Plany na wersję w 7 Days to Die Alpha 20, nie są jeszcze w pełni uzupełnione. Poniższa lista będzie zatem aktualizowana.
Plany na Alphę 20/21
Aktualizacja Unity
- Twórcy będą pracować bezpośrednio z twórcami Unity
Aktualizacja Losowego Generowania
- Nowe narzędzia, które pozwolą artystom na umieszczanie gór, wzgórz, rzek itp. w biomach. Będzie kilka różnych cech terenu do wyboru w grze
- Dodatkowe opcje w interfejsie tworzneia mapy, które pozwolą graczom na określenie górzystości/płaskości
- Opcja zmiany natężenia na mapie danych biomów oraz miast
- planowane rozmiary map 6, 8, 10 tysięcy km
Modyfikacje pojazdów
Malowanie maski, które pozwoli na zmianę koloru pojazdu, aby odróżniały się pomiędzy właścicielami
Opcja Wykrywania przez Zombie
Ustaw zombie różne poziomy świadomości, od głupich do dzikich
Trudność Biomów
- Na Zimie oraz Pustyni poziom gry będzie większy tworząc silniejszych wrogów oraz lepszy loot
- Pustkowie będzie miało znacznie większy poziom gry wraz z silniejszymi wrogami oraz znacznie lepszym lootem
Bronie Rurowe dla Prymitywnego Poziomu
- Karabin Rurowy
- Pistolet Rurowy
- Pałka Rurowa
- Shotgun Rurowy
Przerobienie Postaci
- Zombie będą nosić ubrania typowe dla danego domu, a nie losowe całkowicie
- Pełne stroje ubrań będą działać jak książki. Noszenie pełnego kompletu zapewni bonus dla umiejętności
- Obecne 10 slotów pancerza/ubrań zmniejszone do 4
- Podstawa dla Bandytów
Nowe miejsca
Nowa Stacja Benzynowa
Ulepszenia AI oraz Śpiących Zombie
- Zombie mogą przeczołgać się przez 1 metrowe dziury
- Wędrujące Śpiące Zombie
Misja Przywrócenia Mocy
- Światła gasną, gdy aktywowanym zaznaczonym markerze
- Znajdź generatory i napraw je
Nowe Zombie/Wrogowie
- Pielęgniarka
- Dron
- Krzykacz
- Gruby Policjant
Nowości, które pojawią się, ale na razie brak o nich informacji: Poprawki animacji, misji z kopaniem, dynamicznej muzyki, postęp nabijania poziomu gry, przerobienie wody, postęp od kupca do kupca.