7 Days to Die – stabilna wersja Alpha 19

przez DeVel
0 komentarz

W 7 Days to Die nareszcie pojawiła się wyczekiwana Alpha 19 w wersji stabilnej. Gra przeszła już tyle zmian od pierwszej wersji, a twórcy nadal nie przestają nas zaskakiwać jej rozwojem.
Oto zmiany w najnowszej Alphie 19:

Liniowe Oświetlenie Koloru Przestrzeni

Alpha 19 wprowadza spore wizualne ulepszenie poprzez przełączenie się na Liniowe Oświetlenie Koloru Przestrzeni. Gra wygląda lepiej, jasne oświetlenie nie powoduje wyblakłych kolorów.
Opcja graficzna regulacji gammy została zamieniona na jasność, co działa lepiej z nowym oświetleniem.

Interaktywny Ekrany Ładowania

Dodano zupełnie nowe interaktywne ekrany ładowania z ponad 20 wskazówkami na temat gry. Gracz może w dowolnym momencie przełącząc się pomiędzy nimi w czasie wczytywania. Wygląda to także lepiej z nowymi tłami zdjęć w HD.

Poprawione wsparcie pada

Wszystkie funkcje pada są zaktualizowane i działają lepiej w czasie jeżdzenia.

Paski Jedzenia i Wody

Dodano paski intefejsu jedzenia oraz wody pod ekwipunkiem gracza.

Postacie HD

Wiele postaci zostało przerobionych na wersje HD. Pomimo lepszego wyglądu wpływają również lepiej na wydajność. Nowe modele w wersji HD to:

  • Zombie Arlene
  • Zombie Darlene
  • Zombie Marlene
  • Zombie Boe
  • Zombie Joe
  • Zombie Moe
  • Zombie Yo
  • Zombie Steve
  • Big Mama Zombie
  • Crawler Zombie
  • Kupiec Jen
  • Kupiec Joel
  • Ręce Gracza – kobiety i mężczyzny

Dynamiczny System Muzyki

Nowy System Dynamicznej Muzyki zawiera algorytm uwzględniający czynniki takie jak lokacja gracza, biom, pora dnia, pobliscy agresywni przeciwnicy, poziom zagrożenia.

Postęp lootu/Balans

Loot został dostosowany w taki sposób, że nie znajdziemy już zbyt szybko najlepszych przedmiotów w grze, lecz nastąpi to stopniowo.
Loot został zbalansowany dostarczając płynne przejście z prymitywnych narzędzi do żelaznych i stalowych.

Postęp przeciwników/Balans

Postęp wrogów został ponownie zbalansowany. Poziom ich trudności wzrasta wolniej i nie zobaczymy najsilniejszych przeciwników drugiego krwawego księżyca.

System Wskaźników na Ekranie

Dodano zupełnie nowe Wskaźniki Na Ekranie, które pomogą graczom w łatwiejszej lokalizacji ważnych przedmiotów na świecie takich jak skrzynki w misji, plecaki gracza oraz więcej.

Aktualizacja Mapy oraz Lokacji

Dodano wiele nowych lokacji w grze. Navezgane został zaktualizowany zwiększając znacznie grywalną przestrzeń w napromieniowanej strefie wraz z nowymi drogami.

Poprawiono Losowo Generowany Świat w Alpha 19, aby wykorzystywał każdą możliwą dostępną lokację w grze. Co oznacza, że Losowe Światy mogą zawierać ponad 500 unikalnych lokacji!
Wiele starych lokacji zostało zmienionych na piękne i wymagające doświadczenie przypominające dungeony, wraz z zupełnie nowymi lokacjami w grze.

Może ci się także spodobać

Leave a Comment