcje Sterowania Kamerą
– Przycisk przyśpieszenia, aby zwiększyć siłę wjeżdżania pod górę Rowerem
– Możliwość podskoczenia Rowerem na spacji
– Jeepy mogą uszkadzać bloki
– Sterowanie za pomocą myszki

• Sypiacze 2.0

– Śpiące sępy

• Nowe elementy Dungeonów 2.0

– Zagrożenia Środowiskowe
– Zombie w szafach
– Możliwość wspinania się po Kratach i/lub winoroślach
– Historie wielu rzeczy/obiektów
– „Pomocnicze Bloki”, które pokazują wizualnie, czy pojemniki są puste lub są w nich przedmioty
– Losowe pojemniki z przedmiotami, co sprawia, że każde miejsce może zawierać unikalny loot
– Ponad 70 nowo stworzonych ciekawych miejsc

• Animacje Ruchu Gracza

– Oddzielny styl poruszania mężczyzn i kobiet
– Gracze mogą teraz spoglądać w górę i dół i zawsze wydaje się, że oddychają
– Ruchy bojowe wliczając w to specjalnie ataki

• Przerobione Bronie

– Zastąpiono części pistoletu z dołączanymi modyfikacjami, kompatybilnymi z budową
– Całe bronie zamiast części w pojemnikach z przedmiotami
– Jakość broni określa ile wiele modyfikacji może zostać doczepionych
– Modyfikacje nie będą miały poziomów jakości.
– Usunięcie modyfikacji może nie być możliwe… trwają nadal nad tym prace
– Rozmiar celowników dokładnie odzwierciedla prawdopodobieństwo trafienia
– Wszystkie modyfikacje korzystają z pojedynczego id# przedmiotu, ale pozwalają na ponad 30 tysięcy różnych modyfikacji
– Silne ataki dla broni białych wykorzystują prawy przycisk myszy i zużywają wytrzymałość
– Dźwięki broni połączone z animacjami, aby lepiej zachować poprawną synchronizację dźwięków
– Umiejętności i przedmioty będą miały wpływ na wiele aspektów każdej z broni
– Bronie można stworzyć na stacji roboczej. Modyfikacje można wprowadzić przez interfejs łączenia
– Nie będzie możliwości stworzenia modyfikacji. Można zdobyć przez szukanie, kupców i misje
– Bronie można zabarwić na inny kolor używając specjalnego slotu na to

• Przerobiony Buff

– Zastąpiony stary system buffu z bardziej dogodną i zoptymalizowaną strukturą
– Opracowane, aby działały z blokami, przedmiotami, broniami, ubraniami, umiejętnościami i atrybutami

• Przerobienie Rozwoju

– Zastąpiono stary system umiejętności z bardziej dogodną i zoptymalizowaną strukturą, a także stworzone do pracy z przedmiotami i buffami
– Atrybuty postaci dodane, aby lepiej pomagały okreslić klasy i różne style gry

• Zintegrowany System Przetrwania

– Zmiany jak działa zdrowie, wytrzymałość, obfitość i nawodnienie
– Głód obniża maksymalną ilość wytrzymałości. Jedzenie odnawia ją
– Pragnienie odnosi się do szybkości odnawiania. Większe pragnienie oznacza wolniejszą regenerację wytrzymałości i zdrowia

• System Misji

– Dodano nowe, ciekawe misje grupowe
– Dynamicznie pojawiający się boss broniący celu misji
– System dialogów, który można w pełni moddować
– Inicjacja misji przez kupców
– Misje i elementy z nimi związane będą działać zarówno w generowanym świecie jak i Navezgane

• System Skradania

– Nowe skradanie związane z wyświetlanym paskiem z szeregiem nowych zastosowań

• Teren i Świat

– Odległe Drzewa
– Edytor elementów dostępny w głównym menu
– Edytor Terenu dostępny w głównym menu
– Teren Navezgane znacznie poprawiony
– Nowe Wysokie miejsca z interesującymi klifami, grzbietami i większą różnorodnością
– Generowany świat będzie generowany wcześniej, aby wczytywał się szybciej i był zoptymalizowny jak Navezgane

• System AI i Odnajdywania Ścieżki

– Zombie skanują przeszkody na 3 bloki wysokości i oznaczają środkowy blok, później dolny i na końcu górny
– Zombie wybierają bloki w zależności od siły bloku
– Gra skanuje teren w poszukiwaniu kilku ścieżek, które zombie może obrać po każdej zmianie
– Włączono płynność i określanie, aby zmniejszyć pojawianie się złego poruszania

Zmiany w A17 i poprawki:

• Każdy biom przerobiony pod Unity 2017
• Silnik Gry zaktualizowany do Unity 2017
• Usunięto kolizje gracza z yucca i aloesu, aby poprawić podróżowanie
• Zastąpiono domy w Diersville stylem dungeonów
• Pasek XP dodany do HUDu bezpośrednio nad paskiem narzędzi
• Dodano wsparcie dla Directx11 oraz Vulkan
• Zombie zachowują się realistycznie na wpływ przez pojazdy i nie utudniają już poruszania pojazdem
• Nowe wykonanie i animacje dla Jelenia
• Jeleń dzieli się na wersje Jelenia i Łanie
• Dodano dodatkowe tekstury farby
• Dodano Blok Bojowy
• Usunięto obecny system samopoczucia (wellness)
• Dodano mały dekoracyjny zestaw rurek
• Dodano przycinanie okna
• Przerobiono nawigację w głównym menu oraz wygląd
• Zwiększono limit id bloku
• Dodano opcję pauzy do trybu MP, ale tylko działa, gdy gra się samemu
• Dodano Dynamiczny Punkt Początkowy, aby zapobiec wstrząsom
• Można zobaczyć mapę korzystając z pojazdów
• Strzały trzymają się celów
• Poziom jakości określany jedynie przez kolor. Porzucono liczby
• Usunięto części broni palnej. Bronie palne można stworzyć z tych samych rodzajów mat, co wszystkie inne przedmioty
• Shift po prostu rozpoczyna bieg zamiast konieczności trzymania go
• Naprawiono zombie biegające w kółku i poprawiono ogólne odnajdywanie ścieżki i poruszania się i akcji
• Zombie ragdoll po ogłuszeniu
• Równiny złożone w pustynię jako sub-biom oraz lasy klonowe i sosnowe przerobiono w jeden rodzaj biomu leśnego
• Zwiększono podstawową szybkość poruszania się. Bieganie zmieniono na „sprintowanie”, które zużywa znacznie więcej wytrzymałości
• Micro-suttering powodowany przez kamerę UFPS i zbieranie śmieci zostało naprawione
• Dodano do okna czatu opcje Czatu ze Znajomymi/ Grupy/ Ogólny

Porzucono:

• Behemoth
• Liny błyskawiczne
• Równiny i Las Klonowy jako całość i odległe biomy

Na poniższym filmiku można zobaczyć większość czekających nas zmian. Aktualizacja nie ma ustalonej daty premiery, powinna pojawić się w wakacje.

Może ci się także spodobać

Zostaw Komentarz