7 Days to Die – Alpha 18

przez DeVel
0 komentarz

Alpha 18 łączy setki opinii społeczności dotyczących poprzedniej aktualizacji.

Zdobywanie XP i Balans

W Alpha 18 uproszczono i zbalansowano sposoby zdobywania XP dla wsparcia wielu stylów rozgrywki. Zalicza się w to XP za Zabijanie Zombie, Ukończenie Misji, Zbieranie Materiałów, Kopanie, Ulepszanie Bloków oraz więcej.

Jest wiele sposobów na rozgrywkę, ale podstawowo łączy się style jak Morderca/Looter, Misje/Budowniczy, Budowniczy/Zbieracz i/lub Górnik.

Balans Wytrzymałości

Dotychczas wytrzymałośc była zbyt niska, czynności takie jak zbieranie, kopanie, bieganie sprawiało, że była to męka. Zmniejszono koszt wytrzymałości kamiennej siekiery. Wiele innych głównych ataków kosztuje wytrzymałość znacznie mniej.

Optymalizacja

  • System Okluzji – nowy system okluzji zatrzymuje renderowanie chunków, bloków lub drzew, które są na ekranie, lecz niewidoczne dla gracza. Zwykle zwiększy to FPS’y, głównie wewnątrz stref. Okluzję można wyłączyć w ustawieniach graficznych.
  • Przyrostowe Usuwanie Śmieci – Zaktualizowano Unity do wersji 2019.1.
  • Optyamlizacja Kolizji Siatek – wiele modeli, które posiadało złożoną siatkę zostało uproszczonych, zmniejszając wyliczenia fizyki i zwiększając wydajność.
  • Zaznaczanie Jednostek – Gracze, zwierzęta i zombie aktualizują się teraz ponad kilka klatek, co zwiększa zużycie CPU, podczas pojedyńczych klatek, co zmniejsza zacięcia ich.
  • AI – Posiada nowy kontroler postaci, który zużywa nieco mniej CPU

Z tymi zmianami, gra działa dla sporej ilości osób znacznie lepiej.

Balans Zombie

Wiele opinii dotyczących ilości zombie w miastach i biomach w Alpha 17 zostało wysłuchanych, a także wysłuchano opinie o braku mniejszych miejscówek, w których jest kilku lub brak zombie.

Zmniejszono ilość zombie odradzających się także na biomach w trakcie eksploracji.

Balans Atrybutów

Każdy atrybut został zbalansowany dając broniom białym i dystansowym unikalną przyjemność w trakcie specjalizacji. Usunięto wymagania poziomu, gracz może wyspecjalizować na wczesnym etapie gry i odblokować każdy bonus spełniając wymagania.

Spowolniono nabijanie poziomów, ponieważ postać z 40 poziomem jest teraz bardzo silna, jeśli specjalizowała się głównie w jednym atrybucie. To nie oznacza, że nie można korzystać z kilku bonusów z każdego atrybutu, zachęcamy graczy do eksperymentowania, aby uzyskać odpowiedni build pasujący do stylu rozgrywki i zapewniający zabawę.

Zyskujesz 1HP/Wytrzymałość za poziom postaci zamiast zwiększania tych wartości atrybutami.

Wykrywanie uderzenia bronią białą i spoglądanie z łuku

Trafienie z broni białej jest teraz znacznie łatwiejsze, jeśli cel nie będzie na celowniku to i tak zostanie uderzony.

Nowa Infekcja, Czerwonka, Zmiany z ogłuszeniem

Nowy system infekcji – infekcja jest łatwiejsza do zwalczenia posiadając niższy poziom zdrowia niż wyższy. 1% oznaczna minimalną infekcję, na 100% gracz umiera. Etap 1 trwa (w czasie rzeczywistym) godzinę i wzrasta do 14% nie mając efektów ubocznych. Etap 2 trwa 3 godziny (do 57%) i daje -25% do regeneracji wytrzymałości. Etap 3 trwa 3 godziny i daje -35% regeneracji wytrzymałości i -1 do wszystkich atrybutów. Uderzenie przez zombie może zwiększyć poziom infekcji. Zażycie antyybiotyków powoli leczy infekcję, takich jak miód, antybiotyki ziołowe lub medyczne. Antybiotyki zmniejszają karę do regeneracji wytrzymałości o połowę w trakcie leczenia.

Czerwonka i zatrucie pokarmem – Czerwonka i zatrucie pokarmem nie są śmiertelne. Każde jedzenie za wyjątkiem z puszek ma szansę na wywołanie zatrucia pokarmem. Zatrucie pokarmem powoduje utratę skonsumowanego jedzenia. Zdrowiej jedząc. Czerwonka zwiększa odwodnienie. Herbata przyśpiesza zdrowienie z czerwonki.

System Ogłuszenia – Pancerz znacznie zmniejsza szansę na bycie ogłuszonym.

Ikony HD

Przerobiono ikonę Atlas, aby wspierała 2 obrazki i stworzono nowe ikony HD dla wszystkich bloków i przedmiotów. Są teraz bardziej ostre i o wyższej rozdzielczości.

To zaledwie 1/3 obszernej listy zmian, którą można znaleźć tutaj: https://7daystodie.com/a18-official-release-notes/

0

Może ci się także spodobać